Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• servival7
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 09:26
Korkss schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 13:43:
Wat zijn jullie favo wapens dan? Ik vind de carbine, peacekeeper en de longbow toch alle 3 wel heel erg lekker zeg.
peacekeeper en Wingman. Vooral als je extended mags op de Wingman hebt is hij erg dodelijk.

@Borentos tot nu toe ook 1 keer gehad op de PS4. Denk dat nu er steeds meer mensen spelen de servers het toch wat zwaarder krijgen waardoor dit soort dingen gebeuren

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 20-11 17:02
D4NG3R schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 13:46:
[...]

Longbow en Spitfire, heerlijke combo om mee rond te lopen mits je genoeg heavy ammo kan vinden. :)

SMG en pistols zijn eigenlijk de enige 2 types waar ik niet of zelden mee rond loop buiten de eerste paar minuten om.
De Wingman is wel een van de fijnere wapens in de game, helemaal als je headshots weet te raken. :)

• SC4RF4C3
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 10:00
aschja schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 16:02:
Ik snap dit soort games gewoon niet. Waarschijnlijk ligt die aan mezelf, maar wanneer je dus dood gaat, respawn je niet meer. Ik vind dat het gewoon stront irritant eigenlijk. Waarom niet een gewoon een soort MEGA team deathmatch opstelling of Free for all. Of is dit dan geen BR meer?

Want ik heb gisteren 20 minuten rondgelopen en ik kom niemand tegen en binnen de 1 na kleinste cirkel word ik meteen doorzeefd en klaar. Ik wil gewoon lekker rondknallen!!
Dan moet jij geen BR games spelen, mijn advies speel COD multiplayer of BF multiplayer

• Ryada
  • Registratie: oktober 2012
  • Nu online

Ryada

Makeshift gamedev

efari schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 16:14:
weet er iemand hoe je screenshot kan nemen ingame? (PC)
printscreen werkt niet. en hoewel er een optie in de settings is om een nieuwe keybind in te stellen, werkt die ook niet.
ofwel werkt het wél, maar waar worden de screenshots dan opgeslagen??

alsook mis ik het menu "Apex Packs", dat is voor mij grijs.
Ik veronderstel dat dit ligt omdat ik in Belgie ben, en hier een "ban" is voor lootboxes? maar dit kan ik nergens bevestigd krijgen.
Als het goed is worden screenshots opgeslagen in de install directory van Apex. `standaard: C:\Program Files(x86)\Origin Games\apex` en daarin in de `r1\screenshots` folder.
Moest gisteren zelf ook even zoeken :D

Steam: Ryada.

• Borentos
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 00:09
Partypsych schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 18:01:
[...]

Ja, het helpt (tot nog toe) om even te switchen met je party privacy van invite naar open etc.
Of het is pure mazzel, maar ik heb het nu 2x gedaan en ik kon daarna een game starten
Dank, had het net weer, met switchen van open naar invite kon ik weer een game joinen.

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 19-11 12:17

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Soms heb je van die games kom je niemand tegen op de laatste 3 na bijv en soms heb je games dan spawnt iedereen op dezelfde plek. nu had ik een game waar ik 6 kills had in 5:32 min en daarna zelf dood gegaan :'( voelt gewoon alsof je verdient om die game te winnen en dan instant disrespect :+

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Fraaank
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 20-11 21:55
Vanavond een aantal potjes gespeeld met een plant en een kattenliefhebber. Niet gewonnen, hoogste plek was plek 3. Vooruitgang heet dat denk ik...

Lekker gespeeld @internaut & @Pindamann

• xeoMe
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 23:01
Ik kan helaas niet meer normaal spelen, elke game als ik bij top 5 kom crasht mijn game.
heb net al een complete reinstall gedaan van apex incl. origin.

optimized fullscreen al uitgezet, windows 10 game mode ook disabled.

Kan beter niet meer spelen het is looten, paar killen en crashen continue.....

• internaut
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 20-11 22:11
Gek..nog geen enkele crash gehad..hooguit een paar disconnects.

• internaut
Zag net nog de laatste video van JackFrags waar hij ook klaagde over meerdere crashes met name vooral de RTX kaarten.

• xeoMe
Net 2 of 3 games kunnen spelen zonder crash.
Nvidia overlay uitgezet dus wellicht was dat de fix.

• Deleon78
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 07:40
Is er nog een discord server waar mensen squads vormen? T.net discord lijkt leeg te zijn kwa spelers en heeft maar 5 (lege) voice channels o.O

• Fraaank
Deleon78 schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 09:53:
Is er nog een discord server waar mensen squads vormen? T.net discord lijkt leeg te zijn kwa spelers en heeft maar 5 (lege) voice channels o.O
Kijk anders ook even in de OP, daar staat wat volk dat je toe kan voegen. Op die manier gister ook met wat Tweakers gespeeld..

• Irrival
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 12-11 11:28

Irrival

"Dispel the Darkness"

Ik ben opzoek naar wat teammates die communiceren :) Bij randoms is dat soms ver te zoeken. Iemand die op PC aan het spelen is? ID: Irrival

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

• Borentos
frye schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 11:15:
Gisteren voor het eerst Apex champion geworden! Dit was als solo queu. Zeer leuk gevoel maar na de euforie wou ik mijn andere 2 champs een friend request sturen.. overal op geklikt maar krijg nergens terug het overzicht te zien wie in onze squad zat. Zie ik iets over het hoofd? Toen maar terug solo gegaan.. helaas stond ik niet op de banner.. kan dit als je solo gaat ipv party?

Smaakt naar meer! ;)
Bovenstaande hoop ik dat ze snel gaan veranderen, na de match is je party meteen disbanded, je kan ze ook niet toevoegen. Zou veel fijner zijn als je standaard in dezelfde party blijft of je moet zelf eruit willen. Best wel vaak goede squads gehad, niet altijd gewonnen met die squads,maar gewoon gasten die als team spelen. Na de match zie je ze nooit meer.

