Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

ITHO CVE-S ECO SP maakt hinderlijke brom in laagstand?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: september 1999
  • Nu online
supervinnie40 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:44:
.

De "kapotte" is inmiddels Marktplaats op gegaan, want je hoeft bij Daalderop niet te rekenen op enige vorm van service helaas.
Die service moet in principe ook van de verkoper komen en niet van de fabrikant.

Chronia Lvl 110 Warlock Diablo 3

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Maxie
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 08:20
Ik heb helaas exact dezelfde ervaring met deze nieuwe ITHO MV unit. Ook in mijn woning is de stillere unit met het blauwe deksel (vanuit de woningcorporatie) vervangen door dit nieuwe type. Bij de installatie heb ik de monteur meteen gewezen op het geluid waarna hij gelijk een andere uit zijn bus haalde met wederom hetzelfde brommende/schurende geluid.

Alleen op de auto stand of hoger, of als je hem zo afstelt dat hij op de laagste stand wat meer toeren maakt, overstemt de luchtstroom het geluid. Ik ben wat rond gaan vragen en tot nu toe heb ik nog niemand gesproken waarbij de unit helemaal stil was (sommige mensen horen het niet meteen want hij hangt op zolder of hij staat standaard op de auto stand waarbij het geluid niet waarneembaar is).

Ik heb er als oplossing maar een tijdschakelaar tussen gezet en overal geluidsisolatie in gestopt (o.a. in het deksel zelf, dat scheelt wel behoorlijk) zodat hij overdag stiller is en 's nachts dan maar uit staat :/

Misschien een tip, mocht je toch ooit een nieuwe MV nodig hebben kijk dan eens naar het merk Stork. Deze is duurder maar ik heb deze in de praktijk gehoord en die is op de laagste stand wel fluisterstil.
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True