Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• hoi1234
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 01:51
Mijn Lumia 650 had ook kuren. Deze heb ik vervangen voor een OP6. Had ik echt veel eerder moeten doen. Snel een betaalverzoek sturen via ING app, draadloos betalen via NFC, Navigeren vanuit je agenda. Het maakt 't zoveel makkelijker.

W10M is dood. Accepter het. Voor 40 euro heb je nog steeds een telefoon met een ecosysteem dat op instorten staat.

Voor <250 vind je echt geen goede camera. Misschien is de Pocophone F1 iets. Maar geen idee hoe de foto's zijn. Overigens ga voor Nokia, Xiaomi of OP, ongeveer de enige met een betrouwbaar update-beleid. Als je voor een ander merk gaat, let op Android one of Enterprise reccomended. Overigens hoeft dat niet te betekenen dat je je Lumia niet meer kunt gebruiken. Naar wat ik begrepen heb, zit er een onovertroffen camera in.

hoi1234 wijzigde deze reactie 13-01-2019 09:09 (10%)

Kijk op mijn V&A voor goedkope laptops en printers

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True