• Valdourian
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 17-11 09:51
die random squads en het systeem van pingen werkt wel goed, maar ik heb eenmaal met een paar tweakers gequeued en terwijl op discord en dat speelt een stuk leuker :)

Desktop: AMD Ryzen 5 1600x ~ MSI X370 Gaming Pro Carbon ~ G.Skill Flare X DDR4 3200MHz 16GB ~ Sapphire Nitro R9 380 4GB ~ Fractal Design Meshify C ~ Samsung 850 EVO 500GB ~ Seasonic Focus Plus Gold 650W

• cherrycoke
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 05-07 22:28
het nadeel van zon begin scherm met kills is is dat de kindertjes gelijk leaven omdat je geen 50 kills hebt gemaakt op level 10

• Borentos
cherrycoke schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 14:57:
[...]

geen idee waar ik deze setting kan vinden :'(
Tabblad Legends, klik op je legend--> banner-->badge (1-3), je moet natuurlijk wel eerst de badges unlocken

• Borentos
Ambition88 schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 16:29:
Jezus wat is die wingman sterk, zelfs zonder die skull item kan je mensen echt destroyen gewoon.
Ik ging eerst de hele tijd met bloodhound, maar ben nu overgestapt op bangalore, wat een lekkere legend.

net 2 potjes op rij gewonne en mn kill average gaat ook met de game omhoog.

Wat een spel. :)
Mijn ideale loadout is wingman of peacekeeper en voor range de longbow, maar die zie ik minder vaak, dus het wordt meestal de scout. De SMG in dit spel moet je met een boog omheen lopen.

• cherrycoke
ik vind de alternator echt super fijn

• SomerenV
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 20-11 20:33
Huishoudelijk mededeling: de playerlijst in de TS is geüpdatet! Heb mezelf ook maar even toegevoegd :P

Net twee potjes gespeeld met een derde persoon erbij (maat van een maat van me). Ging nog niet heel erg lekker :+ Maar waren ook z'n eerste potjes. Wel een team gewiped terwijl ik door m'n kogels heen was. Slaan als een malle :D

EightZero Drive | Facebook | Youtube | Tweakers topic

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 23:37

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Caustic is echt schitterend om in je team te hebben. :D

Je kan deuren blokkeren met z'n gas trap. :')

Zoek je mensen om mee te gamen, of om gewoon mee rond te stoeien? Kom gerust langs in ons Discord kanaal.

• SomerenV
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 20-11 20:33
dewil1990 schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 17:42:
Ik wil de game graag proberen, maar zoals meerdere mensen op het wereld wijde web al hebben gemeld, heb ik ook problemen met het opstarten van de game. Nadat easy anti cheat probeert te laden, gebeurd er niks meer.

Zijn er op tweakers meer mensen die hier last van hebben? Ik heb e.a. van de oplossing die ik op internet vindt al geprobeerd, maar tot nu toe werkt er niks.
Even de taal aanpassen naar Duits ofzo en dan weer terug naar Engels. Kan in geavanceerde opstart opties ofzoiets als je in Origin kijkt.

EightZero Drive | Facebook | Youtube | Tweakers topic

• Valdourian
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 17-11 09:51
stomley schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 17:54:
[...]

Winnen met geen actie en 1 kill vind ik niet interessant dan maar verliezen maar wel lekker veel actie gehad :) is toch leuker dan beetje rond lopen en niets doen.
Daar ging het ook niet om.
Ik doelde op het feit dat er iemand zei dat er mensen leaven omdat je geen of weinig kills toont op je badge.
Dus ik wou even aantonen dat je perfect kan winnen zonder dat je veel kills hebt en dat het daarrond draait in een BR game, winnen, en niet kills pakken.

Enige dat ik hoop is dat er iets komt van reward als je wint, dat je iets hebt om voor te spelen.
Bij PUBG heb ik na een win het spel niet meer aangeraakt omdat ik het gevoel had dat ik het spel uitgespeeld heb. Je hebt immers het enige doel in het spel bereikt.
Bij Apex scheelt het al dat je verschillende legends en skins enzo hebt die je kan unlocken, daarmee ben je wel ff bezig denk ik.

Desktop: AMD Ryzen 5 1600x ~ MSI X370 Gaming Pro Carbon ~ G.Skill Flare X DDR4 3200MHz 16GB ~ Sapphire Nitro R9 380 4GB ~ Fractal Design Meshify C ~ Samsung 850 EVO 500GB ~ Seasonic Focus Plus Gold 650W

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 08:48
aex351 schreef op zondag 10 februari 2019 @ 00:30:
Dit spel is nog wel echt een beta versie. Zojuist heb ik het spel voor het eerst opgestart en ik kom niet tot het beginscherm, om allerlei fouten. Nu blijft het spel hangen op "Initializing". Je zou maar 30 euro hebben uitgegeven voor de Founders Edition. In elk geval is dit spel totaal niet klaar voor productie.
Gevalletje pech denk ik, want het draait zeker voor een game die niet eens een beta heeft gehad als een zonnetje voor het grootste gedeelte. Dit is de eerste keer dat ik niet kon spelen vanavond.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dit spel is nog wel echt een beta versie. Zojuist heb ik het spel voor het eerst opgestart en ik kom niet tot het beginscherm, om allerlei fouten. Nu blijft het spel hangen op "Initializing". Je zou maar 30 euro hebben uitgegeven voor de Founders Edition. In elk geval is dit spel totaal niet klaar voor productie.
Hahaha holy shit is deze post serieus ?
Als er 1 game een beetje normaal released is de laatste tijd dan is het deze wel.

En dan nog is de bonus dat niemand het wist dan een dag van te voren. binnen 8 uur 1 miljoen (of 2) downloads en niet eens server crashes. game unavailble etc. prachtig juist.

Is puur je eigen situatie.. juist door de goeie launch voor deze game heb ik na een paar dagen die founderspack gekocht.

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Goh, het is bijna alsof er 2 uur geleden gemeld is dat er serverproblemen zijn en dat het spel in de eerste 3 dagen meer dan 10m spelers heeft gehad.

Deze launch is ontzettend soepel gegaan, zeker gezien het gebrek van aankondigingen/reclame. De performance is dikke prima en er zijn nagenoeg geen bugs, het enige probleem momenteel zijn de servers.

