Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +3Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 12:23

HStyles

Hbass

-disconnect
-disconnect
-disconnect
-2 player start
-disconnect
-game start met maar met debiel team
-disconnect
-disconnect
-disconnect
-game start maar ik ben ALLEEN
-disconnect
-3 player start met goed team
-disconnect

Zo gaat het al 3 dagen

Zhur > Exile > Roflcopter

• RS2K1993
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 09:34
@UltraSub
Meestal 's morgens en 's middags. Net zoals nu even.

Na 15.00 merk ik dat het niveau erg omlaag zakt omdat de meeste kinderen dan waarschijnlijk uit school zijn.
Dat gezegd hebbende kom ik ook genoeg minderjarigen tegen die netjes en beschaafd spelen, waarschijnlijk zijn het pubers en gefrustreerde "alfa" mannetjes die overal schijt aan hebben :+

Dat mensen niet kunnen mikken en tactisch minder gewend zijn boeit me niet eens zo veel. Dat ze met twee personen hun eigen weg gaan en duidelijk op Discord oid zitten, je niet respawnen en geen loot delen is gewoon treurig.
Ook gelijk dat schelden.

Van de week zat ik met mijn team net buiten een van de laatste ringen. Dus de health tikte aardig af.
Mijn teammates gingen neer maar ik moest mezelf healen om in leven te blijven. Hun gingen dood, meteen lopen te schelden en schreeuwen in de microfoon. Ik ren de ring in om de laatste persoon neer te schieten die ik op dat moment hoorde reviven.
Natuurlijk was dat volgens hun puur geluk en bleven ze maar schelden.

Dat is wel zo'n beetje het niveau van de laatste tijd :+

• HStyles
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 12:23

HStyles

Hbass

Sergelwd schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 20:04:
Weer eens even wezen kijken, maar ik verbaas me er al helemaal niet meer over dat het spel een stille dood sterft.
Eerst crashte hij af en toe maar nu komt hij niet eens meer in het hoofdmenu.
Ja dat ligt dan toch echt aan je zelf of aan je computer

Ik heb zelf namelijk nog nooit een crash gehad met dit spel

Zhur > Exile > Roflcopter

• Sergelwd
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 10-11 06:04
Dan is het vrijwel uitgesloten dat er bugs in het spel zitten natuurlijk...
Er zijn tientallen crashtopics met honderden paginas aan reacties die onopgelost zijn, leg jij ze anders even uit dat het aan hun PC ligt;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 13-11 10:17
Na ruim 2 maanden amper/niet gespeeld te hebben wil ik het weer eens gaan oppakken.
Helaas spelen de 2 mensen met wie ik voorheen speelde niet meer.

Zijn er nog mensen die nog iemand voor bij hun squad zoeken, betreft de PC versie?
Ik beschik over een headset met mic en communiceer dan ook graag.
Ik speel voornamelijk in de avonduurtjes na werktijd met een serieuze instelling om het uiterste eruit te kunnen halen, maar ben dan weer wel minder geïnteresseerd in ranked.
Wellicht veranderd dit met een goede squad en als ik weer wat ingespeeld ben.

Hoor t wel.

Milo44 wijzigde deze reactie 16-07-2019 12:49 (5%)

Xiaomi Mi 9T met de Xiaomi.eu Stable ROM 10.3.14. In afwachting van LineageOS/HavocOS.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MaartenLu
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 11:22
TwanJ schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 11:28:
Ik vindt het altijd grappig om te lezen dat iedereen zit te klagen over ''randoms'' en hun manier van spelen. Maar begrijpen dat je zelf net zo goed een random bent ho maar.

Elitish gelul hier manmanman
... Het gaat er vooral om dat veel randommers bij voorbaat al weigeren samen te werken of bewust het bloed onder je nagels vandaan halen. Over skills van randoms moet je inderdaad niet teveel zeuren

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 11:59
Ik vindt het altijd grappig om te lezen dat iedereen zit te klagen over ''randoms'' en hun manier van spelen. Maar begrijpen dat je zelf net zo goed een random bent ho maar.

Uiteraard ben je zelf een random, logisch.

Maar er zit toch een verschil tussen random gewoon normaal doen en je team helpen of..... random spelen en volledig alles negeren en je eigen plan trekken.

Daar hebben mensen terecht "last van" met randoms.

Om maar even op dezelfde wijze af te sluiten:

@TwanJ manmanman :')

Overigens patch 1.15 net geïnstalleerd, eens kijken hoe het loopt d:)b

Sleehond wijzigde deze reactie 16-07-2019 20:09 (5%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 11-11 12:15

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Dat vooral idd, speel je ranked, op gold III, dus je verwacht enige vorm van samenwerking en wat skills, gaat er 1 solo naar skulltown, ben je met 2 man over want hij is na een paar kills uiteraard gethirdpartied en gaat dan direct weg. Of ze springen in de hotzone, maar hebben geen benul wat te doen als ze op de grond staan met andere spelers. Of zoals ook al eerder aangegeven op 200m+ gaan schieten op een team in een gebouw... Wil je de game leren of aankloten, ga dan unranked spelen ofzo.

Daarentegen heb je ook af en toe wel goede teammates die helpen, samen als een team werken etc. Dat zijn leuke potten en dan verliezen is jammer maar dan weet je dat je je best gedaan hebt als een team. Gisteren was echt dramatisch voor mij, ik raakte genoeg maar telkens 2 van de 3 van een team downed en dan geen kills, of gelaserbeamed met die alternator.
Dat ding is nog steeds met die hopup echt te op. Ik zou voorstellen dat die hopups hun damage hoger maken voor wel of geen shields maar de 'normale' damage zou dan gewoon lager moeten zijn. Beetje zoals irl hollow points super goed werken vs unarmored, maar vrijwel niks doen als iemand een simpel kevlar vest aan heeft. Nu heb je wel erg veel voordeel als je die hopup kan vinden.
Ook schijnt men het systeem van titanfall voor cheaters ook hier in op te willen nemen, dus cheaters in dezelfde lobby gooien ipv direct bannen. _/-\o_ :P

SouLLeSSportal wijzigde deze reactie 16-07-2019 21:15 (6%)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GabberPiet
  • Registratie: september 2009
  • Nu online
Spel is kapot, camp 2 victory. Vanaf platinum is het echt verschrikkelijk dit seizoen is wmb verloren. Ik ga een een nieuwe acc aanmaken en terug naar goud.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

NickThissen schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 22:39:
[...]

Wacht maar tot je in Plat bent. Gold vond ik juist heerlijk, vrijwel alleen maar leuke potjes gehad. Mensen doen hun best en werken samen en spelen nog niet zo extreem voor de RP.

Nu ben ik Plat en wens ik dat ik terug naar Gold kon. Kan helaas niet dus. 4/5 potjes zit ik met een duo die totaal geen interesse hebben in teamplay, droppen alleen zonder te pingen en gaan vervolgens campen. Gaan ze dood roepen ze tegen mij dat ik moet gaan campen voor de RP ipv proberen hun banners te pakken. Zo gaat bijna elk spel nu :? Ik snap het echt niet meer, dacht dat dit juist minder werd hoe hoger je kwam. Waarom wil je zo graag in de hoogste rank spelen als je niemand wil neerschieten? Dan heb je straks je weg naar de top gecamped en dan? Ik snap het gewoon niet.
Mjah dat komt omdat je placement belangrijker is in je score dan kills. Men wil door naar de volgende rank, maar niet risico nemen er te vroeg uit te liggen. Dan krijg je idd dat men gaat spelen op de manier waarmee je het makkelijkste zoveel mogelijk punten krijgt. Ze hadden daar iets beter naar moeten kijken bij respawn.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 07:50

aex351

I am the one

Wel vervelend soms wanneer je in een team zit die niets delen. Maar echt alles pakken wat ze pakken kunnen. Dan speel je soms met geen tot weinig ammo. En ondertussen gaan die andere dood.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

ScuL schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 10:09:
[...]

Ik zit nu in Gold IV maar kom maar heel moeizaam omhoog. Vaak last van 3e partij teams en mensen die de choke points van de ring campen.. Met Zilver had ik veel meer plezier aan mijn potjes.. ;(
Solo qeue neem ik aan dan? Tja chokepoints ontwijken helpt al heel wat maar hangt ook van je team af, als die overal op afrennen dan loop je gegarandeerd tegen andere goede spelers aan die een betere positie hebben of het gevecht daardoor te lang duurt dat je een 3de team in je nek krijgt. Bijvoorbeeld die canyons waar je doorheen kan is snel en kort qua route maar zit je daar in gevecht dan kun je er vaak vergif op innemen dat er een ander team bij komt. Meestal wat ik merk is dat als er meer dan 5 teams zijn de kans erg groot is als je een gevecht begint dat er een ander team vrijwel gelijk erbij komt. Als er geen gevecht is wacht men meestal af tot ze top 5 zitten. Probleem is alleen met campen win je geen gevechten dus als je daar niet zo sterk in bent, ga gewoon in hotzones droppen in unranked en oefen op die 2-3 vs 1 gevechten. Unranked heb je meestal redelijk makkelijke tegenstanders al loop je wel af en toe tegen die pubstompers met 4k kills aan wat meestal eindigt in back to main screen dan.

