Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

fps drop? fornite

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• nimz_rush
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 16-01 11:46
Mijn vraag
...ben nieuw hier op de site, maar raadpleeg deze geweldige site altijd voor aanschaf hardware etc, maar zit nu met een probleem,mijn zoon ervaart frame drops is fortnite zo nu en dan, ene keer haalt hij 250 fps, volgende moment haalt hij maar 100fps, heb eigenlijk geen qlue waar ik het moet zoeken.misschien dat jullie kunnen meedenken

Relevante software en hardware die ik gebruik
...mobo:msi b250 mortar
processor: i7 7700k met antec a30 koeler
gpu: gtx 1070 ti 8gb
ram : crucial 8gb 2066
hdd samsung 250gb ssd
600watt voeding
os win 10
scherm predator 144hz met g-sync

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
heb zelf het idee dat wellicht de cpu te warm wordt, aangezien deze in taakbeheer naar 100% schiet, maar dat ie een pure speculatie.

sta open voor suggesties.

alvast bedankt
...

Alle reacties

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrisch rijden

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True