Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Beste winkel voor aanschaf refurbished MacBookPro?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• nelizmastr
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 07:26

nelizmastr

Goed wies kapot

Kijk eens bij Macvoorminder. Goeie ervaringen mee. In ieder geval wegblijven bij Leapp. Die verkopen apparaten van bijna 10 jaar oud voor misschien 30% minder dan de nieuwprijs.

I reject your reality and substitute my own

• MelvinW
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 02:52
Apple verkoopt in het buitenland officiële refurbs, maar in Nederland worden die helaas niet verkocht. Refurbs van andere partijen zou ik niet aan beginnen. Winkels als Leapp en iUsed kan ik niet aanraden. Je betaalt daar veel te veel voor een oud model. Koop een goede tweedehands of ga inderdaad naar een winkel als MacVoorMinder.nl.

[Voor 5% gewijzigd door MelvinW op 31-12-2018 16:06]

MacBook Pro 16" + Pro Display XDR - iPhone 12 Pro Max - Apple Watch Series 6 Hermès

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Judithmolenaar
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 06-01-2019
Ik dank iedereen voor de reacties. Ik was onverwacht even het land uit zonder internet. Vandaar dat ik nu pas reageer. Ik ga verder met jullie suggesties.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 23-11 19:16

MsG

Forumzwerver

Wil je per se een onnodige middleman, namelijk de winkel, tussen het product en je echtgenoot hebben? Het is stukken goedkoper als je particulier tweedehands kijkt. Tweakers heeft haar eigen tweedehands-sectie, waar mensen prima Macbooks te koop hebben, soms nog met garantie vanuit Apple of de winkel van aankoop.

Een stuk goedkoper dan van die winkels die er een stofdoekje overheen halen, het refurbished noemen, en vervolgens voor de prijs van een nieuw apparaat een tweedehandsje verkopen.

Apple Macbook Pro's op Tweakers: categorie: Laptops

[Voor 18% gewijzigd door MsG op 06-01-2019 14:04]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Maxwell-95
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 11-03-2019
Al een aantal keer benoemd, maar Mac Voor Minder is idd een erg goeie site, let wel. De macs zijn niet refurbished maar 2de hands.... Dit wordt overigens wel netjes benoemd op de website @MsG

> https://macvoorminder.nl/veelgestelde-vragen
Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True