Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

CV ketel alternatief of weer een gas CV ketel?

Pagina: 1
Acties:
  • 582 views

• Figo112
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 19:30
Beste forumgenoten,

Ik heb een gas CV ketel van ong 16/17 jaar oud die bijna aan vervanging toe is. Ik wilde eigenlijk gewoon weer een gas cv ketel kopen omdat ik niet het idee heb dat er een goed alternatief is. Als alternatief wordt vaak warmtepomp genoemd, maar er zijn zoveel soorten en welke is überhaupt geschikt voor mijn woning en is het wel goedkoper?
Ik lees vaak ook nadelen over warmtepompen met veel geluidsoverlast etc.

Op dit moment is mijn (4 pers) verbruik ongeveer 1200kuub gas en 2600kwh elektra voor een woning van 560m3. Gaat om een rijtjeswoning met energielabel B en bj 2002/2003

Hebben jullie nog tips of kan ik inderdaad het beste weer voor een normale cv ketel gaan?

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True