Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

onbedoelde mondelinge overeenkomst met verhuurder

Pagina: 1
Acties:
  • 704 views

Onderwerpen

Vraag

• whaleshark
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 18-01 14:23
Mijn vraag: 3-4 jaar geleden bezocht mijn particuliere huisbaas en vroeg hoe lang ik van plan ben in mijn appartement te blijven. Ik voelde me toen geïntimideerd en angstig en zei 'waarschijnlijk nog 10 jaar, afhankelijk van mijn kinderen'. Maar ik wens voor onbepaalde tijd te blijven. Voor zover ik weet heeft hij dat gesprek opgenomen zonder mijn medeweten en kan hij het in de toekomst tegen mij gebruiken? Ik ben zo bezorgd dat ik een mondelinge overeenkomst heb gesloten zonder dat ik het me realiseer? Is dit dan juridisch bindend?

Alle reacties

• whaleshark
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 18-01 14:23
nee, niets is verder gebeurd tot nu gelukkig. ik ben gewoon paranoïde dat hij kan dit tegen mij in het toekomst gebruik maken van. mijn huisbaas wil mij zeker weg en 3 jaar geleden, probeerd hij mij al te bedreigen met advocaat brieven, dus ik weet dat hij wil alles doen om mij uit te gooien!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True