Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Elektrische CV ketel

Pagina: 1
Acties:

• aadbloem
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 29-04 13:15
Mijn CV ketel staat op omvallen. Ga ik nog aan een nieuwe gasketel of ga ik electrisch? Mijn gasverbruik is zeer laag want mijn woning heeft een A Label. Als ik gas de deur uit doe bespraar ik jaarlijks €175 vastrecht gas en jaarlijks de CV monteur onderhoud en 7x24 abonnement a €100 over 10 jaar is dat €2750 waarmee ik ruimschoots de elektrische ketel terugverdien.

Maar de stroom, we hebben al 3x25A voor inductiekoken en dat kan niet tegelijk gebeuren met elektrische CV ketel stoken. Tijdens koken mag de CV dus niet aanslaan. Wie weet of daar een automatische voorkeurschakeling voor bestaat? Google leverde niet echt wat op. Ja, zo'n wasmachine/droger stekkerdoos maar daar heb ik niks aan...

AadB

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Verenigde staten

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True