Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

bbblije schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 07:41:
[...]

Zo bizar die gozer. Ik zat gisteren een clip te kijken waar hij full auto tussen enemies aan het switchen was. Schiet op 3 man tegelijk, en niet zomaar, maar headshots for days. Zijn coördinatie is bizar! Ook zo snel! En hoe relaxed hij achter zn bureau zit... Ik ben al meer opgewonden als ik hier op het forum aan het posten ben!
In begin vond ik de game erg matig, hoog flasy dinky toy gehalte. Maar inmiddels wat potjes verder, en die mening kan de prullenbak in. Die eerste ~1 minuut van iedere BR game ben ik geen fan van - een shooting game, zonder gun bij begin |:( maar goed, dat is het concept ... kom je die initiele fase door, dan is het toch wel leuke gameplay.

De meeste wapens voelen vrij gebalanceerd aan, edoch er duidelijk 'prefered' wapens tussen zitten.. De wingman *O* was in titanfall al een van mijn guns :P samen met shotgun heerlijk (dan mis je die wallrunning wel in deze game) een long-range (sniper) wil ook nog wel eens pijn doen, maar die hit registratie :X gaat hier nog niet helemaal lekker.

Of je nu wel/niet met headset speelt, dat ping systeem is briljant (zal me niet verbazen dat we dat in toekomst meer gaan zien) maar de samenwerking van de spelers en hun skills maakt de gameplay toch wel erg leuk. Het is geweldig wanneer een idee, over het terrein / map, de cirkel en een squad in de verte goed uitpakt. Daarmee doel ik op de unieke skills van de legend, vooral die fire support is erg effectief om route of ruimte af te sluiten. En zo te flanken, al dan niet via een zipline.

Inmiddels rank ~15(?), minder kills dan batterijen in de afstandsbediening gaan, toch bevalt dit wel.

//edit

via: twitch
The Twitch Rivals Apex Legends Challenge will be played over two separate days, February 12 and 19, with each region's tournament having a separate designated start time.

The EU half of the challenge will kick off at 9 AM PT / 12 PM ET / 5 PM GMT and will be followed by the NA half at 1 PM PT / 4 PM ET / 9 PM GMT.

himlims_ wijzigde deze reactie 12-02-2019 08:32 (12%)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• Ryada
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 21:04

Ryada

Makeshift gamedev

Ach het is als 1 man ook nog wel te doen leert de ervaring mij als de enemies niet extreem goed zijn. Gister heb ik namelijk zelf nog een 1v4 moeten winnen. waar 1 squad met 3 man was. Dat was gelukt, wat moeten die personen gebaalt hebben.

Steam: Ryada.

• AdmiraalTimbo
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 14-10 10:14
Overigens altijd wel opzoek naar mensen om mee te spelen op PC. Ik zelf speel zoals eerder gezegd altijd Lifeline.
mijn verdere stats staan wat verder naar boven al vermeld. Stuur gerust een berichtje bij interesse.

Groet,

Tim

AdmiraalTimbo wijzigde deze reactie 12-02-2019 11:36 (16%)

In the end we only regret the chances we didn't take

• bjornvos
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 05-09 15:30
Stylze schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 10:35:
Iemand tips om aiming skills te verbeteren? merk toch dat ik veel mis schiet hehe.
Lagere sensitivity en DPI is de beste tip die de meeste mensen kunnen gebruiken.

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 22:06

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

bjornvos schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 10:39:
[...]

Lagere sensitivity en DPI is de beste tip die de meeste mensen kunnen gebruiken.
Dit idd. aantal jaar terug over gegaan naar een DPI/sensitivity van 45-50cm voor 360graden draaien.

Is erg wennen maar once you get the hang of it heeft het me aim echt heel erg verbetered. met name long range

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 14-10 12:42
Krijgen we de disussie over DPI/Sentitivity/FOV weer? :P

Voor eens en voor altijd, het is heel erg simpel, voor ALLE shooters. DPI en sensitivity zijn volledig uitwisselbaar, maar lage DPI is in windows niet lekker. Zet in windows sensitivity op 6/11 en zet je muis op een DPI zodat je er in windows lekker mee kan werken en alle acceleratie uit.

Vervolgens kies je in-game raw input, en een sensitivity waarmee je a) makkelijk tijdens het heen en weer strafen/springen/rennen de crosshair op 1 vast punt kan houden EN waarmee je makkelijk een (irrationeel) bewegend doelwit kan volgen. Dat is je 'perfect' sensitivity voor die game. Met mouse-sensitivity.com kan je de sensitivity overzetten naar andere games, maar vergt soms nog wel tweaks. Het is moeilijker models te tracken in quake dan in Siege.

FOV is een afweging; lagere FOV=grotere playermodels dus makkelijker te raken (voordeel in games waar je weet waar de vijanden vandaan zullen komen). Met een Hogere FOV wordt je minder snel van de zijkant verrast als je niet vaak 'scant'. Persoonlijk werkt 90 altijd het beste voor mij in snelle shooters, lage FOV beter in tragere.

Hoewel veel mensen uitkomen rond dezelfde, lagere waarden, is het voor iedereen anders, maar het principe is hetzelfde; kunnen tracken en een hoek/punt kunnen houden terwilj je dodged. Succes. :)

• Luckyshots
  • Registratie: februari 2019
  • Laatst online: 21-02 13:04
Stylze schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 11:10:
Had er misschien bij moeten melden dat het om PS 4 ging hehe daar zie ik die termen die jullie gebruiken niet bij de aiming options staan:p
Haha dan is de tip om een pc te kopen :)

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 06:53
Luckyshots schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 11:10:
[...]

Haha dan is de tip om een pc te kopen :)
Zodat we het hele topic vol kunnen spammen met geklaag over DPI, drivers, crashes, disconnects etc. Nee, dank je. ;)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Deurstopper schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 10:21:
[...]

Inderdaad! Heerlijk dat ping systeem, zeker als je zonder mic speelt. Qua unieke skills is Wraith ook erg leuk om mee te spelen. Toch wat situaties meegemaakt waarin ik me team-mates via een 'portal' naar een veiligere plek kon brengen :)
het is best leuk wanneer je elkaar als team kunt ondersteunen met hun unieke skills; die portal kan soms erg leuk zijn. Als escape, maar ook om tegenstanders te misleiden; portal in - links van huisje schietne, vervolgens naar andere kant van huisje teleporten :+ wanneer je clubje hebt van aantal 'vaste friends' merk wel dat dat erg helpt.

himlims_ wijzigde deze reactie 12-02-2019 11:18 (5%)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• Timpieturner
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 18-10 14:54
Gisteren mijn eerste overwinning behaald met 2 random mensen.
Heerlijk dat ping systeem, zonder de headset toch duidelijk en efficient kunnen communiceren maakt alles zoveel makkelijker. Wat een toffe game is het!
Mocht iemand zin hebben om x te gamen op Ps4: MimmieT d:)b d:)b

• Rudolf
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 18-10 15:02
Wat een gaaf spel zeg. Sinds vrijdag begonnen. Ik dacht meteen dat ik vet goed was omdat ik na een rondje over 4 al de eerste overwinning binnen had. Daarna kwam ik steeds meer tegen mensen die toch wel een stukje beter zijn dan ik. Kortom ik word gewoon kei hard ingemaakt. Maar echt een leuke game voor een casual gamer als ik.

