Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Potentiaalvereffening badkamer nieuwbouwwoning

Pagina: 1
Acties:

• mgizmo
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 15:00
n.a.v. deze topic begin ik een naar gevoel te krijgen t.a.v. onze woning. Een aantal topics heb ik eerder gestart rondom dezelfde woning, om even aan te geven dat de bouwer en onderaannemers het niet zo nauw nemen met zorgvuldig en netjes werken, alles uiteraard onder tijdsdruk van de bouwer (Dura Vermeer in dit geval).

In onze woning hebben we een casco badkamer later opleveren en na de oplevering is een aannemer aan de slag geweest om de badkamer te realiseren. De badkamerinrichting is dus niet tijdens de bouw gerealiseerd (de aangesloten partij voor levering van badkamerproducten hadden we al eerder een naar gevoel bij, dus dat hebben we laten schieten).

Enfin, badkamer is al een tijdje af en nu wil ik mij aan het verdiepen in de onbedoelde ruimte op zolder om daar de nodige kamers en badkamer te realiseren. Vandaar dat ik op het topic uit kwam.

Gelet op het topic, kon ik zelf niet constateren of er vanuit de bouw een CAP geplaatst was, omdat waar ie schijnbaar hoort te zitten, bij mij niet bereikbaar is, omdat er een voorzetwandje is geplaatst door de aannemer. Er vanuit gaande dat ik de aannemer niet helemaal vertrouw in het werk, ben ik bij een buur gaan kijken die de badkamer vanuit de bouw heeft laten plaatsen. Maar ook hier kan ik de CAP niet vinden.

Wat wordt er standaard opgeleverd vanuit de bouw:
- Koud-/warm aansluitingen wasbakken, eventueel bad en/of douche
- Afvoeren uiteraard
- Vloerverwarming (alle verdiepingen hebben vloerverwarming (dus ook badkamer), witte leidingen gemonteerd op metaal raster)
- Door de vloerverwarming vanuit de bouw is de dekvloer ook in de badkamer gestort

Moet ik verwachten dat er zo'n CAP aanwezig is? (Bouw is in 2015/6 gestart en opgeleverd in 2017) Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Dura Vermeer dit laat gebeuren ook al hebben ze steken laten vallen, lijkt mij dit een ernstige.
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Google

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True