Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Hoe CV-systeem leegmaken?

Pagina: 1
Acties:

• rafpe
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 08-03 14:11
Hoi, ik heb net een nieuw huis gekocht en ik ben bezig met een grote renovatie. Graag wil ik op de zolder de radiator verwijderen/verplaatsen.
Ik vroeg me af welke stappen hieraan vooraf gaan i.v.m. het cv systeem. Het systeem moet eerst leeg en daarna weer gevuld worden. Hoe werkt dat? We hebben ook een zonneboiler en dit maakt deze klus voor mij wat onoverzichtelijk.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Photos
https://ibb.co/x2kXz9D
https://ibb.co/DbgyFBB

• rafpe
Dank jullie wel voor alle bruikbare antwoorden! Ik laat jullie maandag weten hoe het ging.

• rafpe
Het systeem is nu leeg ( geen problemen daar ) maar Ik heb geen aansluiting kunnen vinden waar ik water af kan tappen om te vullen

Kunnen jullie hier helpen :O

cv-1

cv-2

cv-3

• rafpe
Het is enige wat ik heb gevonden - wat denken jullie ?

cv-5

cv-6

• rafpe
Alles werkte zonder problemen! Bedankt voor de suggesties - het heeft geholpen
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Networking en security

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True