SouLLeSSportal wijzigde deze reactie 26-07-2019 14:35 (6%)

• HgnX
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 02-11 17:43

Beetje kort door de bocht maar zeker een goeie post. Het is altijd goed om introspectie te leveren op wat je zelf gedaan hebt en de oorzaak voor falen niet alleen bij je teamleden te zoeken. Door hierop te letten heb ik best wel wat zaken die niet gerelateerd zijn aan world class/potato aim weten te verbeteren.

Basale dingen zin natuurlijk nuttige zaken pingen, bijvoorbeeld betere bodyshields, loot delen en zaken meenemen en droppen bij bijvoorbeeld respawn of post battle healing. Zeker op de hogere levels zie je regelmatig players niet alleen maar ammo stacken maar ook usable attachments meenemen en op onderling relatief grote afstand opereren, en bij converging die items droppen. Als je 260 light ammo nodig hebt om 3 enemies te downen is je aim misschien iets om aan te werken. Anders kan je je afvragen of die 2 inventory slots wel nodig zijn om ammo in te bewaren.
Zelf opereer ik tegenwoordig vrijwel altijd op 3 slots ammo, preferably shared over beide guns. Het loont om goed te worden met de carbine achtige wapens, zoals de longbow (preferably) scout (meh), wingman, p2020 met hammerpoint omdat de ammo costs lager zijn. Hierdoor houd je snel slots over. Zelf vind ik bijvoorbeeld longbow spitfire / hemlok / goeie combinaties, maar ook r301 p2020 hammerpoint.

Een andere interessante vond ik dat veel spelers de neiging hebben om te blijven looten ook als er early engagements ontstaan na de drops. Je ziet dat veel goeie spelers een first weapon proberen te scoren, en als het kan een tier 1 bodyshield, en daarna direct de engagement opzoeken in plaats voor proberen tier 2 / 3 / 4 te scoren. Je bent earlier ready voor combat dan dat. Zeker als je werkt aan aim is een full loadout niet nodig om competatief te wezen. Movable legends zijn uitstekend voor dit soort modus operandi, pathfinder, wraith, in mindere mate octane, bangalore en wattson/lifeline (defensive) zijn goede keuzes en maken de keuze om eerder te droppen en in hot zones terecht te komen best een aardig idee. Het is sowieso 20x sneller iemand te killen en zijn box te looten dan zelf een complete area te coveren voor goede loot.

Ik ben het direct eens met de observatie dat plat en diamond ranks geplagued worden door campers. Mensen die geen vertrouwen hebben in hun gunstills en ability to read the game, en zo omhoog willen gaan. Wat aardig voor mij werkt hier is stacking up on arcstars. Doordat minder slots in mijn inv nu opgaan aan ammo, neem ik meer arstars mee. Leer ook om gedownde enemies met een down shield niet neer te schieten met een mag, maar stick een arcstar in ze en move gelijk verder. Dit scheelt heaps of ammo.

Ik lees veel frustraties over rushende spelers, zelden over trage spelers. Rushen is echter absoluut geen slecht idee in een aantal situaties, die je waarschijnlijk zelf ook al kan verzinnen. Bij respawnen is rushen absoluut bijna altijd een goed idee. Elk respawn point is void van meaningful cover, en voor een reden. Direct engagen bij respawnen geeft je een goede kans om een team volledig uit te schakelen voor het op krachten komt. Als je met 3 personen bent kom je altijd een N-1 situatie tegen, waarbij ook de cover voor je tegenstander terrible is. Spelers die dit soort situaties niet rushen vind ik juist lastig.

Disengagement is ook iets wat je kan leren. Als een gevecht slecht verloop voor je squad, portal out, zipline out, jump pad out, ping waar je repositioneert of als dat gebeurd, ook al voelt dat vervelend, volg. Veel spelers proberen 1 kill te halen, dus downen een enemy, legen een mag in de crawling body, en worden vervolgens te grazen genomen doordat ze te lang zijn blijven sticken. Dat is misschien handig voor je RP in Gold, maar niet handig voor je team.

Dit soort zaken maken dat ik de game leuk vind, en de meta ook. Voor een shooter is er verrassend veel depth en strategie, waarbij zelfs below average aim nuttig kan zijn in het spel.

Cant wait for season 3 :D

HgnX wijzigde deze reactie 05-08-2019 15:27 (21%)

• NickThissen
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 11:37
Ben het wel grotendeels eens met je post hoor, maar je mix van engels en nederlands doet me fysiek pijn :X :+

NickThissen wijzigde deze reactie 05-08-2019 19:12 (3%)

Mijn iRacing profiel

• ScuL
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 06:38
Het kan zijn dat hij in een Engelstalige omgeving woont of werkt. Ik mix zelf ook regelmatig EN & NL maar ik woon al 10 jaar niet meer in NL.

ProMods ETS2 uitbreiding

• So_Surreal
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 11-11 13:31
Haha deze gear afgelopen potje, uiteraard wonnen we :D

• JS-
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 11-11 13:40
Ik ben ook zeer benieuwd! Al trekt het op pad gaan als team mij iets meer, maar zeker het proberen waard.

Mocht er iemand overigens een potje willen spelen (Playstation) voeg maar toe: JS-036
Level 98 op dit moment.

• Scy
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 11:32

Scy

¯\_(ツ)_/¯

servival7 schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 10:22:
Wat is momenteel de beste wapen combi? Ben er een tijdje uit geweest.
Professional Apex players gebruiken het meest de Wingman, in combinatie met R-99 of R-301.
Een R-99 met Longbow is als tweede de beste wapen optie voor ranked play (camping en rushing).

Sterke wapens
  • Alternator met disruptor rounds attachment is net zo sterk (iets sterker zelfs) als R-99 en R-301 decked out. 10/10.
  • Longbow is één van de sterkste wapens in het spel, soms overpowered. Doordat de fire rate zo snel is en als je alle schoten raakt dan heeft de vijand geen tijd om te schuilen. Enige reden dat het geen 10/10 scoort is de ADS movement speed die erg traag is. (Gelukkig). 9.5/10
  • Peacekeeper is high-risk reward wapen, maar op ranked play is close range de TTK te snel om effectief te kunnen aimen. Soms registratie issue's. 8/10
  • Wingman is high-risk reward wapen. Goede aimers beste gun in de game. 8.5/10
  • R-301 is nog steeds meta, goede all-round mid range wapen, hipfire redelijk. 9/10
  • R-99 is nog steeds meta, beste tryhard close-range wapen, hipfire beast. 9/10
  • Triple Take is nu zeer sterk, maar minder sterk dan longbow (op PC). 8/10
  • Flatline is nu sterker dan spitfire en kan net zo goed zijn of beter dan R-301 maar moeilijk te beheersen. 7.5/10.
Matige wapens
  • Eva-8 goede peacekeeper alternatief; met level 3 shotgun bolt is het super sterk, maar kost veel ammo slots 7/10. Je kunt tevens niet corner-peaken wat de peacekeeper wel kan.
  • Devotion & Havoc, kan erg goed zijn, maar zonder turbocharger tegen pro's moeilijk te gebruiken. In het begin als hipfire wapen is het beast. 7/10
  • Spitfire is erg gedropt in gebruik, goed als secondary om twee tegelijk aan te kunnen in sommige situatie's zonder te herladen 7/10. Op console is dit wapen nog steeds erg meta.
  • G7 Scout wordt op PC vrijwel niet gebruikt, het potentie is er wel, maar het wapen heeft teveel random recoil. 5/10
  • P2020 met hammerpoints is soms goed (in het begin zonder armor). 6/10
  • Mozambique zonder hammerpoints een 3/10 met hammerpoints 6/10. Doet betere damage dan peacekeeper als enemy slechts grijze armor heeft, daarboven niet aan te raden.

• Sleehond
Dat Solo is niet te doen man....

3 potjes net geprobeerd... Ik drop ergens en pak zowel een paarse helm als schild inclusief lekker wapen de R301.

Ik kom een tegenstander tegen schiet paar keer goed op hem, moet reloaden... tegenstander doet kogel of 2/3 en ik ben gelijk helemaal dood.

Hou op hoor, PS4 uitgezet....

• servival7
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 12:01
Sleehond schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 22:39:
Dat Solo is niet te doen man....

3 potjes net geprobeerd... Ik drop ergens en pak zowel een paarse helm als schild inclusief lekker wapen de R301.