• ChojinZ
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 20-10 16:32
Beakzz schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 12:20:
[...]

Heb ik ook last van, maar ik ben gewoon roestig aangezien de laatste echte shooter BF4 was voor mij. Heb dan ook maar besloten Titanfall 2 ook te installeren en die er naast te gaan spelen. De actie in een battle royal is gewoon te kort en krachtig om snel beter te worden. Ooit heb ik nog op het hoogste niveau MOHAA gespeeld, maar daar is weinig van over (of iedereen is gewoon beter geworden :+)
Misschien de leeftijd die een rol gaat spelen? :+

Ik heb daar zelf wel last van. Ik merk dat, naarmate ik ouder word, steeds trager en minder scherp word. Kan je vrij weinig aan doen. Ik heb nu geaccepteerd dat ik niet meer zo vaak nummer 1 sta.... :'(

"Papa is gek en eet een broodje poep" -Milan

• Rule
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 18-10 16:16
Ricmaniac schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 12:52:
[...]

Gewenning. Ik plaats me shotgun altijd in slot 2. Hierdoor is me reflex bijv om close combat automatisch op 2 te drukken om te wisselen naar me shotgun (situational natuurlijk).. En als daar me andere gun staat loopt het in de soep =p
Ah nu snap ik het beter, ik speel op ps4 en daar druk je op driehoekje om te swappen, dan is het altijd de een of de ander 8)7

• RawChild
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 20-10 11:48

RawChild

PSN - RawChild

*snip* niet nodig...

Geronimous wijzigde deze reactie 13-02-2019 11:06 (94%)

PSN: Rawchild

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

*snip* onnodig

Geronimous wijzigde deze reactie 13-02-2019 11:08 (92%)

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 20-10 17:53
ChojinZ schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 12:52:
[...]

Misschien de leeftijd die een rol gaat spelen? :+

Ik heb daar zelf wel last van. Ik merk dat, naarmate ik ouder word, steeds trager en minder scherp word. Kan je vrij weinig aan doen. Ik heb nu geaccepteerd dat ik niet meer zo vaak nummer 1 sta.... :'(
Oh absoluut en mijn 5 uurtjes per nacht slapen werken ook niet mee 8)7 Dus moet ik extra oefenen om dat verschil kleiner te maken. Waar een wil is.... :+

Ooit had ik ook geaccepteerd dat ik vanwege mijn leeftijd niet meer mee kon komen in Rocket League als de gold speler die ik was. Ondertussen champion en dicht tegen grand champion aan met 1000+ uur dus alles kan als het spel zelf gewoon verslavend werkt :*)

• MonkeyJohn
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 20-10 01:16
Ik denk dat dit meer een overkoepelend probleem van EA/Origin is, maar wat is die voice chat een partij bagger zeg.. zowel in-game als die van de Origin chat ding.

• servival7
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 20-10 12:59
Deurstopper schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 15:58:
Mocht je gelijk actie willen.. land op het dropship.. pfffff rennen voor je leven zonder wapen :D
En 0 kans op een revive want je blijft in de lucht zweven :+

• overdoseh
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 16-10 14:59
Stylze schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 16:02:
Haha ja dat is wel echt tof toch om af en toe is gek te doen en op dat dropship te landen waar het meteen los gaat. Vindt dat wel lekker voor de verandering af en toe ook al heb je vrij grote kans om snel dood te gaan. Je kan ook juist meteen hele goede gear hebben.
Vindt het trouwens met deze game helemaal niet zo erg om dood te gaan als met fortnite wel het geval was, ligt het aan mij of kom je echt een stuk sneller weer in een volgende game hier?
Het grote verschil is dat er geen pre-game lobby zit waarin je fucking sneeuwballen op elkaar kan gooien :9

• Ambition88
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 00:13
Korkss schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 16:33:
Damn ik kom game na game in een clusterfuck terecht. Ben je lekker tegen een squad aan het knallen, hoppa komen er weer 2 a 3 squads kijken. Heb dit bijna constant. Wel lekker als je als winnaar eruit komt, dan heb je loot genoeg. Gunfights zijn ook leuk in die clusterfuck, maar ga er vaker dood door dan dat ik er levend uit kom.
Tja is zo een beetje de meest gemaakte fout in BR games hè, pick your battles.

Soms is andere het uit laten vechten of relocaten toch de slimmere optie. :D

• MrNobody28
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 13-06 09:36
Knip, hulpvraag over streaming is off topic op zijn best in dit topic.

exactor it wijzigde deze reactie 12-02-2019 19:17 (81%)

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 00:50
Spitfire... Wat een wapen :P

Steam - BFV - PUBG

• DigitalError
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 07:57
Mogelijk een Twitch Prime pack met een Pathfinder skin en 5 Apex Packs

https://twitter.com/ApexUpdate/status/1095315450366492672

PSN: rubensaurus // www.twitch.tv/rubensaurus

• Jordy8
  • Registratie: augustus 2011
  • Nu online
superwashandje schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 21:39:
kan je ook gewoon een potje tegen bots oefenen ofzo? net voor het eerst een paar potjes deze br game gedaan maar ik ben elk potje nog aan het zoeken wat te doen en waar wat te vinden. iedereen loopt rond met dikke guns en ik heb net een stock gevonden...natuurlijk daarna ook meteen dood want kan alleen maar rond rennen. ligt vast aan mij maar gewoon ff rustig oefenen zit er niet in?
Nee :P Ik dwaal soms ook rond zonder gun. Gewoon rennen en kijken wat je kan vinden, beetje in de buurt blijven van je teamgenoten en hopen op het beste.

iRacing Profiel XBL/Origin: Plank268 PSN: Plank_268

• Jokuh
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 10-09 20:52
aex351 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 21:55:
Het is een leuke spel, alleen vind ik de "battle royale" mode eigenlijk nergens meer op slaan. Ze kunnen beter gewoon een respawn mechanisme introduceren. Want dit is gewoon team deathmatch, maar dan met maar één ronde.
Ik ben het totaal niet eens met je statement hier.