De meeste Triple-A launches van veel grotere multiplayer titels verlopen een stuk slechter, terwijl je daar veelal €40+ voor mag lappen. _O-

D4NG3R wijzigde deze reactie 10-02-2019 01:45 (8%)

Zoek je mensen om mee te gamen, of om gewoon mee rond te stoeien? Kom gerust langs in ons Discord kanaal.

• Borentos
aex351 schreef op zondag 10 februari 2019 @ 02:32:
[...]

Ik lees op hun eigen forum dat spelers het complete spel opnieuw gaan downloaden/installeren tot hun complete besturingssysteem nog aan toe. Dus dat geeft al aan hoe slecht de berichtgeving hierover is.
Dit zegt meer over de complete domheid van mensen dan over Respawn. Op social media staat er genoeg (jaja, de tijd van de fax is voorbij) , alle twich streams doen het niet en dan ga ze hun complete besturingssysteem opnieuw installeren....

• CrapperDeCrap
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 17-11 17:58
RawChild schreef op zondag 10 februari 2019 @ 08:19:
Ik vind het vooral leuk dat deze game je kills en wins bij houdt (per legend) dat is imo iets wat Fortnite mist en waar ik verbaasd over ben dat die game dat niet doet.
Naast kills en wins zijn er nog zat andere dingen om bij te houden.

Ik zit er overigens aan te denken om een paar tientjes in deze game te stoppen
(Battle pass straks) de ontwikkelaars verdienen dat naar mijn mening wel. Met Titanfall 2 hebben ze ook al veel te weinig waardering gehad, terwijl dat echt een goede game is.
Titanfall 2 is juist zeer gewaardeerd, heeft veel lof gekregen. Alleen waren ze bij Respawn zoals t lijkt gewoon een tikje te zelfverzekerd (arrogant) door t te releasen tussen BF1 en COD.

Maar damn Apex is tof. Geen enkele BR kon mij tot nu toe bekoren, maar dit is fantastisch. Goeie map, zit zo snugger in elkaar. De ballonnen, ziplines en slopes in combinatie met de Titanfall 2 light movement
werkt geweldig. Ping is al genoeg benoemd, top. De ui is goed in z'n eenvoud. Binnen n paar potjes heb je een aardig idee van hoe en wat qua gear en attachments. De audio cues werken ook goed, wie doet z'n ult of active etc. En dat je met randoms kunt aangeven wat voor ammo en dergelijke je nodig hebt, verrekte handig.

De classes zijn subtiel en kunnen behoorlijk creatief toegepast worden. Vind de time to kill met goeie armor wel wat hoog, maar ja je kan de tegenstander door de snelle movement wel goed onder druk zetten en daardoor voorkomen dat ie eventueel z'n schild weer oplaadt naar wat hits.

CrapperDeCrap wijzigde deze reactie 10-02-2019 09:55 (5%)

• RawChild
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 11-11 10:41

RawChild

PSN - RawChild

CrapperDeCrap schreef op zondag 10 februari 2019 @ 09:41:
[...]

Titanfall 2 is juist zeer gewaardeerd, heeft veel lof gekregen. Alleen waren ze bij Respawn zoals t lijkt gewoon een tikje te zelfverzekerd (arrogant) door t te releasen tussen BF1 en COD.
Wel qua reviews inderdaad. Maar niet qua verkoop cijfers, dat was ongetwijfeld een grote teleurstelling bij Respawn. En EA gaf de game uit en moest dus voor de promotie zorgen, Releasen tussen grote games in was geen succes. Dus denk zelf dat Respawn er weinig aan kon doen.

Hopelijk wordt deze game een groot succes. Of beter gezegd, blijft het een succes. Qua downloads zit het wel goed, ook op twitch al sinds de start de meest bekeken game. Ik hoop voor Respawn dat ze hier flink aan gaan verdienen, want qua gameplay is dit 1 van de beste ontwikkelaars wat mij betreft. Een groot succes is toch wel vaak een garantie voor nog veel meer titels.

PSN: Rawchild

• PheraX
  • Registratie: oktober 2009
  • Nu online
Ik doe ook mee, origin: Ph3rax

PheraX wijzigde deze reactie 10-02-2019 10:13 (65%)

• Fantasma7988
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 20-11 13:07
BvZwolle schreef op zondag 10 februari 2019 @ 10:17:
[...]

Drop even je gebruikersnaam en op welk platform je speelt!
SnowcoreNL
En speel op de pc

• DigitalError
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 10:28
servival7 schreef op zondag 10 februari 2019 @ 11:12:
[...]

"Now you see me, Now you don't.
Now you see me, Boom you're death!"
Beste legend imo
I've got 3 words for you, win and win again :+

PSN: rubensaurus // www.twitch.tv/rubensaurus

• shoombak
  • Registratie: september 2008
  • Niet online
Zojuist mijn tweede win behaald nadat ik in een 1vs1 game gedropt werd. Was vrij spannend, uiteindelijk pas in ronde 6 beslist.

• internaut
Net wat samen gespeeld met m'n neef van 15. Hij zit nu al aan 200 kills.
Speelt op een ander niveau dan mij precies. :)

internaut wijzigde deze reactie 10-02-2019 12:14 (13%)

• Booyaa
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 09:44
Voeg mij ook maar toe aan OP:

Sniperbooyaa op PC

• Fraaank
Wil iedereen ook aanraden om eens op de Discord-server te komen. Heb al een hoop mensen op Origin, maar op Discord zie je makkelijk wie er al aan het spelen zijn en comm gaat superrelaxed.

• KeesFluitman
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 08-11 13:05
Korkss schreef op zondag 10 februari 2019 @ 13:05:
Valt me op dat veel mensen klagen dat ze geen goede wapens vinden, terwijl ik ze vervolgens een peacekeeper of zelfs zo’n smg zie laten liggen. Weet de naam van de smg zo niet, maar dat ding is legend man! Mensen zijn niet tevreden zonder gouden loot lijkt het.
Ik vind de loot echt prima en qua ammo moet je als team gewoon niet allemaal hetzelfde type ammo nemen.

