Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• logion
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 16-06 23:44
Volgens de pricewatch is de LG 32GK850F-B beschikbaar sinds mei 2018, maar wordt deze slechts aangeboden door drie leveranciers (waarbij enkel de eerste leverancier een realistische prijs van 500 euro aanbiedt). In Duitsland is deze wel redelijk leverbaar. By far de meest uitgebreide review is die van pcmonitor.info. Deze monitor is het freesync broertje van het LG 32gk850g g-sync model.

Er is ook een video review van pcmonitors:
YouTube: LG 32GK850F Review

Ik ben bij dit model uitgekomen omdat ik al een tijdje wacht op de nieuwe monitor(s) met het Innolux 1440p high RR IPS panel. Bijvoorbeeld de Acer Nitro XV272UP. Nu zag ik echter dat de bijgeleverde stand van de xv272up niet zou kunnen pivotten. Deze LG is natuurlijk een VA panel en geen IPS, maar de typische nadelen van de VA techniek lijken bij dit panel mee te vallen volgens de pcmonitors review: OK kleurgave, OK responsiveness en uiteraard geen IPS glow. HDR400 is wel een flop op de LG, maar goed HDR400 is sowieso marketing.

Ik wou hier eens polsen of er iemand ervaringen heeft met deze monitor? Er valt namelijk erg weinig over te vinden in de NL community. Mijn grootste bekommernissen zijn de grootte van de 31.5" monitor (qua DPI is dit trouwens vergelijkbaar met 1080p op 23", en dat wil nu net mijn huidig scherm). Hoe ver zit je van jouw scherm? Ik zit ongeveer op een armslengte, dus 50a60cm. Nog een andere quirck is de FS range van 72-144Hz in de pcmonitors review, maar dit zou ah reviewmodel gelegen hebben. LG vermeldt gewoon 48~144Hz als extended FS range bij gebruik van DP1.2.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True