Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
sluiten

Laatste kans om te stemmen voor de Tweakers Awards 2019/2020!

Dit jaar organiseert Tweakers alweer voor de dertiende keer de Tweakers Awards, de publieksprijs voor de beste technologie- en elektronicaproducten. Laat je stem gelden en maak kans op een Google Stadia Premiere Edition, Nintendo Switch inclusief Mario Kart of een setje Sony WF-1000XM3 in-ear oordoppen.

Stemmen

Toon posts:

Stopcontact aansluiten op PV-panelen groep

Pagina: 1
Acties:

• dulox
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 03-07-2019
Hi allemaal,

In mijn nieuwe woning zit in de muur tussen de slaapkamer en het “cv-hok” een verdeeldoos van de zonnepanelen. Hier kwam ik achter nadat ik op deze verdeeldoos een stopcontact had geinstalleerd, en ik de groep niet uitgeschakeld kreeg (ik had alle groepen uitgezet behalve de pv-panelen groep).
Mijn vraag is, kan ik dit stopcontact laten zitten, zonder dat dit problemen oplevert? Ik wil deze namelijk gebruiken voor mijn tv en ontvanger, omdat ik op de wand waar mijn tv hangt(in de slaapkamer) geen stroom heb verder. Het stopcontact levert 230v.

Onderaan foto van het stopcontact en de groep (groep 8 is van de PV-panelen).

Alvast bedankt!

dulox wijzigde deze reactie 06-01-2019 12:40 (22%)

If nothing goes right, go left

• dulox
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 03-07-2019
Overigens lijkt hij wel geaard te zijn.

If nothing goes right, go left

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True