• servival7
Korkss schreef op zondag 10 februari 2019 @ 13:05:
Valt me op dat veel mensen klagen dat ze geen goede wapens vinden, terwijl ik ze vervolgens een peacekeeper of zelfs zo’n smg zie laten liggen. Weet de naam van de smg zo niet, maar dat ding is legend man! Mensen zijn niet tevreden zonder gouden loot lijkt het.
R99 monster ding

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 10:02
Fantasma7988 schreef op zondag 10 februari 2019 @ 12:29:
[...]

Voordeel is wel dat je Squad je nu kan respawnen .
Vind het ook wel goed werken zo.
Tja 9 van de 10 keer is je hele squad er meteen aan of ze doen geen ene flikker. Dan spectate ik ze en zijn ze op hun gemak gebouwtjes aan het looten.

• True
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 00:29

True

Dislecticus

Frank1973 schreef op zondag 10 februari 2019 @ 14:18:
Wat zijn de kleuren nu van de wapens en gear.
White
Blue
Purple
Gold??
Correct.

Steam Profile

• Ambition88
  • Registratie: oktober 2014
  • Nu online
NickThissen schreef op zondag 10 februari 2019 @ 14:43:
Ik ben er nog niet zo over uit of ik het spel leuk vind of niet. Aan de ene kant speelt het lekker weg, en er is over alles goed nagedacht. Ping systeem bijvoorbeeld werkt heerlijk en de manier waarop looting werkt is ook goed.

Aan de andere kant is er de ontzettend lange time to kill.... dit maakt het spel echt kapot voor mij. Early game gaat het nog wel, maar zodra mensen shields hebben heb je soms gewoon echt 3 mags nodig om iemand zelfs van close range neer te halen. Long range is helemaal kansloos want zodra ze bijna dood zijn kunnen ze ff 5-10 seconden healen en hebben ze letterlijk alle shields en health weer terug. Zou stuk beter zijn als je shield ook echt kwijt was zodra hij naar 0 is, en dat je hem niet helemaal kan terug krijgen. Long range gevechten zijn gewoon compleet pointless in dit spel heb ik het idee, ik probeer het niet eens, puur ammo verspilling.
Daarnaast mis ik ook de "sneak" factor zoals in PUBG. Omdat de time to kill zo lang is hoef je je totaal niet druk te maken om gespot te worden, je kan 10 seconden onder vuur komen zonder gevaar om dood te gaan en hebt dus alle tijd om te kijken waar de vijand zit en om cover te vinden. In PUBG bijvoorbeeld moet je altijd nadenken over cover en waar mogelijk vijanden zitten zodat je niet in een open veld terecht komt, hier maakt het totaal niet uit. Het maakt het tot een simpele shooter met looting ipv een goeie battle royale voor mij.
Het werkt 2 kanten op he, dus je kan wel zeggen van ja zodra ze shields hebben in endgame krijg je ze bijna niet neer, maar als ik jou met een decked out longbow of triple take spot, gaat dat paarse helmpie je echt niet helpen hoor. ;-) lig je alsnog in 1 klap gestrekt dus ik vind dat niet helemaal opgaan wat je zegt.

Als je undergeared bent is het natuurlijk een ander verhaal, maar dan had je maar meer moeten looten of meer kills moeten maken zodat jij ook zelf met ''endgame'' gear rondloopt.

Eindelijk weer een spel waar je echt skills voor nodig hebt. 8)

• servival7
Ik vind de time to kill perfect zoals hij nu is. Hoop ook niet dat ze het aanpassen

• Klojet
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 00:04
Mensen die het spelen leuker vinden dan het winnen, en niet heel goed zijn, MonkeyJohn (KutPunker) en ik (Klojet) zoeken op de pc nog een 3e persoon. Wij zijn beide rond de 30, dus de meeste snelheid is er wel af.

https://www.discogs.com/user/Klojett

• cherrycoke

man man man dat voelt goed zeg, eindelijk.

cherrycoke wijzigde deze reactie 10-02-2019 16:23 (21%)

• san.okk
  • Registratie: juli 2007
  • Niet online
cherrycoke schreef op zondag 10 februari 2019 @ 16:19:
[Afbeelding]

man man man dat voelt goed zeg, eindelijk.
netjes. Hier kom ik nog niet in de buurt zonder een carry. Vanavond maar weer is wat uurtjes oefenen. Is kijken of ik een NL'se squad kan vinden

• DigitalError
Nummer 1 ook eindelijk binnen, heeeeeerlijk zeg!

• Deurstopper
  • Registratie: juli 2012
  • Niet online
Klojet schreef op zondag 10 februari 2019 @ 15:43:
Mensen die het spelen leuker vinden dan het winnen, en niet heel goed zijn, MonkeyJohn (KutPunker) en ik (Klojet) zoeken op de pc nog een 3e persoon. Wij zijn beide rond de 30, dus de meeste snelheid is er wel af.
PC, 30+, tranquilo-mode, check! :)

Heb alleen geen mic, maar het spot systeem werkt in dit spel perfect!

Steam: http://steamcommunity.com/id/DeurstopperNL Origin: DeurstopperNL

• Sergelwd
  • Laatst online: 18-11 02:08
xeoMe schreef op zondag 10 februari 2019 @ 17:23:
[...]

Hoe crash je? ik kreeg in mn event log een bad_module_info error.
Nvidia overlay uitgeschakeld en probleem lijkt verholpen.
Kan i.c.m. zijn met origin overlay etc.
Ik heb ook geen enkele crash meer sinds ik de origin-overlay heb uitgeschakeld.

• Jack_Mojo
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 20-11 20:41
Wins zijn nu nog vrij makkelijk te halen ja, daar tegenover staat dat je af en toe met complete debielen in een team komt. :9

• MonkeyJohn
  • Laatst online: 01:53
Deurstopper schreef op zondag 10 februari 2019 @ 16:57:
[...]

PC, 30+, tranquilo-mode, check! :)

Heb alleen geen mic, maar het spot systeem werkt in dit spel perfect!
Mijn naam op Origin is KutPunker :') mocht je mij willen toevoegen. klojet is gewoon klojet geloof ik.
d:)b

• Fraaank
san.okk schreef op zondag 10 februari 2019 @ 16:24:
[...]

netjes. Hier kom ik nog niet in de buurt zonder een carry. Vanavond maar weer is wat uurtjes oefenen. Is kijken of ik een NL'se squad kan vinden
Kom gezellig op Discord! Al paar keer gewoon een squad gevormd met de heren heer, en allemaal even vriendelijk!