Ik kom een tegenstander tegen schiet paar keer goed op hem, moet reloaden... tegenstander doet kogel of 2/3 en ik ben gelijk helemaal dood.

Hou op hoor, PS4 uitgezet....
Leuk hè die headshots. :P

• Kroga
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 01-11 11:40
Zelf speel ik heel tactisch en heb nu ongeveer 10 potjes gespeeld in solo mode. Daarvan heb ik er twee gewonnen. Je moet ergens compenseren als je aim niet zo super goed is. 8)7

De eerste overwinning was met Gibraltar, paar kills in het begin en toen kwam ik vrijwel niemand meer tegen. Gewacht tot de laatste cirkel en toen mijn ulti gegooid. Raakte ze allebei voor 80 daarna doorknallen met mijn devotion met turbocharger. 4 kills en 1000 damage.

Tweede overwinning was met Caustic. Er waren er nog vier over en de een na laatste cirkel lag aan twee kanten van een grote rotswand. Ik had geluk met de laatste cirkel want die was aan mijn kant. Dus het choke-point helemaal volgegooid met gas bussen. Die twee kwamen eraan en kon ik makkelijk overhoop schieten. Op de laatste gooide ik mijn ulti en die begon met rennen. Dus kon met behulp van mijn digital thread achter de wolk kijken. 5 kills en 900 damage.

i7 6700, Arctic Freezer i32, 16GB 2133Mhz DDR4, Gigabyte GeForce GTX 1070, Dell UltraSharp U2713HM, Windows 10 Pro 64-bit

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 09:05
fo0 schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 20:59:
Even tussendoor; ik ben oud, echt oud, 31 jaar en kom nog uit de CS1.3 generatie waar je gewoon 10 euro betaalde voor een game en dat was het. Maar waarom stikt het op de frontpage nieuws berichten van mensen die het belachelijk vinden om geld te moeten betalen voor 'skins'? Wat is er zo belachelijk aan?
Ik daag je uit 1 persoon aan te wijzen die het belachelijk vind dat er geld moet betaald worden voor skins in een f2p game.
Waar de backlash om was: de prijs die men durft te vragen voor random lootboxes, niet dat er betaald moet worden voor skins.
Als je 22 boxes van 7 euro koopt dan "mag" je een axe skin kopen voor 35 euro, good guy EA! 8)7
Als je verder nog vragen hebt zou ik adviseren eens buiten tweakers te kijken, reddit bijvoorbeeld.

P.S. Als 31 oud is dan vrees ik dat ik een bejaard gamer ben, ga richting 40.. Overigens zie ik de relevantie van je (nog jonge) leeftijd in dit topic niet helemaal.

unfor wijzigde deze reactie 18-08-2019 11:23 (9%)

Steam - BFV - PUBG

• Rule
  • Registratie: november 2009
  • Nu online
fo0 schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 20:59:
Even tussendoor; ik ben oud, echt oud, 31 jaar en kom nog uit de CS1.3 generatie waar je gewoon 10 euro betaalde voor een game en dat was het. Maar waarom stikt het op de frontpage nieuws berichten van mensen die het belachelijk vinden om geld te moeten betalen voor 'skins'? Wat is er zo belachelijk aan?
Het betalen voor skins is natuurlijk niet belachelijk. Het gaat om de prijs die ze voor de 'skins' vragen.

In de normale store zonder event kost een wapen skin 1800 coins. Dat is bijna 20 euro, voor een fucking re-skin. Daar kun je gewoon een hele degelijke game voor kopen.

Vervolgens komt er een Developer naar het reddit forum en zegt dat alle spelers goedkope 'freeloaders' zijn omdat ze geen geld stoppen in het spel. Hoe weet hij dat? Ze hebben een skin ooit in de aanbieding gehad, van 1800 naar 1200 coins. Maaaaar zelfs toen verkocht de skin niet. Conclusie, alle spelers zijn goedkope freeloaders. Zonder in acht te nemen dat je alleen coins kan kopen per 1000. Dus de skin altijd nog 20 euro is geweest. En de skin is gewoon lelijk.
zie hier; https://i.redd.it/9qd9qb1zq3h31.jpg

In bijna iedere andere game waar ze puur met cosmetics werken heb je voor een skin van 20 euro heel veel extra's. Zoals animations, andere geluidseffecten etc.

Maar nu is het echt te triest voor woorden dat je 7 euro moet betalen voor een kans op een item. Ze zijn niet eens zo mooi.

Vervolgens zijn mensen boos en beginnen developers mensen uit te schelden op reddit.
https://medium.com/@Benja...park-outrage-c110034fe236

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Veel mensen willen ook voor een duppie op de eerste rij zitten of geven niks om skins. En dat is bij een ftp game ook nooit anders geweest. Maar met dit event hebben ze echt wat te hoog ingezet. Ja die fulltime streamers kopen die shit wel, puur om die heirloom te showen in de streams, maar jan op de hoek hoeft a. Niet al die skins persé en b. Heeft daar het geld niet voor (over). Als ze naar het systeem kijken bij Fortnite afgezien van die hoeveelheid die eruit gooien en de druk op de devvers, doen die gewoon die skins in de markt en kan je kopen welke je wil. Ja er zijn dure skins maar die keuze maak je zelf. Zo simpel en was dit debacle voorkomen.

• Kroga
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 01-11 11:40
Sleehond schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 13:40:
[...]

............

Ik gok dat mijn aiming dus gewoon dik ruk is. Maar ik doe elke dag potjes en voel niet dat het beter wordt...

Wellicht maar stoppen met deze game, het ligt me niet ben ik bang ;(
Zelf speel ik op een PC maar misschien helpen deze tips.
Aangezien mijn aim ook niet zo super is win ik door het wat tactischer te spelen.
Als je de eerste schoten kan lossen en hun halve of hele armor weg is heb je veel meer kans.
De echt voor de hand liggende zal ik erbuiten laten zoals ken je wapen en vooral de limitaties, niet in een rechte lijn naar iemand toe rennen, etc.

Tips:
  • Het belangrijkste in Apex is ervoor zorgen dat als twee teams vechten, dat jij het derde team bent dat komt opruimen. Je kan prima wachten tot de schoten gestopt zijn.
  • Wil je langer overleven? Blijf dan waar er zo min mogelijk afstand is tussen de rand van de kaart en de cirkel. De kans dat daar veel mensen zijn is klein.
  • Schiet niet meteen als je iemand ziet, natuurlijk alleen als ze jou nog niet gezien hebben. Probeer ze te verrassen (flank) of op te wachten. (camp) Werkt vooral goed als de cirkel komt.
  • Beweeg niet alleen links en recht maar buk ook zodat ze schoten missen.
  • Staat er een object tussen jou en de vijand, klim er dan ook eens op.
  • Zoek beschutting en stap even weg om te schieten, Als de ander geen schild meer heeft dan kun je besluiten om erin te rennen.
  • Als je ergens hoog bovenop staat kun jij makkelijk weg komen/schuilen en het duurt relatief lang voordat er iemand boven is. Of je hoort Pathfinder naar boven komen natuurlijk maar dan is het 3 vs 1.
  • Blijf bij je team, zelfs als het betekent dat je niet alles kan oppakken.
  • Is je schild weg dan pak gerust een nieuwe op als die er ligt, ook halverwege een gevecht.
  • Kom je een goed team tegen en weet je dat je zou verliezen. Ren dan weg met je team, je komt ze later in een andere situatie misschien weer tegen waarbij jezelf de overhand hebt.

i7 6700, Arctic Freezer i32, 16GB 2133Mhz DDR4, Gigabyte GeForce GTX 1070, Dell UltraSharp U2713HM, Windows 10 Pro 64-bit

• Rexus
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 04-11 13:44
Kijk ook eens bij instellingen; op de console kun je de deadzone van je sticks en trekkers helemaal wegnemen. Hierdoor reageert de controller veel sneller op de beweging van je handen. Bij mij maakt dit vaak net het verschil tussen een kil krijgen of worden.

Zelf wel heel content met de volgende kills:
YouTube: Now you're playing with Portals

Mijn plan was de lootende speler weg te teleporteren en dan de banner te pakken, liep even anders doordat ik werd beschoten :D

Rexus wijzigde deze reactie 19-08-2019 12:50 (7%)

• Sleehond
Rexus schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 12:48:
Kijk ook eens bij instellingen; op de console kun je de deadzone van je sticks en trekkers helemaal wegnemen. Hierdoor reageert de controller veel sneller op de beweging van je handen. Bij mij maakt dit vaak net het verschil tussen een kil krijgen of worden.

Zelf wel heel content met de volgende kills:
YouTube: Now you're playing with Portals

Mijn plan was de lootende speler weg te teleporteren en dan de banner te pakken, liep even anders doordat ik werd beschoten :D
Hmm dank voor de tip over de instelling, even vlug gekeken vanochtend maar kon even niet vinden welke instelling je bedoeld, zou je dit graag nog even willen delen met me?

