Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Boete Duitsland voor softdrugs

Pagina: 1
Acties:

• Rvdh1
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 12-01 23:39
Hallo,

Ik ben eergisterenavond door de douane richting Keulen aan de kant gezet. Was vrijwel overtuigd heilig te zijn maar helaas... ze vonden ergens tussen de stoelen toch nog 2,3gr waarvan ik me totaal niet bewust was. Meneer van de zoll vertelde in het Duits dat hij me een boete ging geven van 150-, die direct voldaan moest worden... en ik er goed vanaf kwam omdat deze boete ook 300 tot 500-, kon kosten. Er kwam nog wel een brief naar huis vertelde hij nu vraag ik me dus wel af. Is het nu zo afgedaan? Of kan ik alsnog achteraf hier problemen mee krijgen?

• Rvdh1
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 12-01 23:39
XiaomiGlobal schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 21:06:
Volgens mij denkt de Duitse doaune dat wij Nederlanders allemaal aan de wiet zitten ofzo: mij hebben ze ook een keer staande gehouden, maar ik gebruik die rotzooi niet en valt er dus ook niks te vinden.

Denk dat je gewoon mag dokken en anders niet meer je gezicht in Duitsland laten zien, als je de boete niet van plan bent te betalen :+
Deze heb ik direct voldaan... vraag me alleen af waarom ze dan alsnog een brief gaan sturen neem aan dat het zo wel voldoende is toch haha
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Autosport

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True