• SCARfaceE
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 19-11 05:39
Ook maar even iets delen hier. Vanmiddag 30 kills gepakt samen met de squad :D .

PSN ID: Beest41

• RawChild
  • Laatst online: 11-11 10:41

RawChild

PSN - RawChild

Wel nuttige info. Meeste zal iedereen wel weten, maar misschien helpt het beginners

PSN: Rawchild

• Sjurm
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 20-11 21:11
Paar potjes gespeeld vandaag.

Na het eerste potje maar even een beginner's guide gekeken, want er gebeurde allemaal net teveel.

Ik speel nooit shooters, dus ik ben zeker geen held in dit spel, maar ik word er al snel beter in. Al twee keer tweede geworden en toch al aardig wat bij kunnen dragen. Erg leuk :)

Ik heb nog weinig idee specials van de verschillende legends, dus ik kies maar elke keer de medic :P

• seez
  • Laatst online: 20-11 15:59
Zal mijzelf ook even kort voorstellen.
Ik speel zelden online en al helemaal geen battle royal's... nou ja.. nu dus wel.
Mijn origin account is "fckn_wckd" en zou graag wat friends in mijn lijstje hebben, tot dusver heb i ker geen.
Iedereen die ik ken zit op steam :)

Ik denk dat het spel nog leuker wordt als ik het met enthousiaste mensen speel. Ik mis soms de tactiek (al kan je met pingen al een hoop communiceren)

• Fraaank
seez schreef op zondag 10 februari 2019 @ 20:21:
Zal mijzelf ook even kort voorstellen.
Ik speel zelden online en al helemaal geen battle royal's... nou ja.. nu dus wel.
Mijn origin account is "fckn_wckd" en zou graag wat friends in mijn lijstje hebben, tot dusver heb i ker geen.
Iedereen die ik ken zit op steam :)

Ik denk dat het spel nog leuker wordt als ik het met enthousiaste mensen speel. Ik mis soms de tactiek (al kan je met pingen al een hoop communiceren)
Volgens mij kun je APEX ook koppelen via Steam, zodat je daar ook je buddies kunt zien en inviten! Staat direct bij het hoofdscherm aan de rechterkant volgens mij.

• Korkss
  • Laatst online: 08:44
Klojet schreef op zondag 10 februari 2019 @ 15:43:
Mag me toevoegen hoor! Altijd leuk wat mensen om te teamen. Ben zelf 32, maar kom nog aardig mee. Buiten dat fun voorop >:)

Korkss1986 ;)

Acer predator XB271HU - i7 7700k -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

cherrycoke schreef op zondag 10 februari 2019 @ 21:23:
echt een hekel aan potjes waar er niks is zoals dam of die verbrande bomen, loop ik een minuut te zoeken naar een wapen met 3 kogels zoals de mozambique en word ik geoneshot met een sniper leuk man
Waarom land je daar dan? Genoeg plekken waar je wel snel loot vind.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Godver XD af en toe he !

Net de game gewonnen.. heb ik 3 kills, 570 damage gedaan en iemand uit me team 131 dmg en 1 kill.. heeft hij de winning kill :P

• cherrycoke
Tsurany schreef op zondag 10 februari 2019 @ 21:53:
[...]

Waarom land je daar dan? Genoeg plekken waar je wel snel loot vind.
ik geef hem meestal door, vind het wel leuk net achter iemand aan rennen met vuistjes hahah

• krouwen
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 09-11 17:06

krouwen

Hardware Enthusiast

Origin PC: KensonR

• djmelvee
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 20-11 22:32
2-man squad & Solo gevonden in de gamefiles. Ben benieuwd!

• yinx84
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 20-11 10:01
Lol... kom er net achter dat als je de 'Precision Choke' attachement hebt, je je wapens kunt chargen. Neem bijvoorbeeld Peacekeeper... houd de aim-down-sight knop ingedrukt en je charged je wapen, met als resultaat dat de spread een stuk strakker is.

Ik heb al die tijd gedacht dat het een passive effect had, maar het doet dus niets tenzij je charged...

• bram1984
Mijn god wat een gekloot op de PC zeg, als ik door dit topic scroll. Dat mis ik dus niet.
djmelvee schreef op maandag 11 februari 2019 @ 01:25:
2-man squad & Solo gevonden in de gamefiles. Ben benieuwd!

[Afbeelding]
Cool! Solo mode wacht ik op.

• Ryada
  • Nu online

Ryada

Makeshift gamedev

Kidjuh schreef op maandag 11 februari 2019 @ 09:34:
Wat me opvalt is dat bijna niemand gebruik maakt van grenades terwijl je hiermee confrontaties easy de goede kant op kant sturen. Die Arch stars zijn sticky en klappen zijn 60% van iemands shield weg! Verder kan je met een paar napalm klappers aardig goed crowd controllen!
Haha ik was iets te snel met typen, als reactie voor je eerdere bericht ;)

Maar idd, ik pak me er zelf ook vaak op dat ik in situaties kom en dan heb ik nades laten liggen voor ammo. Terwijl in die situatie nades super goed hadden kunnen helpen. Helaas is het altijd makkelijk achteraf praten.

Steam: Ryada.

• Ambition88
  • Nu online
himlims_ schreef op maandag 11 februari 2019 @ 09:08:
best smakelijke game - maar ik begrijp helemaal niets van die hitbox registratie;
je schiet een clip op een tegenstander (niet alles gaat raak, maar toch het nodige).
aan einde van potje staat er 0 dmg ..... en geregeld wordt ik met 1-2 shoten afgemaakt, terwijl toch paarse armor draag. begrijp niet goed hoe dat dmg / hit-registratie systeem werkt. los daarvan, aardig vermaakt van het weekend.

denk maar eens wat dieper in de wapens / dmg statistieken duiken.
Shield dmg wordt gewoon meegerekend in de dmg stats hoor, dus als jij einde van het potje 0 dmg zag staan, was het of bugged of je hebt geen pepernoot geraakt. :p

• bram1984
himlims_ schreef op maandag 11 februari 2019 @ 10:31:
[...]

dat gebeurd anders best vaak; kijk de replay/capture terug, dan zie je gewoon duidelijk hits (visueel en audio bevestigd). niet 1-2 schoten, maar serieus op iemand schieten, en dan 0 dmg doen ..... echt vaag
Dat is sowieso bugged, denk ik. Net als dat je het aantal kills ziet op het begin van het potje. Waar is dat op gebaseerd? De ene keer staat er bij mij 0, dan weer 6, en dan weer 2 of 4.