@Kroga dank voor de tips ook! Eens kijken of ik daarmee wat verschil kan maken!

Sleehond wijzigde deze reactie 19-08-2019 14:19 (4%)

• Rexus
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 04-11 13:44
Sleehond schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 14:18:
[...]

Hmm dank voor de tip over de instelling, even vlug gekeken vanochtend maar kon even niet vinden welke instelling je bedoeld, zou je dit graag nog even willen delen met me?

@Kroga dank voor de tips ook! Eens kijken of ik daarmee wat verschil kan maken!
Het zijn Look Deadzone en Movement Deadzone die kun je op small zetten bij controller settings, met een flink gebruikte controller kan dit ervoor zorgen dat je wat drift krijgt. Door slijtage gaan de sticks soms niet uit zichzelf terug naar het midden.

Ook is de Response Curve een interessante om te veranderen, deze heeft invloed op wat een grotere uitslag van de stick doet met de draaisnelheid van je karakter (lineair, of progressief etc.) hierdoor kan het iets meer spelen zoals je het in andere shooters ervaart.

Zelf heb ik de FoV (onder video) ook op 95 staan, dat zorgt ervoor dat je kijkhoek wordt vergroot. Echter maakt dit richten soms wat lastiger en kan het bij sommige misselijkheid veroorzaken.

Als laatste heb ik de ping opacity wat hoger gezet, een keer kon ik door een ping een vijand niet zien maar dat is een uitzonderlijk geval. Verder is het veel spelen :+

• Sleehond
Patch 1.17 is uit, vooralsnog lees ik enkel stabilisatie update

• Beltoni
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 00:47
Eindelijk mijn eerste solo win binnen. Natuurlijk met Gibby. Na 3x tweede waarvan ik het 1 keer echt weg gaf toch mijn badge binnen. Vind solo mode leuker dan verwacht. Waar je in teams nog wel eens een wij cadeau krijgt (3v1) is het hier spannend tot het bittere einde.

Hoc non dicit nisi // XB1: Beltoon

• JiePie
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 02-09 15:32
Op de eerste post staat nog het plaatje van de Season 1 map. Die is inmiddels veranderd :)

Sleehond schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 19:53:
Alle tips ten spijt... ik kan gewoon echt geen kill meer maken.

YouTube filmpjes gekeken over hoe te verbeteren, tips hier meegenomen en oefenen, oefenen en oefenen.

Het is gewoon lachwekkend hoe weinig ik kill.

Het vreemde is dat dit per seizoen 2 opeens zo is. Seizoen 1 ging serieus best prima.

Haat liefde relatie met de game nu...
Je bent je wel bewust van de veranderde gun-meta momenteel? Wapens die in seizoen 1 heel sterk of zwak waren zijn in seizoen 2 anders.

Mijn YouTube

• Timpieturner
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 13-11 15:28
Ik vind solo echt een verademing t.o.v. squads.
Sinds solo's er in zit speel ik dit alleen maar. Al een keer of 8 champion geworden, en haal bijna altijd de top 5. En dan ook met 5-10 kills per potje.

Ik vind het heerlijk dat je gewoon helemaal je eigen ding kunt doen, met je eigen speelstijl en niet meer afhankelijk ben van een stel random dwazen die geen teamspelers zijn.

Voor mij mag solo's er in blijven!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Sleehond schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 20:18:
[...]

Jazeker dat weet ik :)

Feeling compleet weg. Net weer 5 potjes. Hoe sterk mn armor ook of wapens, in een gevecht lig ik zo horizontaal en heb ik slechts wat enkele schade aan tegenstander verricht.

Spel ga ik voorlopig niet meer opstarten, kom season 3 wel weer ff kijken d:)b
Als het mogelijk is zou ik dan je gameplay opnemen en kijken wat er dan mis gaat. Mis je veel hits, sta je op de juiste plek of juist op een nadelige plek voor dat gevecht? Wat doen je teammates toen je neerging en wat toen zij evt neergingen?

Daarnaast is de gemiddelde speler ook beter aangezien de meeste mensen nu het spelletje wel redelijk kennen of gestopt zijn als het niks voor hun is.

• CaiGil
  • Registratie: februari 2019
  • Laatst online: 13-11 19:03
Sleehond schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 20:18:
[...]

Jazeker dat weet ik :)

Feeling compleet weg. Net weer 5 potjes. Hoe sterk mn armor ook of wapens, in een gevecht lig ik zo horizontaal en heb ik slechts wat enkele schade aan tegenstander verricht.

Spel ga ik voorlopig niet meer opstarten, kom season 3 wel weer ff kijken d:)b
Ik denk ook niet dat een goede armour of wapens het belangrijkst is. Ik ben zelf dan vooral een Fortnite speler, maar als je een slechte speler bent maak ik je af met een pistooltje terwijl jij rondrend met een bazooka, bij wijze van spreken.

Wat vooral meetelt (vind ik) is goede aim, goede positioning en goede walking paths. Altijd vooruit denken. Toevallig was Fortnite down en heb ik gister wat potjes Apex gespeeld, geen wins maar wel kills en paar keer 2de plek.

• CaiGil
  • Registratie: februari 2019
  • Laatst online: 13-11 19:03
mindcre8r schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 21:17:
[...]

Bij mij crashed ie sinds vandaag ook na elke game, error 12 profile shit. Xbox one x btw.
Er waren problemen met Xbox zelf, deze zouden nu opgelost moeten zijn.

• Scy

Scy

¯\_(ツ)_/¯

Er moet wat leven in deze thread komen! Tijd om mijn ervaring van het spel te typen, om mogelijk een discussie te starten...

Ik heb nu 600 uur in het spel ingestoken, dus je kunt stellen dat ik sinds de launch in februari nog steeds actief speel!
Het spel moet je per sé met een team spelen van drie, wat mij over het algemeen veel frustratie oplevert als je dan met randoms dient te spelen. Want het komt wel vier keer op een avond voor dat je twee vijanden van een andere team afknalt en de laatste kan met weinig HP alsnog je twee teamgenoten verslaan. Dus meestal voelt het alsof je geen teamgenoten hebt die wel mooi alle loot van je afpakt...

Maar in een vast team verband is het spel een compleet andere ervaring, echt compleet.
Ik speel sinds twee maanden altijd met een duitser en een engelsman samen, wat erg goed werkt en veel lol oplevert. We winnen veel games en doen bijna geen ranked play aangezien de speelwijze ons niet ligt met het 'camping' puntensysteem. We delen de loot en voelen gelijk aan zonder soms een woord te zeggen dat iemand shield battery's nodig heeft of een bepaalde attachment nodig heeft voor zijn gun.

Als er Nederlanders zijn die door de weeks in de avond spelen van 9 tot 11, add me*: "Scythra". Ik ben wel lichtelijk autistisch en slis een beetje, voor de rest gewoon speel het spel gewoon relaxed en samen veel lol beleven!

- Edit: *platform is PC trouwens

• vBr8
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 12:55
Scy schreef op woensdag 18 september 2019 @ 16:41:

Ik heb nu 600 uur in het spel ingestoken, dus je kunt stellen dat ik sinds de launch in februari nog steeds actief speel!
Het spel moet je per sé met een team spelen van drie, wat mij over het algemeen veel frustratie oplevert als je dan met randoms dient te spelen. Want het komt wel vier keer op een avond voor dat je twee vijanden van een andere team afknalt en de laatste kan met weinig HP alsnog je twee teamgenoten verslaan. Dus meestal voelt het alsof je geen teamgenoten hebt die wel mooi alle loot van je afpakt...
Wat ben ik het hier mee eens zeg. Wat een verademing was het dan ook toen er korte tijd solo play was.
Dat is tot nu toe mijn favoriete game mode geweest bij Apex, al vind ik de shotty/sniper game mode ook wel echt ontzettend leuk. Dan maakt het bijna niet meer uit dat je teammates incompetent zijn. Je kan het bijna altijd solo wel voor elkaar krijgen.

Hopelijk houden ze die mode er in en komt er een solo/duo bij.

Ook hoop ik dat ze de competitive mode aanpassen, die puntentelling slaat nergens op. Campen wordt inderdaad meer beloond dan veel kills maken. Belachelijk natuurlijk bij een shooter.

• Scy

Scy

¯\_(ツ)_/¯

vBr8 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:03:
[...]
Wat ben ik het hier mee eens zeg. Wat een verademing was het dan ook toen er korte tijd solo play was.
Die twee weken waren echt heel leuk, ook goed dat ze in de solo-modus het spel sneller hebben gemaakt, door de cirkels eerder te sluiten en de eerste cirkel start vrij wel direct.

