Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Amazon Echo 'false positives' op wakeup word

Pagina: 1
Acties:

• ToolkiT
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 24-08 14:36
Ik heb thuis 2 Echo's, 1 in de woonkamer en 1 in de keuken.

Met name in de woonkamer merk ik dat er best vaak een 'false positive' op het wakeup word is..
oftwel dat de Echo denkt dat we Alexa zeggen en dus gaat luisteren..

Hebben anderen dit ook?
Zijn er mensen die een ander wakeup word gebruiken, maakt dat verschil?

En voor de Google Home assistent gebruikers, herkennen jullie dit of werk 'OK google' wel goed?

mrsT word namelijk nogal sjaggie als alexa weer eens out of the blue begint te ouwehoeren..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• ToolkiT
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 24-08 14:36
Rayban89 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 12:41:
Ik heb de google home in de keuken en woonkamer en slaapkamer. Ook hier reageert de home op de televisie wel eens.

Dan hoor je hem iets roepen in de keuken in de trand van, ik heb je niet verstaan of dit begrijp ik niet, terwijl er geen commando is gegeven.

Hey google en Oke google werken beide slecht als ik televisie aan het kijken ben, ik ben er nog niet heel tevreden over. De eerste week werkte het beter, het lijkt steeds minder vaak goed te gaan dan dat het wel goed gaat.

Ik vind het concept echt super en zou graag het apparaat blijven gebruiken in de woning in combinatie met hue verlichting, maar betrap mezelf er steeds vaker op dat ik gewoon de lichtschakelaar gebruik in plaats van google te vragen of de app te openen.
Ik heb ook Hue lampen en de combi met echo vind ik super.. maar de false positives geven wel irritatie...

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True