• exactor it
  • Nu online

exactor it

Moderator Spielerij
bram1984 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 10:32:
[...]

Dat is sowieso bugged, denk ik. Net als dat je het aantal kills ziet op het begin van het potje. Waar is dat op gebaseerd? De ene keer staat er bij mij 0, dan weer 6, en dan weer 2 of 4.
Is dat niet per hero?

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

bram1984 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 10:32:
[...]

die stat is per hero.

• Rappa1985
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 14-11 16:53
Ik had even een tiental potjes nodig om een aantal dingen te vergeten van andere BR games maar nu ik wat agressiever/bewegelijker speel en de wapens ken gaat het al stukken beter:

Het is trouwens ook vreselijk om deze game te combineren met Blackout, de ping knop is gelijk aan die van granaat in Blackout. "Hier ligt nog een .....FUCK" =D

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

• aicaramba
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 09:45
Ik moet zeggen dat ik het een leuk spel vind. Maar ik merk wel dat ik na jaren van geen FPS games te spelen wel flink trager ben geworden. Waar ik vroegah vaak erg snel handelde gaat het me na 10+ nauwelijks FPS te hebben gespeeld allemaal wat snel :P

Dat is ook de reden dat ik deze battle royal een stuk leuker vind dat Fortnite. Dat bouwen gaat me helemaal te snel af allemaal.

Ik vind het wel leuk dat de game niet super veel opties en special abilities heeft. Vrij basic. Dat is meer het type spel waar ik van hou en wat de laatste jaren meer en meer aan het verdwijnen is. Van mij mag het spel eerder minder heroes en special abilities hebben dan meer.

aicaramba wijzigde deze reactie 11-02-2019 11:16 (9%)

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• overdoseh
  • Registratie: juni 2012
g0tanks schreef op maandag 11 februari 2019 @ 10:46:
[...]

Heb je tips voor de ult van Wraith? Het is mij nog niet gelukt om deze goed in combat te gebruiken.
Een beetje lastig te omschrijven sommige situaties. Maar enkele voorbeelden:
we werden gepushed door een team en zaten vast in een "grot" (met 2 grote deuren ervoor). Ik ben toen rete snel die deur door gegaan op een goed moment om een flink stuk verder in een huisje een portal neer te kunnen zetten. Mijn teammates gingen mee en hierdoor flankte we ze, en killde we ze (hierdoor wonnen we de game).

Je moet je ook realiseren dat je de portal niet perse op zijn maximale lengte hoeft te gebruiken. Je kan mensen ook link verwarren door een portal links en rechts van een huisje te zetten en op en neer te porten. Of de enemy zelfs te baiten om door die portal heen te gaan... pak je shotgun maar vast!

Daarnaast, als we encountert worden, probeer ik ook vaak close range te komen door op de enemy af te rushen (mits dat veilig is en ik probeer natuurlijk niet gezien te worden). Dit gaat vaak goed ivm de movement speed die je krijgt van je ult. Dit terwijl mijn team long range een fire fight aangaat. Ik zorg dat ik close kom, portal daar drop en ineens staan we met onze squad alle 3 close range. SURPRISE :*) !

Tenslotte, als ik bijvoorbeeld een airdrop zie (of ik ga naar een andere random locatie), ren ik naar die drop/locatie en dat zorgt ervoor dat je teammates nog door kunnen looten op een andere plek.. Middels een portal kunnen ze dan snel heen en weer de loot halen (indien er nuttige loot in zit). Natuurlijk heeft het wel een risicotje omdat je alleen zit. Dus let even op of je al wat armor etc hebt. Als je gepakt wordt kan je natuurlijk makkelijk terug je portal in gaan of even je Q gebruiken.
g0tanks schreef op maandag 11 februari 2019 @ 10:46:
[...]

Heb je tips voor de ult van Wraith? Het is mij nog niet gelukt om deze goed in combat te gebruiken.
Wat ook handig is om te weten, je kan je ultimate activeren en dan je special gebruiken om haast onzichtbaar te flanken om dan het uiteinde te plaatsen.

Al moet ik zeggen dat ik een aantal Ultimates wel echt zwak vind. Die van Wraith kan handig zijn maar is tegen een slimme vijand erg lastig in te zetten. Die van Mirage is vrij nutteloos aangezien je bij het vluchten niet echt onzichtbaar bent, geen acties kan uitvoeren en je decoys nou niet bepaald nuttig zijn omdat iedereen wel weet dat het decoys zijn.

• overdoseh
  • Registratie: juni 2012
Stylze schreef op maandag 11 februari 2019 @ 11:44:
[...]

precies dit ja ik vondt dat bouwen ook echt nergens op slaan en geen reet aan dat is wat me tegenstond in fortnite, hoop dat deze 2 games naast elkaar blijven bestaan en dat de kiddies lekker bij fortnite blijven en de wat volwassen spelers naar apex gaan. Maar ben bang dat als dit zo door gaat ook de kiddies richting apex gaan omdat al hun twitch/youtube helden dit nu spelen.
Laat maar komen, ik lust ze rauw. >:)

• djmelvee
Ryada schreef op maandag 11 februari 2019 @ 11:50:
[...]

Je kan prima 1440p streamen hoor :) Meerdere mensen die ik ken doen dat. En ik zou op mijn 1080p scherm kunnen spelen, maar in dit spel merk ik dat de extra peripheral vision fijner is dan de extra frames. (ook al zit ik nu gemiddeld op 132 fps)
Ik zit gemiddeld op 170 fps, vind ik toch fijner :p

• servival7
Tsurany schreef op maandag 11 februari 2019 @ 12:15:
[...]