Toen ik platinum 4 in ranked heb gehaald ben ik gestopt, want mijn punten gingen op en neer. Het voelde alsof je telkens na een stap, twee stappen terug deed. Wattson + Caustic teams in huisjes in eind cirkels... echt leuke gameplay man... Dit was wel in de tweede week dat ranked uit was, dus misschien is het nu makkelijker nu er meer mensen in dat gebied een rank hebben. Maar ik bekommer er niet meer over.

• p.habo
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 04-11 10:05
Deze week eindelijk level 100 aangetikt voor season 2. Maar met het wegvallen van solo en armed & dangerous is het spel m.i. weer achteruit gegaan. Het voordeel van beide modi was dat je kortere / snellere potjes kreeg en als je mid-game haalde niet persé een dood spel had. Nu is de kans dat je een saaie mid-game hebt een stuk groter. Dat is grotendeels een loot-afhankelijk probleem. Als je het verkeerd treft ben je in een paar tellen af bij de start. Als je het beter treft maar nog steeds weinig interessants vind, dan kun je mid-game te sterke squads tegen komen. Wellicht dat ze het zouden kunnen fixen met een redelijke(r) basisuitrusting in de vorm van een pistol? Hopelijk komt er snel weer een interessante afwisseling / afwijkende modus. Of een andere mechaniek zodat je in ieder geval potjes in hoger tempo aaneen kunt rijgen.

Core i7-8700 (3,2 GHz) / MSI MAG Z390 Tomahawk / 2x16Gb / 2x MSI GTX 960 OC SL(n)i(e) / 2x Crucial MX500 SSD 250Gb / Be Quiet! Shadow Rock Slim

• awesem
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 08-11 11:46
Scy schreef op woensdag 18 september 2019 @ 16:41:
Besef je dat het andere team waarvan jij er 2 afknalt, dan precies dezelfde samenstelling heeft als jouw team? 2 noobs en een goeie? :P

• Flying_Eye
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 21-09 00:24
Zojuist een aantal mensen ge-add op Orgin voor wat Apex teamplay! Zelf ben ik voornamelijk in het weekend online en vaak later op de avond. Middelmatige speler maar er is nog een hoop te leren! Add mij als je in bent voor wat teamplay in Apex!

Origin: Zoutsnoepje

• h1ttent1t
  • Registratie: september 2006
  • Nu online

Season 3 trailers

Nieuwe map dus!

• Xecuter NL
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 13-11 08:13
Gister en vandaag opeens een paar keer champion geworden met redelijke eenvoud. Wellicht door het nieuwe seizoen weer een aanwas van iets lagere skill / nieuwe spelers of terug kerende spelers?

Wat een heerlijke game is dit toch. Ik kan het soms uren achter elkaar spelen. Geen 1 potje is hetzelfde en toch ook weer wel, maar het verveelt nooit.

Heb dit seizoen ook ook de season pass gekocht voor een tientje. Vervolgens relax dat je die weer verdient via de pass door 1000 coins terug te krijgen om weer de volgende te kopen (als die tenminste voor S03 weer 1000 coins kost).

Voeg me maar toe op psn: is mn tweaker nick zonder spatie

• Korkss
  • Laatst online: 09:03
Vandaag S3 right? Ik log net in en zie de nieuwe map alleen niet, komt dit later of ben ik heel scheel?

Acer predator XB271HU - i7 7700k -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• h1ttent1t
  • Nu online
Ik dacht vandaag 20u onze tijd voor begin S3.

Voor mensen die meer info willen ivm de nieuwe map, nieuwe hopups, nerfs/buffs wapens/legends en Crypto: check Youtubers zoals The Gaming Merchant, Lord Spink en Raynday ! Heel veel nieuwe video's, teveel om hier te posten.

De echte patchnotes en gedetailleerde info komen pas vandaag online denk ik.

• bayatsog
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 10:10

• NickThissen
Nog geen enkel leuk potje gehad op de nieuwe map. Er is gewoon nergens loot? Zit steeds met wit armor en een alternator te kloten. Alles licht zo ver uit elkaar en nergens kun je snel looten zodat je of heel ver moet droppen en half uur niemand tegen komt, of hotdroppen en gokt dat jij de 1 op de 20 man bent die wel een wapen vind :/

Mijn iRacing profiel

• h1ttent1t
  • Nu online
tillietom schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 07:39:
Heb gisteren even snel 3/4 potjes gespeeld maar de hit damage is aanzienlijk hoger geworden?
Naar mijn idee (en onze pre squad) schiet je vijanden veel sneller down. (en zelf ga je sneller kapot :X )

Vind ook nergens terug dat ze dit hebben aangepast. Iemand die hier misschien meer over weet?
Hangt ervan af hoelang je al niet meer gespeeld hebt? Tov S1 is er bvb wel heel veel veranderd ;)

Volledige S3 patch notes trouwens hier te vinden: https://www.reddit.com/r/...n_3_meltdown_patch_notes/

• Xecuter NL
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 13-11 08:13
Nieuwe map paar potjes gespeeld. Vind het veel trager aanvoelen dan de vorige map. Groter en wijdser. Las ook dat respawn de intentie met deze map heeft dat er op grotere afstanden gevechten plaatsvinden. Dus een sniper, dmr, single shot assault is wel een must have in je loadout. Op de 1 of andere manier vind ik deze map ook lelijker dan de vorige.
Moet ook toegeven dat ik me comfortabel voelde op de oude map en de vernieuwing zorgt voor wat onbedoelde weerstand die vanzelf slijt.

Ook die vliegende ballen die van kleur veranderen nog even bekijken hoe die werken. Schieten als ze geel zijn geven een gele drop volgens mij.

En ik wil weten hoe je die vault inkomt met die dikke loot.

Als laatste toevoeging: de season pass rewards vind ik maar matig. Beetje teveel fortnite skins voor mijn smaak.

• Mr_Size
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 13-11 13:28
Ik vermaak me prima in Season 3. 18 potjes gespeeld, 3 wins en een K/D ratio van 3.14. Ik heb overall op mijn account net aan 1.0 K/D ratio, dus er is vooruitgang :) Ik vind de nieuwe map echt supervet, het voelt echt weer even als een nieuw spel. Zelf nog niet veel met Crypto gespeeld, maar die drone kan wel echt krachtig zijn zeg. Je ziet gewoon precies waar de enemy zit als je een goede Crypto speler in je team hebt.
De map voelt groter aan doordat het wat meer open is op sommige plekken, maar ik heb niet het idee dat de map ook echt groter is. Kings Canyon was vaak ook een pleuris eind lopen..
Loot tables lijken niet veranderd t.o.v. Kings Canyon, het is nog steeds random en dus heb je soms pech op bepaalde plekken met de loot.

WoT noobmeter, YT kanaal

• h1ttent1t
  • Nu online
kevz schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 02:07:
Ik denk dat je veel pech hebt gehad. Mijn item/wapens zijn van alles geweest. In een BR blijft geluk met items hebben een ding...
Jup, iets van BR => RNG.

Iedereen moet de map ook nog leren kennen natuurlijk. Ik denk wel dat ze voor sommige locaties de plaatsen waar loot te vinden is, mogen verhogen. Ik heb ook al enkele spellen de indruk gehad 'hier ligt echt niks', andere keren raak je in geen tijd fully-kitted.

Ik heb nu zo'n 15 spelletjes met enkele wins en top 3 en ik vermaak me prima. Double tap op de Scout is heerlijk, de Charge Rifle een welgekomen afwisseling en Crypto's drone verandert het spel compleet.
Nog geen crashes gehad en nog maar 1 bug tegengekomen (een squad met 2 Lifelines geselecteerd). Vergeet niet dat dit een compleet nieuwe map is, bij andere games (bvb PUBG, BFV) zijn het dikwijls niks dan problemen in de eerste dagen bij een nieuwe grote patch + map, ik vind dat Respawn hier wel een pluim verdient met hoe -in mijn ogen- vlot het verloopt.

Check zeker deze video van The Gaming Merchant, ik heb toch weer een aantal dingen bijgeleerd :) Soms gaan zijn tips nogal snel, maar daarvoor dient terugspoelen he! Ik vermoed dat hij binnen enkele dagen ook weer een video post met een overzicht van de beste loot spots, zeker de moeite om te volgen.

• bc7
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 10-11 14:09
Kan mij totaal niet vinden in de vele "negatieve" reacties over de nieuwe map.
Qua de hoeveelheid loot in de nieuwe map is er zover ik heb gemerkt weinig veranderd. In de oude map had ik netzo goed het idee dat er af geen fatsoenlijke items te vinden waren, tot zover dus niets nieuws.
In de nieuwe map meerdere keren gewoon lvl 2 en 3 items gehad, denk dat je dan gewoon pech heb gehad. Ook geen moeite om loot te vinden, micchien eens eem andere drop locatie proberen?

