Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

nieuwe bureastoel aanraders

Pagina: 1
Acties:
  • 1.624 views

• bully94
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 13-03 16:17
ik ben op zoek naar een bureau stoel met hoofdsteun.
ik weeg zelf 120 kg dus de stoel moet redelijk wat aankunnen en het liefst rond de 150 euro.
iemand aanraders?

• Fietsbel
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Je hebt ongetwijfeld al de zoekfunctie en google gebruikt, wat waren de gebruikte zoektermen? omdat je werkelijk niks bruikbaars hebt kunnen vinden....

Fietsbel wijzigde deze reactie 30-01-2019 21:45 (15%)

39

• stin00
  • Registratie: mei 2013
  • Niet online
Voor 150 euro zit je aan een budget bureaustoel als je hem nieuw wil kopen, je komt dan vaak uit op bijvoorbeeld de Ikea Markus. Hij is getest tot 110kg, maar 120 zal écht geen probleem zijn. https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40103100/ . Tweedehands is ook een zeer goede optie, eventueel refurbished (Ahrend bijvoorbeeld, maken zeer goede ergonomische stoelen die 10 jaar meegaan).

Verder alle vormen van 'racing chairs' vermijden, dergelijke bedrijven vinden marketing belangrijker dan goede ergonomie.

• Bart ®
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 08:39

Bart ®

I make the fucking Wooshnoise!

dlmh schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 09:58:
@stin00 ik heb zelf de Markus zowel thuis als op kantoor en ben daar erg tevreden over. De zitting is erg breed dus ook geschikt voor de wat forsere mensen onder ons erg geschikt. Qua gewicht verwacht ik er ook geen problemen mee, het is een erg solide zetel. Nu ben ik maar 83kg maar toen ik nog 104kg woog was het in ieder geval geen probleem ;)
De Markus is echt een ontzettend slechte bureaustoel op ergonomisch gebied, aangezien je de armleuningen niet kunt verstellen. Tenzij je bouw exact matcht met de afmetingen van de stoel. Wat natuurlijk een hele kleine kans is.
stin00 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 09:49:
Voor 150 euro zit je aan een budget bureaustoel als je hem nieuw wil kopen, je komt dan vaak uit op bijvoorbeeld de Ikea Markus. Hij is getest tot 110kg, maar 120 zal écht geen probleem zijn. https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40103100/ . Tweedehands is ook een zeer goede optie, eventueel refurbished (Ahrend bijvoorbeeld, maken zeer goede ergonomische stoelen die 10 jaar meegaan).

Verder alle vormen van 'racing chairs' vermijden, dergelijke bedrijven vinden marketing belangrijker dan goede ergonomie.
Apart om een Markus aan te raden en het in dezelfde post over ergonomie te hebben...

Bart ® wijzigde deze reactie 31-01-2019 10:12 (33%)

I have the cape.

• Harrie_
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online

Harrie_

▫️ 🔴 🔴 🔴 🔴 🔴 ▫️

Wat een non-topic weer dit. TS heeft moeite met googelen en vraagt om een bureaustoel van 150 euro met hoofdsteun. Vervolgens gaat iedereen zijn/haar persoonlijke stoel aan lopen raden en zie ik in de reacties allerlei stoelen voorbijkomen zonder hoofdsteun en zelfs een met een nieuwwaarde van € 1000,-

Reageer dan gewoon niet :F
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True