Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

hulp gezocht, welke china phone

Pagina: 1
Acties:

• Renzzie
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 13:25
Ik denk dat de mi8 perfect bij je past. Niet laten vallen en dan gaat deze zeker 2 jaar mee.
Veel plezier!

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 05-01 20:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

In Android-smartphones staan letterlijk tientallen topics over elk merk & type telefoon inclusief alle voordelen en ergernissen van elk toestel.

Xbox Live: OctagonQontrol

• Brilsmurfffje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Als de eisen toch niet zo heel bijzonder zijn, waarom dan niet gewoon een Motorola G6? Geen gezeur met garantie en updates komen daar ook netjes op tijd binnen.

Nofi maar als het kiezen van een mobiel al zo een opgave is dan zou ik persoonlijk niet beginnen aan een Chinese telefoon met bijbehorende douane perikelen en incompatibiliteit met sommige westerse apps (Netflix etc.).

• Ludwig005
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 07:22
waarom zet je de xiaomi mi a2 128gb er niet langs.
heeft stock android en lange updates.
sd660 en 6gb ram

• swhnld
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 23-01 23:38
Xiaomi geeft best lang updates op de miui rom dus moet nog wel wat jaartjes mee kunnen.

• ChinaGeek
  • Registratie: oktober 2017
  • Nu online
jeroenttje schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 20:08:
ik laat de mi8 se ook voor wat het is

welke van de twee raden jullie aan
boven genoemde eisen blijven

xiaomi mi mix 2
xiaomi mi a2
Van dat rijtje de MI 8 SE. Zonder twijfel. Geen idee waarom je juist die laat vallen.

• Ludwig005
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 07:22
de mi8 se is een beperkte upgrade tegenover de mi a2.
een glazen breekbare achterkant
notch
miui in plaats van stock android
niet echt voordelen.
kijk toch eens naar de mi a2
https://www.bol.com/nl/p/...vMdJ4w.1.2.ProductPageUrl

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile / Nieuwsposter
jeroenttje schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 20:08:
ik laat de mi8 se ook voor wat het is

welke van de twee raden jullie aan
boven genoemde eisen blijven

xiaomi mi mix 2
xiaomi mi a2
Zo werkt het hier dus niet. We kunnen je helpen met specifieke vragen, maar wij gaan niet voor jou kiezen. Graag een beetje meer eigen initiatief.

• ChinaGeek
  • Registratie: oktober 2017
  • Nu online
jeroenttje schreef op maandag 14 januari 2019 @ 19:27:
wat je zegt chinageek klopt op papier helemaal

maar als ik zo'n beetje alle filmpjes op YouTube moet geloven dan zijn ze alle twee even snel
Natuurlijk, voor alledaags gebruik zijn de specs zo goed dat je geen verschil gaat merken. Blijft het feit dat je meer krijgt voor hetzelfde geld met de Mi8.
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True