Maar eveneen tegengeluid hier: ben fan van de nieuwe map :)

XBL GT: Crypteq

• ScuL
Het grootste probleem dat ik in de nieuwe map heb wbt loot is het vinden van een body shield. Super lang rondlopen om eindelijk armor te krijgen, en als je er een vindt heb je nauwelijks shield batteries. Ik heb nu pak 'm beet 20 uur op de nieuwe map gespeeld en het is echt structureel problematisch

ProMods ETS2 uitbreiding

• lowskilled-ftw
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 13:04
Xecuter NL schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 10:42:
Vind het veel trager aanvoelen dan de vorige map. Groter en wijdser. Las ook dat respawn de intentie met deze map heeft dat er op grotere afstanden gevechten plaatsvinden. Dus een sniper, dmr, single shot assault is wel een must have in je loadout. Op de 1 of andere manier vind
Is voor mij echt een dikke plus dit!!
Al paar mooie potjes gehad op afstand.

• warcow
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 11-11 00:20
Ik vond de vorige map leuker. Heb net wel een paar leuke potjes gehad. Speelde samen met een bekende en de 3e persoon was beide potjes ook gewoon goed. 2-3 keer achter elkaar 1e geworden. Zodra je in een team zit met spelers die het spel snappen en bereid zijn samen te spelen en te luisteren naar elkaar wordt het echt leuk.

Ik merk ook dat snipers wel handig zijn. Ik heb sterk afgeleerd te sniperen, ik dacht dat ik er gewoon slecht in was maar dat kwam door mijn crap tv met een halve minuut vertraging op het beeld. Is echt dramatisch, op een gaming monitor gaat het gewoon goed en schiet ik ook met snipers vaak raak. Heb een voorkeur voor de triple take met alle upgrades. De charge rifle is ook leuk maar ik denk vooral op medium range of zo (2x-4x scope), vaak doe ik meer schade met de triple take. Zelfs al schiet je met de charge rifle raak valt de schade mee.

• h1ttent1t
  • Nu online
1e server patch voor S3 is al uitgerold: https://www.reddit.com/r/...h_live_for_all_platforms/

Dat verhelpt sommingen hun crashes hier misschien...

• Pannekoek_NL
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 08-11 13:20

Pannekoek_NL

PSN = Pannekoek_NL

Sleehond schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 18:31:
Seizoen 3 gaat echt lekker. Ik doe veel meer damage en kills.

Damage lijkt sowieso veel flinker te zijn...

Die nieuwe wapen die die orange beam straalt, damn die is lekker sterk. Genoeg mensen al mee afgeknald.
Ik ga altijd op zoek naar deze gun, met een degelijke scope erop kun je mensen aardig hard "laseren" :)

Ik ben wel benieuwd of die generfd gaat worden, ik ben er bang voor.
Pannekoek_NL schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 16:43:
[...]

Ik ga altijd op zoek naar deze gun, met een degelijke scope erop kun je mensen aardig hard "laseren" :)

Ik ben wel benieuwd of die generfd gaat worden, ik ben er bang voor.
Ik ga er van uit van wel. Dat wapen past niet eens in Apex Legends. De hele game balance is heel precies opgebouwd, en dan ga je er een hitscan wapen in gooien die geen maximum afstand heeft, die makkelijk te gebruiken is, die makkelijk te vinden is, die maar 1 ammo per schot gebruikt... Ik vind het een ronduit domme beslissing om de Charge Rifle zo in Apex te gooien. Een nerf is verwacht en naar mijn mening een vereiste om de gameplay weer wat gebalanceerder te krijgen.

Maar aan de andere kant is het ook wel verwacht. Wij, de spelers, zijn ten slotte de beta testers. QA gebeurd niet zo veel meer, het is goedkoper om de consument dat te laten doen :)

Tot nu toe vermaak ik me wel, maar minder dan op de originele map. Ik hield juist van het hoge tempo, de flow van de map en gebouwen, de wapen balans etc. Momenteel ligt het tempo mij wat te laag waardoor ik sneller 'afkoel' zegmaar. De stijl lijkt een beetje richting PUBG te gaan, een tragere game die ik juist links laat liggen voor Apex dat een hoger tempo en hogere movement en tracking-aim skillset vereist.

Maar ja, das mijn mening.

Mijn YouTube

• Beltoni
Nerf gaat er ongetwijfeld komen. Ontbreken van een bullet drop maakt dit wapen echt veel te sterk.

• Scy

Scy

¯\_(ツ)_/¯

Valt mij wel op dat er in de nieuwe map te weinig wapens zijn. Ga je door een flat heen en dan komt het soms voor dat je niet eens een wapen vindt. Of in de meeste gevallen een enkele p2020 of mozambique, dan is met vuisten vechten nog een betere optie.

Ik merk dat de developers te veel naar de grafische esthetica hebben gekeken met de nieuwe map en niet zo zeer naar een gebalanceerde map. Te weinig objecten waar je dekking achter kan zoeken, goede loot te geconcentreerd op één spot. Voornamelijk een sniper map. Misschien ligt het ook wel aan mij, want King's Canyon had meer gebieden waar je kon third party'en. Met de nieuwe map kun je pas third party spelen als je werkelijk in dezelfde stad aanwezig bent. Deze map heeft ook meer teamwork nodig, moeilijk om solo te gaan.

Ik vind de nieuwe map mooier, maar de oude map leuker eerlijk gezegd.

Scy wijzigde deze reactie 07-10-2019 17:10 (4%)

• pina
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 10-11 02:11
nieuwe map is net wat te wijd vind ik. De verschillende loot plaatsen zijn wat te ver verwijderd, daardoor is deze map ook te veel gefocust op snipen, wat ik absoluut niet graag doe. Ik ben meer voor 1-1 combat op mid range.

Crypto is echt wel cool. Drone in ondersteuning van 2 aanvallende spelers is knap om te doen

• Pannekoek_NL

Pannekoek_NL

PSN = Pannekoek_NL

kevz schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 16:50:
[...]

Tot nu toe vermaak ik me wel, maar minder dan op de originele map. Ik hield juist van het hoge tempo, de flow van de map en gebouwen, de wapen balans etc. Momenteel ligt het tempo mij wat te laag waardoor ik sneller 'afkoel' zegmaar. De stijl lijkt een beetje richting PUBG te gaan, een tragere game die ik juist links laat liggen voor Apex dat een hoger tempo en hogere movement en tracking-aim skillset vereist.

Maar ja, das mijn mening.
Ik heb games waar ik binnen 1 minuut dood ben omdat ik geen loot kan vinden of games waar je na 10 minuten looten nog steeds niemand gezien hebt en uiteindelijk van 3 kanten wordt gepakt door meerdere squads..

Ik ben nog een beetje zoekende naar de juiste plekken om te landen om hier een mix in te vinden, semi-decent loot en wat actie.
vBr8 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 09:21:
Ik vind het een zeer prettig spelende map, tja de loot is soms wat lastig maar eigenlijk als je gewoon in een spot met naam land is er altijd wel genoeg loot te vinden voor je team. De open structuur vind ik juist leuk, het wordt gewoon veel tactischer om te spelen.

Je moet veel beter opletten met je health en armor om fights te winnen. De pace is wel wat minder geworden, maar ik vind dat het zich wel goed staande houdt met het tactische deel. In Kings Canyon was het letterlijk Run & Gun en je kwam een heel eind. Nu is het even checken of het wel slim is om al te schieten.

Ik geniet er wel van
Hier kan ik mij ook wel in vinden. Een sniper gun a la, G7 Scout of Longbow begint ook wel een must te worden op deze map, vaak kom je wel een long distance fight tegen die je aan moet gaan omdat ze je al gespot hebben, weg rennen schiet ook niet altijd op.

Pannekoek_NL wijzigde deze reactie 08-10-2019 09:56 (35%)

• vBr8
Beltoni schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 13:37:
Het wordt wel steeds makkelijker om snel te peilen wat voor teamgenoten je hebt. Houd er wel van als ze lekker aggressief spelen. Als ik geen challenges doe speel ik vooral met Gibby, soms met crypto. Met beide Legends kan ik goed vijanden afleiden, wel op een compleet andere manier.

Belangrijkste is gewoon de rol pakken die bij je legend pakt en anticiperen op de randoms.

Ben overigens geen pro o.i.d. Teller staat bij mij nu op 8 wins met een k/d ratio van +-1,5 in season 3.
Ik hou ook zeker van een aggro stijl, alleen bij deze map moet je wel eerst even nadenken voordat je vol in de aanval gaat.

K/D zegt niet zo veel vind ik, s1 en s2 boven de 2 K/D, maar ik vind bij BR games dit een nutteloze stat, gezien je puur geluk moet hebben bij start om een gun te krijgen. Als je dan de eerste bent heb je gelijk 2/3 kills.

