Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Hoe heten deze metalen onderdelen?

Pagina: 1
Acties:

• meestertje
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 11:09
Hoi mede-tweakers,

Ik heb een tafel waarvan ik een aantal onderdelen mis. Het betreft een aantal metalen onderdelen om de poten van de tafel aan elkaar en vervolgens aan het blad van de tafel te bevestigen. Ik heb reeds contact opgenomen met de producent van de tafel, maar die verwijzen mij steeds door en daar zit weinig schot in. Ik dacht wellicht kan ik de onderdelen zelf vinden, maar het probleem is dus dat ik geen idee heb hoe je zoiets Googelt. Wellicht dat iemand het hier weet.

Het betreft de onderdelen op het plaatje hieronder (een foto van de handleiding), de hele handleiding is hier te vinden voor de geinetresseerde: https://hay.dk/globalasse...-manual_cph25_all_all.pdf

En die gaan zo in elkaar:

Onderdeel 'D' heb ik inmiddels gevonden geloof ik. De afmetingen lijken ook te kloppen: https://verbindingsbeslag...10000059&aid=1776&lang=nl

De schroeven 'F' daar kom ik wel uit.

Onderdeel 'E' en vooral onderdeel 'C' echter kan ik nergens vinden.

Wellicht is er hier iemand die denkt, o maar dat heet zo! Andere ideeën om het geheel stevig doch het liefst onzichtbaar aan elkaar te bevestigen worden ook gewaardeerd.

meestertje wijzigde deze reactie 31-01-2019 14:49 (0%)
Reden: D had ik gevonden, niet E

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Huawei P30 Pro

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True