Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Openelec Kodi LAN probleem shares

Pagina: 1
Acties:

• flopdoc
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 18-11 12:44
Hallo

Ik gebruik al jaren naar tevredenheid Kodi Openelec in mijn LAN om muziek en film van Windows netwerkshares af te spelen. Mijn andere windows pc in het netwerk "zien elkaar" ook goed.Bestanden kunnen na ingeven van wachtwoord gewoon ingezien worden.

Ik heb nu een andere pc in elkaar gezet met ook weer Kodi Openelec, werkt prima, kan ook via internet andere skin te downloaden. Maar het lukt niet om de windows shares te zie;, en mijn Synology NAS wordt wel herkend maar daar krijg ik melding dat openen niet is toegestaan (ik krijg geen vraag om user en password). Als ik druk op zoek SMB shares dan loopt Kodi zelfs vast.

Zie ik bij de installatie iets over het hoofd? Ik heb de laatste stabiele versie gebruikt, en daarna de Legacy versie 7. Moet er in mijn router nog iets ingesteld worden bv?

8)7 8)7

iRacing Profiel | Mijn Wordpress Blog

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True