Ik vind het juist een mooie mechanic die ervoor zorgt dat er een kleine kans is dat je je teammates kan terugkrijgen. Het is absoluut niet te vergelijken met team deathmatch, want als een squad gewiped is of alle respawn points buiten de laatste ring is, valt er niks te respawnen.

Het was altijd zooo frustrerend dat mensen meteen de gedownde kill firsten en als je dan toch al winnaar uitkwam je teammate maar moest uitzitten. Daarom, top opgelost dit.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Heeerlijk dit!

Winning kill, champion gekilled, kill leader gekilled (totaal 5 kills) en toen geworden.. perfect potje van 6915 xp
en dan met kers op de taart was 1 van de 2 randoms al na 8 minuten geleaved toen die dood ging voelt extra goed dat je dan nog wint en hij die win dus niet krijgt :P

Ricmaniac wijzigde deze reactie 12-02-2019 22:54 (5%)

• unfor
Hij kan ook nog attachments bedoelen, maar zelfs zonder is hij vrij makkelijk te controllen.
Vooral als je pubg gewend bent stelt alle recoil in apex niets voor.

Steam - BFV - PUBG

• Jaqenhghar
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 09-10 17:55

Jaqenhghar

Valar morghulis

Leuk spel hoor :D Speelt echt heerlijk weg.

Eergister voor het eerst een potje gewonnen. Teamgenoot was de cirkel uit en in gerend (laatste revivepunt lategame) om me te reviven _/-\o_ shoutout naar @Dutchone

Jaqenhghar wijzigde deze reactie 13-02-2019 08:09 (15%)

• yinx84
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 22:20
unfor schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 23:56:
[...]
Hij kan ook nog attachments bedoelen, maar zelfs zonder is hij vrij makkelijk te controllen.
Vooral als je pubg gewend bent stelt alle recoil in apex niets voor.
Attachments bedoelde ik ja :)

Vond deze op reddit... nuttig:

https://i.redd.it/pg14jzd305g21.png

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 06:53
Ricmaniac schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 23:46:
Holy shit ik dacht dat ik shroud goed vond.. nu heb ik via dat toernooi Dizzy ontdekt.. die dude vind ik persoonlijk nog zieker :P
Als ik dat zo zie ben ik echt blij dat ik niet op de PC speel. Dat soort gameplay zit bijna tegen het psychotische aan, zo snel alles gaat. Als casual speler die af en toe een potje wilt doen, ben je volslagen kansloos tegen dat soort full time figuren.

• servival7
Ricmaniac schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 23:46:
Holy shit ik dacht dat ik shroud goed vond.. nu heb ik via dat toernooi Dizzy ontdekt.. die dude vind ik persoonlijk nog zieker :P
Van de 355 kills van team KingsCanyon had Dizzy er 210 :o :o :o

• A.W.E.S.O.M.-0
R.van.M schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 10:26:
Hoop dat ze binnenkort ranked play introduceren. Ik speel meestal alleen dus wordt gematched met randoms en meestal weet je al van te voren dat het een kansloos potje wordt als je je teammates ziet.
Ja, kan niet wachten tot opgeschoten gastjes die denken helemaal de shit te zijn, vanaf de character selection screen al in de microfoon te gaan schreeuwen en schelden als iemand zijn legend kiest of een legend die geen meta is, of bij het zien van het player level direct GG schreeuwt en leavet...

Ranked brengt niets dan goeds wat dat betrreft.... Ik kom mensen tegen met rank <5 waar we mee winnen en >30 die geen pepernoot raken. Als je altijd perfecte teamgenoten wilt, speel dan met vrienden of zoek een vast clubje op. Dan blijft het spelletje voor de rest van ons ook nog een beetje te harden.
bram1984 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 09:24:
[...]
Als ik dat zo zie ben ik echt blij dat ik niet op de PC speel. Dat soort gameplay zit bijna tegen het psychotische aan, zo snel alles gaat. Als casual speler die af en toe een potje wilt doen, ben je volslagen kansloos tegen dat soort full time figuren.
Hahaha, die moest ik even een paar keer lezen. Dat is hetzelfde als je gaat zaalvoetballen omdat je bang bent het anders tegen Messi op te moeten nemen. :P

Op de console wordt je als casual ook alle hoeken van de map doorgerost door gasten die én het talent hebben én de uren kunnen maken.

• falcon123
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
PSA: If you put one of Wraith’s portals inside a door and close it, it will insta kill a player going through it
https://twitter.com/Iturretguy36/status/1095534363758882816

Zie de video in de twitter link hiervoor.
Lol bovenstaande ga ik wel een keer proberen :P

falcon123 wijzigde deze reactie 13-02-2019 12:26 (8%)

• A.W.E.S.O.M.-0
bram1984 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 12:23:
[...]

Op de consoles zie je dit niet hoor. Of in ieder geval nauwelijks. Is in principe ook onmogelijk zonder een echte PC muis/tobo setup met een waarschijnlijk zeer hoge framerate.

Daarbij kom je in de zaal Messi niet tegen als casual, dat is het hele punt.
De delta tussen de beste op pc en de slechtste is vrijwel hetzelfde als de beste en slechtste op console. Het gaat op pc allemaal wat sneller door muis, tobo en framerate, maar je kan er ook veel meer tegen doen qua aim, movement en utilities.

De paar keer dat je zulke gasten tegenkomt zijn te verwaarlozen, gewoon van genieten en van leren hoe en waarom ze dat doen. Aim is maar een beperkt, belangrijk, maar beperkt gedeelte van shooters.

• Booyaa
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 20-10 19:11
Randleman schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 12:48:
[...]

Lekkere pot.

Liet je daar nou een peacekeeper liggen voor een EVA-8 auto :X
Peacekeeper is voor n00bs die niet kunnen aimen :+

• A.W.E.S.O.M.-0
bram1984 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 12:37:
[...]
Dat vraag ik me echt af. Heb je daar een bron van? Alle pro spelers die ik langs zie komen, zijn in ieder geval PC spelers. Bovendien heb je op de PC veel meer variabelen zoals meer verschillende en uitgebreidere input manieren en diverse systemen met dito performance. Ik denk zelf dat een Pro speler met een rig van € 10.000,- significant beter is dan een casual met een PC'tje van € 500,- en dat daar dus veel meer verschil tussen zit dat een console Pro speler die hooguit met een muis op een iets betere monitor speelt, en een casual speler met een controller.