Je hebt dezelfde blauwe lijnen die je bij Wraith ook hebt. Je bent dus alsnog redelijk te volgen door oplettende spelers.
ah oke. Mijn ervaring is wel dat het mij, in een open ruimte, vrijwel altijd lukt om weg te komen als ik mijn ult gebruik.
Nu 220+ kills op Mirage. Vooral door zijn decoy en uitspraken mijn favoriete legend.

• xeoMe

• efari
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 08-11 08:36
servival7 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:22:
[...]

Je decoy van achter cover langs een enemy laten lopen en als de enemy dan op omdraait om op je decoy te schieten kan je hem vol in zijn rug schieten.
Dit werkt echt perfect voor mij.
Ik had onlangs een game met wat slimmere tegenstanders die dit na de 1ste keer door hadden. Ik merkte dat ze niet schoten op mijn decoy.
Dus ben ik beginnen bluffen: ik liep zelf gewoon rechtdoor zonder te schieten; net alsof ik de decoy ben. Ze negeerden mij en ik kwam makkelijk achter hun terecht om ze neer te knallen.

Ik kon er helaas maar 2 downen en ging dan alsnog zelf dood, maar heb me alleszins hartelijk geamuseerd 😆

efari wijzigde deze reactie 11-02-2019 14:21 (5%)

• Rappa1985
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 14-11 16:53
efari schreef op maandag 11 februari 2019 @ 14:17:
[...]

Ik had onlangs een game met wat slimmere tegenstanders die dit na de 1ste keer door hadden. Ik merkte dat ze niet schoten op mijn decoy.
Dus ben ik beginnen bluffen: ik liep zelf gewoon rechtdoor zonder te schieten; net alsof ik de decoy ben. Ze negeerden mij en ik kwam makkelijk achter hun terecht om ze neer te knallen.

Ik kon er helaas maar 2 downen en ging dan alsnog zelf dood, maar heb me alleszins hartelijk geamuseerd 😆
Nice _/-\o_

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

• Xecuter NL
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 19-11 21:01
Wat een verrassing deze game! BR games trokken me altijd wel, maar fortnite te kiddy graphics en dat bouwen vind ik niks, COD te duur en PUBG te buggy. Titanfall 2 vond ik fantastisch, dus deze valt precies goed. Leercurve is stijl maar goed te doen. Van de 10 potjes totaal al 3 keer champion, ookal was dat met een flinke carry door mijn random team ;)

Ik vind het vooral mooi hoe deze uit de lucht kwam vallen zonder marketing vooraf. (pun intended)

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Waar ik me wel echt dood aan irriteer altijd met zulke games als je in EU speelt dat je 9 van de 10 keer spelers in je team hebt die geen engels spreken of een mic crack hebben waardoor je trommelvliezen ontploffen.

Dan zie je van die streams dat mensen in NA randoms erbij krijgen en iedereen spreekt gewoon degelijk engels. Dat zou het allemaal nog effe makkelijker maken.

• ikbengoofy
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 15-11 14:50
Ricmaniac schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:10:
Waar ik me wel echt dood aan irriteer altijd met zulke games als je in EU speelt dat je 9 van de 10 keer spelers in je team hebt die geen engels spreken of een mic crack hebben waardoor je trommelvliezen ontploffen.

Dan zie je van die streams dat mensen in NA randoms erbij krijgen en iedereen spreekt gewoon degelijk engels. Dat zou het allemaal nog effe makkelijker maken.
Laatst hadden wij een random, waarbij wij zijn baby keihard hoorden huilen op de achtergrond. even later hoorde je zijn vrouw/vriendin schreeuwen tegen hem dat hij de baby liet huilen.

Dat was briljant. :+

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

SonOfTorture schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:49:
Er is wat informatie vandaag naar buiten gekomen dat er een Solo en Duo modus aan zit te komen, natuurlijk niet officieel aangekondigd echter lijkt het me wel zeer wenselijk! Jullie mening?

Info : https://nl.ign.com/apex-l...mogelijk-solo-en-duo-modi
Heel wenselijk :) speel liever solo als me maten niet online zijn dan met randoms

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 20-11 17:02
SonOfTorture schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:54:
Nog meer info gelekt, ben ik zelf niet zo heel blij mee trouwens :

[Afbeelding]

toch niet weer zo'n systeem...

Info : https://nl.ign.com/apex-l...met-road-map-en-battle-pa
Ach, zolang het cosmetische zooi is in zo'n battlepass waar mensen zulke schitterende assignments als in PUBG of BFV voor nodig hebben om een spel 'leuk' te vinden, gaan ze hun gang maar. Die developers lachen zich toch ook een bult; tring twee keer met een fietsbel, schiet 397 headshots en buk twee keer op locatie Y etc etc.

Enfin, vooralsnog hebben ze wel wat geld verdiend na dit meesterwerkje, hopen dat ze niet doorslaan. :)

• DigitalError
Nee precies, ik ben al 31 :+

• cherrycoke

lekker man, maakte iedereen kapot met peacekeeper en precision choke, weinig snipers deze ronde en iedereen kwam elkaar al tegen vroeg in de match. moest wel teammaatje paar keer redden 8)

voelt echt lekker als je een ronde wint

• g0tanks
  • Laatst online: 07:54
Zelfs de financiële markten is Apex Legends niet ontgaan. Het FD heeft er het volgende over geschreven:
Maandag sprong de koers van uitgever Electronic Arts (EA) met ruim 6% op dankzij de hype rond het spel. Vrijdag was er al 16% bijgekomen.

Analisten van grote zakenbanken waren druk in de weer de potentie van het nieuwe spel te duiden. EA heeft eindelijk een game 'waarmee het kan verdienen aan het belangrijkste nieuwe genre in gaming', zei Bank of America Merrill Lynch, die meteen hun advies voor EA verhoogden naar 'kopen'. Jefferies sprak van EA's 'heetste game in jaren' en merkte opgewonden op dat het aantal mensen dat op het populaire videoplatform Twitch nog naar Fortnite-filmpjes keek plotseling was gehalveerd.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• bram1984
Nou die solo mode kan me echt niet snel genoeg komen. Wat een trieste figuren krijg je soms in je team zeg. Die snappen gewoon niet dat je met 3 man meer kans maakt. Dan ben je dood en dan gaan ze allebei vrolijk huisjes looten en vervolgens rennen ze een totaal andere kant op.