Moet ook eerlijk zeggen dat ik daarom ook zo blij ben met de assist-counter in ranked. En dat de pointcounter aan is gepast. Nu is het in ieder geval niet meer breng je tent mee en pak de punten. |:(

• Pannekoek_NL

Pannekoek_NL

PSN = Pannekoek_NL

warcow schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 22:13:
Net voor het eerst zo'n fault ingekomen met een key. Dat was wel mooi, potje ook gewonnen daarna. Was mooi op het einde, hele team down. Ik reviven met golden backpack en mislukte net. Bleek een ander teamlid ook 1 te hebben. :)
De vault key zit nu zowat in iedere cargobot die je tegenkomt zolang je deze maar neer schiet als deze goud is. Dit merkte ik gisteren na de update.

• h1ttent1t
  • Nu online
Pannekoek_NL schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 11:10:
[...]

De vault key zit nu zowat in iedere cargobot die je tegenkomt zolang je deze maar neer schiet als deze goud is. Dit merkte ik gisteren na de update.
Al bij meerdere youtubers en ook uit eigen ervaring: niet elke gouden cargobot heeft een key.

Enkel de cargobots waar de driehoekjes een rode schijn hebben en de kleur van de bal maakt niet uit volgens Lord Spink oa.
(Op PC) Van top-tier naar meh-tier momenteel:

Charge Rifle (word binnenkort generfed)
R99, Flatline, Peacekeeper, EVA-8 (met hopup)
Wingman, R301, Hemlok, Scout (met hopup)
Prowler, RE45, Spitfire, Longbow, Havoc
Alternator, Devotion, Triple Take
Mozambique, p2020

Ik moet wel zeggen, dat individuele skill per wapen ook verschil kan maken. Als je niet om kan gaan met een R99 door de recoil, maar je kan wel heel goed met de Wingman om gaan, dan zit je met de Wingman ook echt wel goed hoor. Dat geld dus voor alle wapens zo. Maar de balans in het algemeen is ongeveer zoals het er boven staat, bij de start van S3.

kevz wijzigde deze reactie 11-10-2019 23:15 (40%)

Mijn YouTube

• ScuL
Ik heb gisteren eens wat geklooid met ShadowPlay en een compilatie gemaakt van al m'n kills van de dag.
Ben persoonlijk wel trots op deze squad wipe op 4:15 :D

Ik merk trouwens dat het terugkijken van je eigen acties op video ontzettend leerzaam is, je ziet namelijk dingen die je op het moment van spelen niet echt besefte en daar kun je je skills enorm mee verbeteren.

De Wingman wordt door sommigen op handen gedragen maar ik vind het echt een onding, raak er geen zak mee :D Mijn favoriete guns zijn:

Heavy: Prowler (met Selectfire op burst), Spitfire, Flatline
Light: R99/R301
Energy: Devotion (met Turbocharger)
Shotgun: EVA8 (met double tap)

Voor snipen vind ik G7 geweldig met double-tap op mid-range of Triple Take. Charge is echt super OP maar kan er wel mee overweg. Longbow bevalt me niet zo eigenlijk

ProMods ETS2 uitbreiding

• Sleehond
@ScuL ziet er goed uit allemaal, lijkt allemaal zo bizar snel te gaan vergeleken bij mij op de PS4.

Ik zie dat je ook veel schiet in close combat zonder L2 te gebruiken voor de AIM?

Als ik dat doe schiet ik echt als een schele... toch maar eens oefenen!

Sleehond wijzigde deze reactie 12-10-2019 11:54 (16%)

• ScuL
Sleehond schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 11:53:
@ScuL
Ik zie dat je ook veel schiet in close combat zonder L2 te gebruiken voor de AIM?

Als ik dat doe schiet ik echt als een schele... toch maar eens oefenen!
Ja aim oefenen helpt, ik speel al FPS/shooters sinds 1991 dus dat is ook deels ervaring :o
Maar wat ik bij Apex erg merk is dat de zoom (je noemt het L2), je speler erg immobiel en traag maakt en dat is niet handig. Je moet in gevechten snel kunnen bewegen om anderen te kunnen ontwijken dus ik vermijd zoomen tenzij het echt veilig is :)

ProMods ETS2 uitbreiding

• Korkss
Vanaf release denk 2/3 maandjes zoet geweest met Apex. Daarna gestopt en vd week toen ik de nieuwe map zag, maar weer eens opgestart. Kanonnen man, ik bak er helemaal niks meer van. Het gaat zo snel, ik ben zo traag. Maar ga me er wel weer even mee vermaken denk ik, zien of we weer wat beter kunnen worden :-p

Acer predator XB271HU - i7 7700k -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• NickThissen
Mijn game crasht ongeveer om de 2-3 potjes :( Al sinds het begin van de nieuwe patch. Hoor dat het aan de CPU ligt maar nog steeds geen enkele reactie gezien van de devs. Hopelijk kijken ze er in ieder geval naar :S

Mijn iRacing profiel

• raiders
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 10:19
De prowler met selectfire dat is pas lekker sprayen. Heb die combi nu al een paar keer gehad. Vaak neem ik er dan nog een eva 8 bij en dan maai je iemand zo neer. Nadeel is wel dat je dan geen schijn van kans maakt als er een beetje range komt. Al moet ik zeggen dat ik dat toch zoveel mogelijk probeer te voorkomen.

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

• ScuL
Scy schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 14:11:

Vette video trouwens, hoe edit jij je clips voor een snelle montage? Ik heb talloze 5 minuten clips van Shadowplay maar moet nog een keer deze knippen en aan elkaar lijmen met zachte fade overgangen zoals jij maar heb er geen programma voor. Enige tips? :) Ik gebruik op dit moment LosslessCut om te knippen en opslagruimte te besparen maar heb niks om aan elkaar te plakken.
Ik gooi alle videos in Vegas Pro en dan verwijder ik delen van de potjes die niet relevant zijn en met 1 sleep van de muis krijg je een crossfade van 1 seconde

ProMods ETS2 uitbreiding

• Beltoni
tillietom schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 13:28:
YouTube: Apex Legends – Fight or Fright Collection Event Trailer

wel leuk gemaakt. Ben benieuwd of je de skins moet kopen (ea bagger) of ook kan gaan unlocken met challenges o.i.d.
Vermoed dat ze dezelfde aanpak als bij het vorige event. Je kan 2 Skins unlocken met challenges en de daarbij horende lootboxes.

jvdx schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:54:
Sinds een week of 2 ook weer aan Apex begonnen op de PS4. Leuke game, kwam er op PC nooit echt in maar nu heeft het toch wel wat. Laatst toevallig in een van de eerste potjes de "blauwe hamer" gehaald (2349 dmg om precies te zjin) met 10 kills :P laatste fight verloren, anders waren het 12 kills geworden. Flatline met R99 en de benodigde attachments is een erg fijne combi idd.

[...]

Ik zag laatst ook een speler met de RE45 en een bepaalde hop up waardoor hij blijkbaar enorm veel damage deed. Een vriend vertelde dat dit nog meer toe nam zodra de enemy geen schild meer had. Geen idee alleen welke hop up het was. Iemand enig idee toevallig?
Oh dat was de Disruptor Rounds hop-up. Die is er niet meer bij in seizoen 3. Die hopup was er in S2, kon je op de Alternator en RE45 zetten, en maakte dat je iets van 2.5x meer schade deed op schields, en was overpowered. Skullpiercer Rounds is ook weg, waarmee je met een Wingman/Longbow meer headshot damage deed, ook die voegde naar mijn mening niets toe aan het spel en mag wel weg blijven.

Omdat er wat te veel items in de totale loot-pool zitten, moesten er een aantal uitgehaald worden. Iedereen was het er wel mee eens dat Disruptor Rounds te sterk waren en weg moesten, en daar ben ik dus wel blij mee. We zitten nog steeds met een iets te grote totaal aantal items die je kan vinden ten opzichte van Seizoen 1, en dat betekend dat je soms meerdere gebouwen loot en gewoon 0 wapens vind. In S1 was dat probleem er niet. Dus als je het mij vraagt halen ze nog meer weg :+

Mijn YouTube

• Rule
  • Registratie: november 2009
  • Nu online
Lol, de skins kosten gewoon nog steeds 17,- euro. Dit is echt niet te genieten toch.
Vergeet ook niet dat je sommige skins kan craften, alleen voor 2400 materials in plaats van de normale 1200. <3 EA.

Mijn YouTube

• vBr8
Korkss schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:40:
[...]

Het toevoegen van map selectie EN solo en duo gamemodes zie ik eerder slecht uitpakken als ze dat gaan doen.
Map choice is voor mij ook geen noodzaak, maar ik zou wel een solo OF duo willen zien. Ik ben vaak solo of juist met 1 maat met spelen. En dan zit er 8/10x een gierige gast in ons team die alle loot voor zichzelf houdt en alle crates loot zonder ook maar iets gedaan te hebben.
In een squad moet je samen spelen, dus niet alle loot voor jezelf pakken als je totaal niks doet. Just my two cents.
Dat terzijde, die game mode vind ik gewoon niet leuk, dus ik blijf lekker bij de normale modes.