Ik wacht rustig op de solo mode, zodat ik in mijn eentje kan aan kutten. Een potje winnen zal mij nooit lukken en dat is prima. Daar speel ik ook niet specifiek voor.
De bron is mijn eigen ervaring met shooters competitief in teamverband spelen vanaf 1997. De belangrijkste factoren zijn het hebben van aanleg/inzicht, goed kunnen communiceren maar bovenal verschrikkelijk veel uren kunnen en willen maken en ALLE aspecten van de game beheersen. Met name dat uren maken is een stuk lastiger als je gaat studeren / werken, borreltje erbij en je gaat het gewoon niet meer winnen van mensen die 24/7 spelen, hoeveel talent je ook hebt. Gelukkig zijn dat er maar enkelen ter wereld.

De "pro's" (tussen haakjes want een professionele streamer hoeft absoluut niet de beste competitieve speler te zijn, zie o.a. CS:GO waar Shroud nooit zijn potentie heeft waar kunnen maken) spelen daar waar het geld te halen valt (lees: wat mensen willen zien), dat is voor shooters meestal de PC, maar neem CoD waar de competitive scene zich op console afspeelt. Wat die gasten daar doen met een controller is verschrikkelijk indrukwekkend, daar heb je als casual ook geen enkele schijn van kans tegen.

De gear maakt het prettiger en je hebt natuurlijk een ondergrens, maar die gasten rossen je met een PC van 500 euro die 60 fps haalt en een goedkope muis even hard af als dat ze op een pc zitten van 10.000 euro met een miljoen fps.

Terug naar Apex, het allerbelangrijkste om daarmee te winnen is ervoor te zorgen dat je gewoon altijd of in elk geval zovaak mogelijk in de beste positie verkeerd. (altijd een escape hebben, geen vijanden in de rug en veelzijdige gear). Dat is exact hetzelfde op PC als op console, het verschil is natuurlijk dat je absoluut gezien op PC in vuurgechten veel mobieler en accurater bent qua movement en dat recoil control makkelijker is (niet dat Apex echt recoil heeft). Maar relatief gezien is het verschil nagenoeg gelijk tussen console spelers die ook die uren maken die de pc pro's maken en de console spelers die af en toe een potje casual spelen.

Als ik het zou moeten inschatten: Positionering -> Communicatie -> Movement -> Aim -> Wapens -> Hardware. Als je beter wilt worden en potjes wilt winnen, focus dan voornamelijk op positionering en communicatie, daar valt veel meer winst te behalen dan 'toevallig' de juiste gear vinden in een potje of je hardware.

• Ryada
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 21:04

Ryada

Makeshift gamedev

Randleman schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 12:48:
[...]

Lekkere pot.

Liet je daar nou een peacekeeper liggen voor een EVA-8 auto :X
Zou kunnen :X Gebruik altijd liever de Peacekeeper dan de EVA-8. Dus kan zijn dat ik die over het hoofd heb gezien of het voor mijn teammates liet liggen.

Steam: Ryada.

• EnigmaNL
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 23:18

EnigmaNL

Ik wil kaas.

bram1984 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 12:53:
[...]

Een topspeler met mapkennis die op hoge controller sensitivity speelt, sloopt een muis speler zonder mapkennis met gemak. Daar ben ik van overtuigd. Ik heb op de PS3 ook met een muis gespeeld en ja, het is niet helemaal hetzelfde als een PC muis, maar het speelt wel een stuk beter en preciezer. En nog steeds was ik maar een gemiddelde speler met een matige k/d.
Je moet ook geen appels met peren vergelijken. Een top speler met muis en toetsenbord sloopt een top speler met controller simpelweg omdat hij veel sneller en accurater kan richten, zelfs als je met je controller de sensitivity op maximaal zet is de snelheid en accuratesse niet te vergelijken.

Tussen de controllers van nu en die van 10 jaar geleden zit overigens nauwelijks verschil, de thumbsticks van de PS3 en PS4 controllers (en Xbox 360 en Xbox One controllers) zijn nagenoeg identiek.

Als PC gamer zou ik cross-platform wel waarderen, gratis kills zijn altijd leuk :)

EnigmaNL wijzigde deze reactie 13-02-2019 13:20 (4%)

• falcon123
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
Ambition88 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 13:17:
[...]

Mag er toch wel vanuit gaan dat dit een bug is, beetje raar anders het moet toch een portal zijn. :P
De portal functie werkt an sich, alleen er is denk ik idd geen rekening gehouden met objecten als deuren die kunnen openen en sluiten lol :P Daarnaast is er ook geen fall damage, maar interdimensionaal tegen een deur aan knallen doet blijkbaar wel pijn :+

Handige map met overzicht voor tijdens landen met loot tier zones:

https://www.reddit.com/r/...to_alleviate_drop_master/

Ik weet zelf niet hoe accuraat die is :)

falcon123 wijzigde deze reactie 13-02-2019 13:30 (7%)

• iddbbi
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 21:19
Wat kan Apex Legends spannend zijn als 1vs1 op de laatste cirkel speelt, je hele team kijkt met je mee en heel het spel hangt van je af. En je wint ook nog 😜

• pica
  • Laatst online: 23:11
Gister een paar gave potjes gehad :) .

Zaten op een gegeven moment bij de grotten bij Market, waar squad na squad naar binnen kwam lopen, uiteindelijk hadden we als squad 20 kills ofzo.

Heb het op youtube gezet:

Steam

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

bram1984 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 14:57:
[...]

Laat er vooral geen misverstand over zijn dat ik zeker erken dat een muis superieur is, helemaal in de hand van iemand als die Dizzy dude hierboven ergens, maar dat het verschil over het algemeen denk ik wel een stuk minder is als sommige mensen denken.
Dit vooral.. een goeie speler met controller kan prima mee komen met de pc spelers. De extreem goeie pc spelers overigens.. ja die verslaan extreem goeie controller spelers :P

Maarja dit is allemaal een beetje offtopic voor APEX :/

• Kaasdipje
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 18-10 11:49
Zeer vermakelijke game. M'n eerste potje op PC was gelijk een win en sindsdien nog een paar gehad.

Speel op zowel PC als PS4 en in beide gevallen is het goed te doen. Wel is het echt een spel waar het handig is om altijd premade te spelen, ook al zijn de callouts prima te doen met de middle mouse button (of R1).

Mijn persoonlijk favoriete round was samen met een kameraad. Onze 3e ging gelijk al vrij vroeg dood en weg uit de game. Samen hadden we uiteindelijk 13 kills, 9 voor mij en 4 voor mijn kameraad en het potje gewonnen.

Ben nu aan het sparen voor Caustic. Ik zie iedereen Mirage nemen en deze lijkt me net iets toffer.

Steam: Kaasdipje - Uplay: Kaasdipje

• Jaqenhghar
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 09-10 17:55

Jaqenhghar

Valar morghulis

Tsurany schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:05:
[...]

