Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Yogibeer
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 13:49
Ik ben na mijn opleiding tot systeem beheerder gaan werken bij het bedrijf waar ik stage heb gelopen en via de Servicedesk en werkplekbeheer kwam ik uiteindelijk op de functies van applicatiebeheerder en functioneel beheerder terecht.

Na ruim 6 jaren in de betreffende functie(s) merkte ik dat het werk mij begon te vervelen. Ik deed de dagelijkse dingen op de automatische piloot. Ik besloot mijn vastigheid en vertrouwde omgeving te verlaten, omdat het toch een beetje een sleur was geworden. Ik solliciteerde op enkele vacatures (van systeem beheerder tot functioneel beheerder) en vond binnen no-time een baan bij een commercieel bedrijf. Een leuke club mensen, een goed salaris en een nieuwe werkomgeving zou mij te goede komen.

Inmiddels ben ik ruim een jaar verder en merk ik dat ik weliswaar mijn draai binnen het bedrijf heb gevonden, maar nog steeds niet echt plezier en voldoening uit mijn dagelijkse werk haal.

Nu heb ik echt geen idee wat ik moet doen. Ik ben een MBO'er (4) op een HBO functie. Verdien een goed salaris en heb zekerheid. Ik weet niet wat ik nu echt leuk vind en hoe ik plezier en passie in mijn werk ga vinden. Soms twijfel ik aan een switch naar een compleet andere baan. Maar daarvoor moet ik weer gaan studeren en een stukje salaris en zekerheid achterlaten.. Kortom, ik weet niet goed wat te doen en wat ik nu echt wil...
Pagina: 1

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True