• Jack_Mojo
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 20-11 20:41
SonOfTorture schreef op maandag 11 februari 2019 @ 17:06:
Absoluut zag je dit wel aankomen, meer content absoluut voor, maar niet alleen als je een GamePass hebt...
Tja zo zit de wereld niet in elkaar. Het is geven en nemen. Wees blij dat je nu al een gratis toffe game hebt gekregen.

• cherrycoke

en zo kan het hard gaan 8)

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

_O-

• Borentos
Korkss schreef op maandag 11 februari 2019 @ 21:09:
[...]

Als er al een solo mode komt, ben ik heel benieuwd hoe dit gaat zijn. 6 Bangalores in 1 gebied en je hebt totale chaos met die ults en smokes. Mij lijkt dat niks eigenlijk..
Ik heb Blackout solo alleen tijdens de open beta gespeeld, het enige wat me daarvan bijstaat is al die gasten met een shotgun zit te campen achter deuren, zelfs early game. In Apex zie je alleen squads campen als je bij de laatste 3 squads alive bent. Ik kan het verkeerd hebben, maar Apex solo lijkt me niet bijster leuk.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Borentos schreef op maandag 11 februari 2019 @ 22:56:
[...]

Het zijn de handen die langzaam bewegen waardoor het lijkt dat ie langzaam loopt. Nadeel van "grote" legends is, dat je vaak als eerste wordt getarget.Ik heb nu de Mirage unlocked, maar eigenlijk vindt ik mijn Lifeline beter. Meer het gevoel dat ik iets toevoeg aan het team met sneller revives en de healdrone. De "gratis" care package is een mooie bonus.
Zeker ik ben zelf mirage main maar lifeline is veel toffer om in je team te hebben :P ik vind haar gewoon niet leuk though haha

• bram1984
Korkss schreef op maandag 11 februari 2019 @ 21:09:
[...]

Als er al een solo mode komt, ben ik heel benieuwd hoe dit gaat zijn. 6 Bangalores in 1 gebied en je hebt totale chaos met die ults en smokes. Mij lijkt dat niks eigenlijk..
Je zou de skills/ultimates kunnen uitschakelen of beperkt beschikbaar kunnen maken. Er is vast wel iets op te verzinnen (dat hebben ze vermoedelijk al gedaan, aangezien er in de code al aanwijzingen zijn gevonden naar een duo en solo modus).
Meessen schreef op maandag 11 februari 2019 @ 23:05:
Speel het spel nu ook een paar dagen op de PS4 Pro (dankzij de griep wat meer tijd). Vlak na release best vaak gewonnen, maar dat is inmiddels een stuk minder geworden. Net Caustic vrij gespeeld, leuke afwisseling van Gibraltar.

Valt me op dat nu steeds meer spelers stoppen zo gauw ze dood gaan of zelfs de drop site niet bevalt. Net vijf potjes achter elkaar, zeer ergerlijk. Normaal niet zo'n fan van een quit penalty maar misschien wel nodig.
Ik weet niet wat voor griep jij hebt, maar als ik griep heb lig ik de hele dag kapot te gaan in bed. Hoe kom ik aan zo'n soort griep? Klinkt wel relaxed. :)

bram1984 wijzigde deze reactie 11-02-2019 23:23 (40%)

• Tony
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 11-11 20:40
25 Miljoen spelers alweer, dit had niemand verwacht.

https://www.ea.com/news/a...-players?isLocalized=true

:)

• djmelvee
Meessen schreef op maandag 11 februari 2019 @ 23:42:
[...]

Koorts en me longen uit het lijf het hoesten kan redelijk tijdens het gamen, zolang ik de microfoon uit zet :P Al hou ik het natuurlijk niet de hele dag vol. In bed liggen is juist lastig stik ik in me eigen snot :r

On topic: is er al iets bekend over een nieuwe map? Mag wat meer afwisseling daar.
Manfever :+

Nieuwe map? De game is nog geen week uit. Reken er voorlopig nog maar even niet op :')

• djmelvee
Even serieus. Die Shroud is wel echt helemaal getikt hoor, hoe hij speelt. Bizar.. https://clips.twitch.tv/PrettiestFancyMonkey4Head

• bbblije
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 19-11 00:33

bbblije

Riiiiight

djmelvee schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 01:14:
Even serieus. Die Shroud is wel echt helemaal getikt hoor, hoe hij speelt. Bizar.. https://clips.twitch.tv/PrettiestFancyMonkey4Head
Zo bizar die gozer. Ik zat gisteren een clip te kijken waar hij full auto tussen enemies aan het switchen was. Schiet op 3 man tegelijk, en niet zomaar, maar headshots for days. Zijn coördinatie is bizar! Ook zo snel! En hoe relaxed hij achter zn bureau zit... Ik ben al meer opgewonden als ik hier op het forum aan het posten ben!

MBPr 15" late 2012 | PS4 PSN: Blijleven

• kneusteun
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 08:20
RaymondG schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 01:15:
Goedenavond,

Super toffe game, heb alleen een rare bug/instelling die ik niet weg krijg..

Ik kan via het invite systeem geen invites accepteren. De uitnodiging zie ik wel, kan er alleen niets mee. Met de muis klik ik erop en de icoon die ero-nder zit treed in werking. Volgens mij is het Origin window,maar daar heb ik ook gewoon alles op groen staan qua uitnodiging.

Zou het komen door dat ik op een 21:9 scherm speel. dat de gui de klik niet kan registreren ?

Mocht iemand de oplossing hebben hoor ik het heel graag. Best een klein irritant bugje zo...
Je moet in origin even instelling wijzigen dat die over de game heen mag pushen. Weet zo even niet uit mijn hoofd waar dit ook alweer zat, maar was iets met game overlay van origin.
Pagina: 1 2 3 ... 9

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True