Caustic is leuk voor hinderlaagjes maar gas doet amper schadr, het hinderd enkel het zicht van spelers. Heel erg situationeel, maar kan wel nuttig zijn. Werkt wel beter met afwachtende speelstijl dan aanvallende.
Tsurany schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:05:
[...]

Caustic is leuk voor hinderlaagjes maar gas doet amper schadr, het hinderd enkel het zicht van spelers. Heel erg situationeel, maar kan wel nuttig zijn. Werkt wel beter met afwachtende speelstijl dan aanvallende.
Schade maakt niet zo veel uit. Het is vooral het tactische element wat ik tof vind.
Rule schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:05:
[...]

Ik heb hem nog niet unlocked hoor maar ik denk wel dat veel mensen hem verkeerd zien. Hij is ook gemarkeerd als defender en niet als attacker. Vooral bedoelt om areas te bewaken en niet zo zeer om damage te doen met dat gas.
In Apex Legends is defensief spelen een speelstijl die je weinig succes op gaat leveren, daarom spelen weinig spelers Caustic.

• EnigmaNL
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 23:18

EnigmaNL

Ik wil kaas.

Tsurany schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:10:
[...]

In Apex Legends is defensief spelen een speelstijl die je weinig succes op gaat leveren, daarom spelen weinig spelers Caustic.
Caustic en een agressieve speelstijl gaan anders prima samen, in gebouwen en nauwe gangetjes zijn de gifwolken mega handig, al is het maar om de vijand het zicht te ontnemen. Ik behaal er veel kills mee.

De gif mijnen kun je plaatsen en zelf activeren door erop te schieten, je hoeft niet te wachten op de vijand. Vooral als de cirkel heel klein is zijn de wolken heel handig voor jezelf en je team.

EnigmaNL wijzigde deze reactie 13-02-2019 16:17 (18%)

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 22:41

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Tsurany schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:10:
[...]

Ik zie Caustic juist als counter tegen teams die defensief spelen. Video welke ik eerder plaatste:

Caustic is verassend nuttig om mensen te stallen, zeker als je teamgenoten digital threat sights hebben (of Bloodhound zijn) zien ze vrolijk door de smoke heen.
EnigmaNL schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:14:
[...]

Caustic en een agressieve speelstijl gaan anders prima samen, in gebouwen en nauwe gangetjes zijn de gifwolken mega handig, al is het maar om de vijand het zicht te ontnemen. Ik behaal er veel kills mee.
Waar ik mij wel aan stoor is dat veel spelers vergeten dat je teamgenoten ook trager gaan lopen en een flinke blur op hun scherm krijgen. Prima om mensen in nauwe gangetjes uit te gassen, maar je teamgenoten lopen en schieten daar dus ook. ;)

D4NG3R wijzigde deze reactie 13-02-2019 16:35 (32%)

Zoek je mensen om mee te gamen, of om gewoon mee rond te stoeien? Kom gerust langs in ons Discord kanaal.

• PromWarMachine
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 19-10 17:55

PromWarMachine

Forsaken Archer

Leuk spel hoor!

Bij PUBG vond ik het storend dat je 20m kunt looten, niemand tegen kunt komen en dan in 5s dood neervalt, omdat je positie matig is.

Fortnite is me te cartoonish en dat bouwen ligt me totaal niet.

Hier vermaak ik me tot nu toe prima mee!
Speel vooral support. Snel kunnen ressen met shield is superleuk om te doen.
Heb tot nu toe 12 kills in 14 levels, dus ik voel me een beetje sloom / oud met mijn 35 jaar, maar het gaat om de fun right? :>

@SomerenV Mij ook graag toevoegen.
@PromWarMachine - promwarm (Origin)

Heb gister al een aantal van jullie toegevoegd.
Vanavond helaas geen tijd, maar vanaf morgenavond ben ik iedere avond van de partij!

Dividend for Starters

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 22:41

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

djmelvee schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 17:53:
Wat een idioten al de hele dag. Raken allemaal geen pepernoot.
Speel met squads en praat met elkaar, veel leuker.

Tweakers Discord
*snip* werving

Geronimous wijzigde deze reactie 14-02-2019 01:37 (29%)

Zoek je mensen om mee te gamen, of om gewoon mee rond te stoeien? Kom gerust langs in ons Discord kanaal.

• Besottedorb
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 07-10 15:56
Wat een game.

Gameplay erg vet en ontzettend vloeiend, was in het begin erg wennen aangezien ik PUBG ben gewend maar inmiddels al een paar keer champion geworden en behoorlijke kills gehaald. De verschillende legends zijn ook interessant met leuke abilities.

Goed te zien dat Respawn een studio is die wel weet hoe je een goeie FPS maakt, gelijk Titanfall 2 ook weer geïnstalleerd. :D

Besottedorb wijzigde deze reactie 13-02-2019 19:49 (3%)

• rvtk
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 21:57
Ik krijg net een update binnen (PC), zie hier de release notes van de patch:
https://www.reddit.com/r/...preseason_patch_notes_01/
Raad de random :+
LankHoar schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:55:
Wat is de maximale afstand om te vliegen eigenlijk? Vind het nog lastig inschatten tot nu toe.
Als ik 1200 meter aanhoud land ik altijd keurig op de locatie, zolang er geen grote berg voor het einde zit.

• unfor
LankHoar schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:55:
Wat is de maximale afstand om te vliegen eigenlijk? Vind het nog lastig inschatten tot nu toe.
Ik houd 1100-1200 als max aan, en probeer meestal rond 750 te springen. Je kunt vast veel verder maar dat vind ik niet ideaal qua snelheid.

Steam - BFV - PUBG

• yinx84
Weer twee potjes op naam geschreven. Hartslag door het dak... heerlijk :D Ook de 'win a game as kill leader' badge unlocked.

Mooie Arcstar achter het rotsje waar de laatste squad zich achter verschuilde kunnen gooien met een pisboogje... toen was het klaar. Doet nog best veel damage ook!

• k995
  • Registratie: november 2002
  • Nu online
Eens geprobeerd echter te snel paced voor mij .

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

VALENTINES DAYS - Store items will be available starting at 6pm PST on 2/13.

Added "Live Die Live" Banner Badge: Revive a member of your squad between 2/13 and 2/19 to earn this limited time badge.

Added Valentines Day cosmetic items to the store. They will be live and available in the store starting 2/13 until 2/19 and then they’re gone!

“Through the Heart” Longbow Epic DMR skin

"Love of the Game" Pathfinder banner frame

STABILITY / BUGS / PERFORMANCE / QoL

Various improvements and tweaks to UI.

Extended timeout that was causing players with slower hard drives to crash.

Addressed a number of client and server stability issues.

