Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Nieuw bureau - voldoende support?

Pagina: 1
Acties:

• rolandos582
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 12:46

rolandos582

Gaming addict x)

Topicstarter
Hi!

Ik ben bezig met een nieuw bureau ter vervanging van mijn huidige,

- Ik zat te denken aan een kembo bureau van 300x100.
- Dikte van het blad is een melamine 25mm blad.

Waar ik me zorgen over me maak is of er voldoende support aanwezig is. Om doorbuigen/kromming te voorkomen.

Het gaat om een degelijk bureau :

Een snelle schets van hoe ik het wil gebruiken :

Ga ik het redden met 2 poten op 300 breed en 100 diep of heb ik meer support nodig? En waar zou je deze dan plaatsen, 3/4 poten in totaal?

Ik hoor graag jullie input!

Huidige setup I7 5960x @ 4.6Ghz - MSI X99A Godlike - 2x MSI GTX 980 @1550mhz - Main OS : Intel 750 SSD 400GB - Game OS : Samsung 850EVO 1TB - 32GB Corsair Dominator Platinum -Custom loop - CaseLabs SMA8 - Corsair RM1000I -2x ASUS RoG Swift

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True