Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

request: software updates apart zetten op FP

Pagina: 1
Acties:

• Kiswum
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 18-08 08:50

Kiswum

Gadget reviewer

Fore! schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 23:09:
[...]

Zou het dan niet handiger zijn, zoals TS ook aangeeft, om de software een beetje uit te lichten.

Want ik zie ook wel eens software ertussen staan welke ik niet ken. Maar nodigt ook niet direct uit om de homepage van de tool te bezoeken adhv de applicatie naam.
Gewoon in de Tracker aan die <---- of ----> die kant.
Downloads staan bij mij verder naar beneden, maar je kunt het eenvoudig omhoog plaatsen en het aantal downloads hoger zetten voor een beter overzicht.

(klik voor een groter plaatje)

Sluit je aan bij de grootste NL Xiaomi Facebook groep.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True