Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Beschadigd stucwerk, hoe repareren?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Tsurany
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online
In onze nieuwe woning is wat stucwerk los gaan zitten wat daarna vrij eenvoudig naar beneden viel.

https://tweakers.net/ext/f/tp4fi0NSRjE2wP5j6n95Z2kS/thumb.jpg

Nu wil ik dit natuurlijk gaan repareren, maar hoe? Ik neem aan dat ik alles wat enigszins los zit er nog af moet halen en dan met een vul middel overheen moet gaan. Echter in de bouwmarkt vind ik zo ontzettend veel middeltjes dat ik niet helemaal zeker weet wat ik moet gebruiken. Ik gebruik een gewone allesvuller uit een tube om schroefgaten te vullen maar ik neem aan dat ik hier wel wat anders voor moet hebben.

Waarmee los je dit soort problemen het beste op?

Alle reacties

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Groot-Brittanie

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True