Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Overlast boom gemeentegrond

Pagina: 1
Acties:

• H143
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 07:53
wie heeft er voor mij nog tips

wij hebben voor onze woning een grote boom staan een els geloof ik
deze zorgt voor zeer veel overlast veel blad e.d. maar hij is ook dermate groot dat wanneer deze om zou waaien richtingen onze woning de schade ook niet te overzien is.
ook zorgt hij voor zeer veel schaduw waardoor we bijna altijd de lampen aan hebben in de woning

nu willen wij graag van deze boom af en heb dit ook bij de gemeente aangegeven maar deze zeggen er niets aan te kunnen en willen doen.
ze hebben de boom gesnoeid en geconstateerd dat de boom gezond is.

heeft er iemand nog tips om van deze boom af te kunnen komen.
een gat boren en vol laten lopen met roundup of inkerven ken ik al wel maarja dit is altijd te herleiden dat het doelbewuste bomen moord is :+
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True