• Sj44k13
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 13-11 22:28
vBr8 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:44:
[...]

Map choice is voor mij ook geen noodzaak, maar ik zou wel een solo OF duo willen zien. Ik ben vaak solo of juist met 1 maat met spelen. En dan zit er 8/10x een gierige gast in ons team die alle loot voor zichzelf houdt en alle crates loot zonder ook maar iets gedaan te hebben.
In een squad moet je samen spelen, dus niet alle loot voor jezelf pakken als je totaal niks doet. Just my two cents.
Dat terzijde, die game mode vind ik gewoon niet leuk, dus ik blijf lekker bij de normale modes.
Ik speel nu een tijdje ranked. Daar krijg ik veel beter samenwerkende teams en veel minder vaak problemen met ene team mate die alles pakt en solo wegrent.

Nikon D750 | 24-120mm f/4 | 105mm micro f/2.8 | 70-200mm f/4 | 50mm f/1.8 AF | 50mm f/2 AI

• Korkss
vBr8 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 13:00:
[...]

Ik snap dat het zo werkt, maar als ik 2 man kill, een andere teammate de laatste en de derde pakt snel alle loot. Dan zeg ik dat ik bijv. ammo nodig heb, en dat ze niet alles moeten pakken en ze worden dan boos. Prima, maar verwacht van mij dan ook niet dat ik je wat geef als jij het nodig hebt 8)7

Ik blijf het spelen voor de lol maar hou van het competitive deel, dus dat het allerliefst. Maar als je zo in een team speelt dan ga ik je ook niet meer helpen natuurlijk O-)
Ja dan snap ik je wel, maargoed het blijft toch altijd beter gaan als je jezelf daarbij neerlegt en positief blijft. Als je salty wordt ga je 100% zelf ook beroerder spelen!
Speel je op pc trouwens? Anders kun je me altijd even toevoegen ;-)

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 13-11 22:42

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vind die halloween gamemode echt super leuk om te doen. lekker casual zonder al te serieus te spelen. Solo play <3

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Blaauw87
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 13-11 22:28
Sinds gisteren aan dit spel begonnen, vroeger onwijs veel shooters als Halo/CoD gespeeld maar dit is toch even andere koek. Leuk om dit spel te leren, al heb ik wel ontzettend veel medelijden met mijn teamgenoten :+

• vBr8
Korkss schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 20:00:
[...]

Zal je asap even toevoegen! Welke rank zit je atm?

Ik dacht ook meer dat je bedoelde dat ze even een purple shield ofzo voor je neus wegkaapten. Ik heb dat wel vaak namelijk, pak ik een purple uit een deathbox, ist ineens van ja die is van mij etc... ik geef hem dan vaak gewoon, ook al denk ik anders. Vaak als je niet meewerkt dan throwen ze de game gewoon.
Ik zit nu in plat 4. Speel voornamelijk een paar avonden in de week en weekenden een stuk minder (omgekeerde wereld 8)7 )
Ik heb het over ammo en andere upgrades die ik zeer graag heb, maar daar doe ik vaak niet zo lastig over, die shields enzo. Behalve als ik zelf nog white armor heb wil ik het nog wel eens zeggen.. En healing/shield batteries. Maar ach, it's all about the fun (right?)

• BvZwolle
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 10:45
Ik ben even iedereen die nog niet in mijn Originlijst stond aan het toevoegen geweest. Mochten jullie dus een vriendverzoek van BorisBullet hebben ontvangen.... Dat ben ik dus!

• pina
Ik vraag mij eigenlijk wel eens af: is het beter om snel uit de space ship te springen en dan zelf te naigeren naar uw bestemming, of blijf je beter wachten in de dropship om dan op het laatste moment er pas uit te springen? Ik vraag mij dus vooral af wat de snelheid is dat de dropship vooruit gaat tov dat je zelf naar beneden springt?
pina schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 20:11:
Ik vraag mij eigenlijk wel eens af: is het beter om snel uit de space ship te springen en dan zelf te naigeren naar uw bestemming, of blijf je beter wachten in de dropship om dan op het laatste moment er pas uit te springen? Ik vraag mij dus vooral af wat de snelheid is dat de dropship vooruit gaat tov dat je zelf naar beneden springt?
Als je direct over je locatie komt te vliegen, spring dan op ongeveer 400 meter. Kom je er langs dan spring je wat eerder, dat moet je zelf een beetje testen. Het is in ieder geval altijd een slecht idee om zo dicht mogelijk bij je target te vliegen en dan pas te droppen, dan kom je gewoon te laat aan. Meestal hou ik een snelheid aan van 142-152 en dan zou je tegelijk met andere teams aankomen die ook weten hoe het moet ;)

edit; Zorg er trouwens voor dat je snelheid niet inkakt, want dan val je letterlijk uit de lucht naar beneden. Wanneer dat precies gebeurd ben ik even vergeten, ik gok ~125. Dus houd de snelheid boven de 130 als je echt ver van het schip wil landen. Je kan de afstand ook een beetje rekken door te 'weaven'. Dan duik je even een stukje naar beneden om de snelheid boven de 140-145 te krijgen, en dan zweef je weer wat horizontaler verder, zakt je snelheid weer onder de 130 dan maak je weer een kleine duik enzovoort.

Persoonlijk vlieg ik nooit echt verder dan zo'n 600-700 meter. Ga je verder dan zit je wel veilig te looten, maar je zal net zo ver terug moeten rennen als de zone niet in jouw voordeel werkt, en kans is dat je zelfs buiten de zone komt als je pech hebt.

kevz wijzigde deze reactie 19-10-2019 20:23 (30%)

Mijn YouTube

• pina
Dacht ook aan zoiets...max 800 meter.

Word wel horendol van mensen die bij landing niet splitten en overal mij blijven volgen bij het looten
Ik raak nog steeds mensen voor 75-100+ damage met de Charge Rifle hoor. De enige skill die je nodig hebt met dat wapen is welke scope je er op hebt zitten. Hij is en blijft slecht voor de game, en de nerf was geen effectieve nerf. Je hebt nu 2 stacks energy ammo nodig ipv 1, wooptiedoo :P
Het heeft nu ook totaal geen nut om een Longbow op te pakken, omdat je echt skillz nodig gaat hebben om mensen te raken met dat wapen, en je kan beter een nuttig wapen in je slots hebben. Dat is ook hoe de Charge Rifle het spel kapot maakt, het invalideert andere sniper rifles.

Long range: Charge Rifle (maar is in Hipfire ook verassend accuraat)
Mid Range: R301/Flatline met Anvil Rounds Hop-Up, of Scout als je er mee om kan gaan, Hemlok als je er mee om kan gaan.
Close Range: R99, of Peacekeeper als je geen 99 kan vinden. EVA-8 met hopup vind ik wat te wisselvallig omdat het je forceerd te 'tracken' net als een automatisch wapen, dat heeft oefening nodig.

Dus ja, als je echt de sterkste wapens neerzet in een lijstje, dan blijft er niet zo veel over, dat is hoe de balans nu is en dat is stukken slechter dan S1 en S2.

Ik begrijp verder prima dat op elke rang (en platform, PC hier) het spel een andere balans heeft, maar als je richting Platinum/Diamond gaat, dan mist niemand een Charge Rifle schot, en dan weet je hoe belachelijk en misplaatst dat wapen echt is.

Mijn YouTube

• ScuL
Xecuter NL schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 11:32:
Ik ben ook met de grind bezig en 'bijna' platinum. Maar solo wel erg lastig, want je bent zo afhankelijk van je team.
Het is inderdaad erg lastig. We hebben hier Down Under (AU/NZ) een oplossing voor deze situatie :)

Tada. Een Discord server voor goede Apex spelers.
Je kunt aangeven wat voor speler je bent (aggro/casual), en je rank laten verifiëren. Daarna kun je zelf met mensen contact leggen om een team van 3 op te stellen.
Er zijn iets van 50 "trio" kanalen waar je dan in kunt communiceren tijdens een match.

Dit is een hele goede manier om met spelers van vergelijkbaar niveau te spelen ipv randoms. :)

ProMods ETS2 uitbreiding

• h1ttent1t
  • Nu online
vBr8 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 11:47:
[...]

Van mijn laatste 4 potjes 3x gedowned. Wat een klote bug zeg, zo kan je nooit een lekkere start maken of hotdroppen. Dit moet echt ASAP gefixt worden.
Zou ondertussen gefixt moeten zijn op PC:

https://twitter.com/PlayApex/status/1192279781993115648?s=20
Pagina: 1 ... 7 8 9

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True