Fixed exploit where you could keep duplicating items in your inventory.

Addressed a number of stability and performance issues.

Fixed issue where players would get a gray screen in lobby when connecting for the first time.

Fixed issue where your friends list showed all your friends as offline and unable to party.

Shortened duration of Bloodhound’s Eye of the Allfather clones to remain in the world by 1 second.

GEAR

Arc Star now displays a grenade warning indicator.

KINGS CANYON

Addressed a number bugs with map geo like holes you could fall through and areas that players could get stuck in plus a bunch of other polish issues.

PLAYSTATION PLUS PLAY PACK

Art updated for the Playstation Plus Play Pack to the Flatline skin and Banner Card and changed the names to Deep Blue. This will affect all players that already have been rewarded the skins as well.

We still have a lot of work to do and we hear those frustrated by disconnects and crashes and are working to improve stability and performance as well as provide more visibility for everyone.

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

unfor schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:10:
[...]

Qua feel, snelheid en abilities lijkt het er wel een beetje op ja, verder is een old school type shooter niet te vergelijken met battle royale natuurlijk.
Gewoon proberen, niets houd je tegen en 25 miljoen+ zijn je al voor. :)
ben redelijk hooked - zag je langs komen in topic, oude DB speler :) knikker me in de friendslist; got_hollandhards

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• unfor
himlims_ schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:11:
[...]

ben redelijk hooked - zag je langs komen in topic, oude DB speler :) knikker me in de friendslist; got_hollandhards
zal ik doen als ik thuis ben :)

Steam - BFV - PUBG

• tukkEEEr
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 22-08 14:05
Voor mensen die graag ingame de fps willen zien.

Go to Origin > My Game Library > Click the Cog Wheel > Game Properties > Advanced Launch Options then put in this: +cl_showfps 4 +fps_max 0 -novid -freq (your monitor hz)

• djmelvee
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 20-10 09:17
tukkEEEr schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:30:
Voor mensen die graag ingame de fps willen zien.

Go to Origin > My Game Library > Click the Cog Wheel > Game Properties > Advanced Launch Options then put in this: +cl_showfps 4 +fps_max 0 -novid -freq (your monitor hz)
Deze launchoptions doen wel even iets meer dan alleen je FPS laten zien. Alleen je FPS laten zien kun je heel simpel in je Origin instellingen doen.

Novid = geen beginfilmpje
fps_max = maximum fps (Waar 0 is geen limiet)
freq = aantal hz van je monitor instellen, als deze 144 is maar in windows op 60 ingesteld staat. Anders geen effect.

Wat me wel opvalt is dat Origin dezelfde launchoptions gebruikt als Steam? :+

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

djmelvee schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:35:
Oh nee, is dit het begin van het einde? Lijkt erop dat er een 'Hoverbike' is gevonden in de gamefiles..

[Afbeelding]
Omg dit hoop ik toch niet. vind dit nou ook totaal geen game die dat nodig heeft. De movement is snel zat

• Milo44
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 03-10 10:54
djmelvee schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:40:
[...]

Apex is Origin he, dat weet je? :9
tukkEEEr schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:41:
[...]

Succes met toevoegen op UPlay :+
I stand corrected! Origin bedoel ik idd haha.
Sjonge, als die verschillende clients nowadays... 8)7

EDIT: Heb het even aangepast in mijn vorige post.

Milo44 wijzigde deze reactie 14-02-2019 11:55 (86%)

Xiaomi Mi 9T met de Xiaomi.eu Stable ROM 10.3.14. In afwachting van LineageOS/HavocOS.

• Beakzz
Gisterenavond mijn 5e overwinning binnengesleept na een paar dagen minder succes, maar dit voelt als de eerste echte overwinning. Bij de andere 4 was het gewoon het geluk van goede randoms treffen, maar die van gisteren was van het begin tot het einde vol met mooie gevechten, zelf ook veel damage gedaan, de killleader en de champion gesloopt en de laatste 2 volle teams met 2 man verslagen. Met zo'n win zit je echt wel even na te genieten :D

Het was ook mijn eerste potje met Wraith en haar specials zijn echt goed in te zetten in de laatste ring.

• servival7
Voor de mensen die het nog niet weten: Als je bij een ballon recht omhoog kijkt, en daarna meteen free look doet, ga je bij het hoveren omhoog ipv naar beneden. Als je dit goed timed met bijvoorbeeld bergen kom je vliegend echt een stuk verder dan wanneer je dit niet doet.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• yinx84
Beakzz schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 12:00:
Gisterenavond mijn 5e overwinning binnengesleept na een paar dagen minder succes, maar dit voelt als de eerste echte overwinning. Bij de andere 4 was het gewoon het geluk van goede randoms treffen, maar die van gisteren was van het begin tot het einde vol met mooie gevechten, zelf ook veel damage gedaan, de killleader en de champion gesloopt en de laatste 2 volle teams met 2 man verslagen. Met zo'n win zit je echt wel even na te genieten :D

Het was ook mijn eerste potje met Wraith en haar specials zijn echt goed in te zetten in de laatste ring.
Heerlijk deze potjes he :) Hart in je keel, zwetende handjes, hyperfocus en gaan!

• Beakzz
yinx84 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 12:56:
[...]

Heerlijk deze potjes he :) Hart in je keel, zwetende handjes, hyperfocus en gaan!
Haha idd. Heb nog een paar minuten met trillende handjes gezeten :) Dit soort potjes maken een spel.

• servival7
Jaqenhghar schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 13:30:
[...]

Nou ik bedoel meer het op en neer golven tijdens het gliden om de range te vergroten.
Dat werkt dus precies zoals ik het daar neerzet.

Misschien dat dit duidelijker is:

• KBE91
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 16-10 00:32
Toch grappig, op xbox win ik zonder problemen. Op pc maken ze mij af dat het geen naam heeft.
Misschien moet ik maar op console blijven en aannemen dat fps games op pc niets voor mij zijn.

• DigitalError
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 07:57
AmonTobin schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 18:22:
Wtf?! Ik kan sinds vandaag Mirage niet meer kiezen?!
Is een bug en bekend, ze zijn er mee bezig.

https://www.reddit.com/r/...h_caustic_and_mirage_not/

DigitalError wijzigde deze reactie 14-02-2019 18:26 (19%)

PSN: rubensaurus // www.twitch.tv/rubensaurus

• KoenHof
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 26-08 19:35
Na het lezen van dit topic, mijn origin is Kiloknaller ! Doe graag een potje ±D

• unfor
Bam, level 60 :)

Steam - BFV - PUBG

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Eindelijk weer win :) #3 squad gekilled toen een kraber geloot.. daarna gewoon pewpew all 3 de gasten zo goed als one hit.. wat een kanon is dat

edit: Hoppaa nog een win. Eerste keer Back2back

Ricmaniac wijzigde deze reactie 14-02-2019 22:53 (15%)

• bbblije
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 12-10 13:01

bbblije

Riiiiight

taker1987 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 22:01:
Had net een vast loper op de ps4 , wou wat ruilen vanuit Mn bagpack en loopt ineens alles vast (ps4 pro ) enige wat ik kon doen is uitschakelen door t stroom er af te halen . Iemand dit ook al gehad in apex ?
Gisteren meerdere malen. Bij het looten van death boxes, finishers die vastlopen en random. Overigens liep het spel wel veel soepeler dan het voorheen liep! Heb ook de indruk dat ze de auto aim/ADS lichtjes hebben opgevoerd. Raakte eerst geen pepernoot, nu 5-6 kills per match. Ik kan ook beter zijn geworden, maar structureel zoek je dat altijd eerst buiten jezelf ;)

MBPr 15" late 2012 | PS4 PSN: Blijleven

• Dutchone
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 23:55
Hebben mensen hier ook soms dat als je iemand revive of gerevived word dat hij op de laatste tick bugged?

Ik heb soms dan ben ik nog "down" en kan mijn schild gebruiken, maar ik heb de gewone loop snelheid?

• servival7
taker1987 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 08:47:
[...]

ook een totale vastloper ? kon niks meer indrukken , ps toets niet , eject knop deed niks , en op de aan en uit knop van de console zelf hoorde je alleen 2 piepjes , enige optie was dus stroom eraf :-(
Precies dit. Stroom eraf en daarna kon ik hem via de controller weer opstarten. De aan en uit knop op de ps4 gaf alleen een paar piepjes.

Edit: Dizzy heeft zojuist de grens van 1.000.000 damage done verbroken. Niet normaal die gast.

servival7 wijzigde deze reactie 15-02-2019 10:28 (9%)

• A.W.E.S.O.M.-0
Veel verschillende ervaringen hier, maar tot nu toe verbaast het me hoe goed het nog gaat met de community op PC. :)

Ben nu level 25 denk ik en ook met randoms win ik nog regelmatig een potje waar iedereen evenredig aan bijdraagt, gister won ik nog met twee gasten uit Angola, hun engels was niet te verstaan maar een beetje bij elkaar blijven doet wonderen.

De levels van randoms in mn teams gaan ook echt alle kanten uit, van 3 tot 40, alles komt wel voorbij en overal valt wel mee te winnen of hard te verliezen, niet echt een pijl op te trekken.

Mocht het echt een kutteam zijn, dan de mindset veranderen naar lekker target practice, dood gaan, nieuw team en gas erop. Het gaat zo snel dat je amper tijd hebt om je nog te irriteren aan het vorige team. :)

• loki53221
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 25-08 19:34
Borentos schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 14:52:
[...]

Die store slaat nergens op. 18 EURO voor een armour skin die je welgeteld 10 sec voor de game ziet en een paar seconden endgame, als je de mazzel hebt dat je wint. In de game zelf vallen de skins van mijn teammates me niet op, laat staan van de enemy.

De weapon skins zijn 11 euro, dus je moet wel de package van 20 euro kopen, je krijgt dan 150 apex coins "gratis", wat net weer 50 apex coins te weinig is voor 2 weapon skins...Als laatste kan je natuurlijk de lootboxes kopen, maar ik ben niet van plan geld uit te geven als ik niet weet wat ik er voor krijg.

Al met al wordt dit een bijzonder goedkope game voor mij, of de battlepass moet interessant worden, maar met EA's historie zal dat wel niet.
Is toch een heerlijk gevoel dat je, je niet genoodzaakt voelt skins of andere dingen te kopen!

:P

• djmelvee
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 20-10 09:17
Daar zal het ongetwijfeld aan liggen.

Even iets totaal anders, die Hemlok in Single Fire is een BEEST!

• CosmicMaik
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 22:53
Heerlijke game!
Laatst in een match 17 kills en de win gehaald!

Als iemand het leuk vind om een potje samen te doen: Origin: CosmicMaik :)

• Milo44
CosmicMaik schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 09:27:
Heerlijke game!

[YouTube: 17 Kills APEX LEGENDS]

Haha jeetje, wat een beest man.
Ik heb iig 1 ding geleerd van je filmpje, dat ik véél agressiever zou gaan moeten spelen ingame.
Dat is iets wat ik eigenlijk niet doe, maar ik speel het ook nog geen week, dus miss komt dat nog haha :+

Ik heb je iig ge-add op de PC O-)

Milo44 wijzigde deze reactie 16-02-2019 11:37 (3%)

Xiaomi Mi 9T met de Xiaomi.eu Stable ROM 10.3.14. In afwachting van LineageOS/HavocOS.

• KaleBatzZ
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 20-10 11:58
Heerlijke game!

Lekker potje hoor! _/-\o_

Ik lust geen rotte appels...

• SCARfaceE
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 05:37
Jordy8 schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 11:43:
[...]

Ik had gister een random die ik gewoon bijna niet kon bijhouden. Die ging overal zo snel doorheen en stond geen seconde stil. Zag ie een andere squad, gelijk er op af. Heel bizar tempo, maar we wonnen wel dankzij hem.

De paar potjes waar ik in de winnende squad zat speelden allemaal op die manier.
Dit is voor mij (en veel anderen) de leukste manier van spelen. Zo heb ik een potje gewonnen in 11m:49s :D :

PSN ID: Beest41

• Glasscar
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 19-10 12:22
Zit best goed in elkaar dit spel. Ik heb alleen nog erg veel moeite met iemand omleggen. Voor mijn idee lopen ze weg nadat ik een hele magazijn op ze heb geleegd maar sterf ik zelf na 1 kogel al.

• UltraSub
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 20-10 09:10
Holy shit. Dat ziet er toch echt niet goed uit.

UltraSub wijzigde deze reactie 16-02-2019 16:12 (29%)

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik snap niet dat ze geen stat hebben ingebouwd met Total wins. die mis ik echt

• UltraInstinct
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 20:57
Hebben jullie het ook dat je game echt random crashed? Elke keer bijna nummer 1 geworden maar werd dan gekickt omdat m'n game was verdwenen.

• Milo44
UltraInstinct schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 18:24:
Hebben jullie het ook dat je game echt random crashed? Elke keer bijna nummer 1 geworden maar werd dan gekickt omdat m'n game was verdwenen.
Yup, ik heb het zo nu en dan ook wel eens. Met diverse symptomen voordien en daarna direct bureaublad:

- Muis/sensivity gaat ineens een soort van "laggen"
- Geluid gaat haperen en resulteert in zwart beeld
- Game freezed ineens

Of helemaal geen symptomen en in een split second mijn bureaublad voor mijn neus :F
Ik heb het tot nu toe niet heel veel, en alleen gehad toen ik aan het laden was richting vliegtuig/tijdens vliegen of net nadat ik geland was.

• AmonTobin
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 00:31
Borentos schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 22:48:
[...]

Het verschil is per potje zo enorm, de ene keer heb je goede squadmates, het volgende potje is het 3x ruk. Net een potje gespeeld waarbij ik de jumpmaster was en na 1 sec iemand er solo totaal de andere kant op vloog, 30 sec. later was ie dood
Er moet een ping commando "hier blijven lul" komen. >:)

• A.W.E.S.O.M.-0
AmonTobin schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 22:51:
[...]

Er moet een ping commando "hier blijven lul" komen. >:)
Haha ik las dit als was het de stem van Bert Visscher, custom voice packs zouden echt briljant zijn, als er dan toch mtx in moet zitten dan maar zoiets. :D
UltraSub schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 22:46:
[...]

Needs solo, duo en squad. Absoluut. En ik hoop dat ze daar snel mee zijn, want gezien het geklaag dat begint op te komen overal, is dit niet handig

Ik vind het persoonlijk niet al te erg om met randoms te spelen, maar speel liever met mensen die je kent en als dat niet kan dat maar solo. Verandert het spel ook ineens behoorlijk, als je solo gaat en iedereen een enemy is, maar wel alleen.

Overigens, heb zelden zo'n relaxte randoms mee gemaakt als in Apex. Meestal wordt er netjes gepinged enz. Ook revive en zelfs lastige respawns worden doorgaans goed gedaan. Misschien ligt het aan platform ook?
Duos zie ik ook nog wel, maar solo zie ik niet met deze legends lekker werken. De balans en synergieën tussen de heros ben je dan kwijt, plus veel van wat Apex uniek maakt als BR: het respawn mechanisme (wat echt briljant is) en het pingen.

Misschien als iedereen als titanfall pilot zou spelen zou het kunnen werken, maar dat is niet toegankelijke gameplay.

Ik deel ook helemaal met je hoe belachelijk goed de potjes met randoms zijn vergeleken met andere games, waar het eigenlijk elk potje gewoon gezeik is of wordt. Misschien dat ze lobby's kunnen maken waarin premades tegen premades worden gematched. Vandaag voor het eerst met twee maatjes gespeeld die en akelig goed kunnen aimen én gewend zijn alles te callen via voice, in combinatie met het ping systeem, dan snijdt je er zo lekker doorheen (mits je de loot vindt :P).

Na twee weken ben ik nog steeds diep onder de indruk, wat een geweldig doordachte en verfrissende game. Battle(non)sense heeft wel goede punten, sommigen laggen echt de pan uit, maar vergeleken met de frostbite of unreal games al enorme verbetering. :)

A.W.E.S.O.M.-0 wijzigde deze reactie 16-02-2019 23:26 (72%)

• Beakzz
Heerlijke game!

Ja ik zie het al. Jij hebt gewoon iemand nodig die je door de game heen sleept :+ Ik zal je even toevoegen.

• OMX2000
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 04:59

OMX2000

By any means necessary...

Gisteren een keiharde crash van mijn hele PS4 Pro tijdens het spelen van Apex. Ik had net een supply bin geopend en wilde hem leeghalen. Controller reageerde niet meer en het beeld was helemaal vastgelopen.

Hopelijk komt dit niet veel vaker voor. Was net natuurlijk het potje wat het lekkerste liep.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Napo
  • Registratie: augustus 2006
  • Nu online

Napo

[Oo[:::|:::]oO]

Milo44 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 00:09:
[...]

Ik kan dit eigenlijk maar nauwlijks beamen.
De potjes die ik met random mensen deed vielen mij nog altijd heel erg mee.
Het grootste nadeel om met randoms te spelen is dat het te vaak voorkomt dat ze willen landen waar 4 ander squads landen en je te vaak na 30 seconden al weer in de lobby kan gaan wachten

Daarna valt het reuze mee

[Oo[:::|:::]oO]

• Jordy8
  • Registratie: augustus 2011
  • Nu online
Solo lijkt mij zeker interessant. Soms solo ik al heel veel omdat de rest disconnect. 1 tegen 3 is alleen niet te doen voor mij :P

iRacing Profiel XBL/Origin: Plank268 PSN: Plank_268

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Jordy8 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 11:50:
Solo lijkt mij zeker interessant. Soms solo ik al heel veel omdat de rest disconnect. 1 tegen 3 is alleen niet te doen voor mij :P
Dit zal alleen alsnog mijn probleem zijn in solo queue want dat gebeurd mij altijd in BR games; Dan ben je 1v1 aan het vechten maar komt er een 3e bij en dan ben ik altijd het beleg van de sandwich :)

• kevz
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 04:16
Martinspire schreef op zondag 17 februari 2019 @ 15:03:
Je kunt het toch ook al een deel verminderen bij de settings?
Ik geloof dat het een fixed setting is. Maar ik zal even dubblechecken, want als het uit kan ga ik het ook meteen uit zetten :D

edit; Niks in game, en ook niks kunnen vinden in de configs (C:\Users\Accname\Saved Games\Respawn\Apex\local)
Nee dan is het logisch dat er een Reddit post over was, juist omdat het geforceerd is. De community manager heeft het doorgegeven aan het team, dus wellicht kunnen we het in de toekomst wel verminderen of uit zetten.

kevz wijzigde deze reactie 17-02-2019 15:11 (34%)

Mijn YouTube

• BioHzRd
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 08-09 09:39
Zeer leuk spel maar aangezien je nooit weet wat voor mensen in je team zit zou ik graag met wat Nederlandstalige willen spelen, dus voeg me maar toe: AquamanD op origin

• Sergelwd
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 20-10 15:24
Damn wat is die bloodhound heerlijk om mee te spelen..
Ik heb alleen wel heel vaak het probleem dat ik aan het pushen ben op een heel team met granaten en mijn vertrouwde wingman/peacekeeper combo maar mijn team helemaal niets in de gaten lijkt te hebben, of gewoon totaal niet geinteresseerd is in actie.

Als iemand samen wil spelen ben ik vaak online te vinden op origin onder: Skedellwd
Heb niet altijd de mogelijkheid tot voice-chat maar ben wel een (over)actieve pinger.

Sergelwd wijzigde deze reactie 17-02-2019 17:39 (22%)

• Junia
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21:57
Soms voel je je net als Arnold Schwarzenegger :P

Pagina: 1 2 3 ... 9

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True