Toon posts:

Waar vind je 6 aderige led kabels rond/wit?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• laapsaap
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 17:01
Waar vind je 6 aderige led kabels rond/wit? 0.5mm kern

Ben einde raad, ben opzoek voor mijn RGB-CCT 6pin led strips. Kan ze wel vinden met 6 naast elkaar plat. Dat is niet minder goed weg te werken dan een witte kabel. Voor 5 aders vind je ze nog op sommige sites, maar 6 vind ik gewoon niet!

https://inventdesign.nl/n...erig-rgbw-multicolor.html

Heb echt veel websites bekeken, misschien gebruik ik de verkeerde zoektermen. Wie o wie weet waar ik ze kan kopen? Thanks

[Voor 9% gewijzigd door laapsaap op 10-12-2018 20:44]

Beste antwoord (via laapsaap op 11-12-2018 14:17)

• Illusion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:05

Illusion

(the art of)

Als je met RGB-CCT iets bedoeld als dit:

Dan loopt in het slechtste geval een 5 keer zo hoge stroom door de 24V lijn, als door de overige draden.
In dat geval kan je misschien beter een relatief dunne 7 of 8 aderige kabel nemen, en voor de common24V een paar draden parallel zetten.
Ook een beetje opletten hoe lang de strip zelf maximaal mag zijn i.v.m. stroom door de printbaan.

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

Alle reacties

• laapsaap
dikste CAT6 is 0.45mm ofzo? Weet zelf niet eens of 0.5mm genoeg is, 24v 8amp 10meter led strip.

Weetje ik denk dat grijs prima is. Ik heb een open witte trap, dus even bedenken hoe ik dit goed kan verstoppen. Over heen verven :)

Maar toch verdomd moeilijk zoeen kabel te vinden in US sites vind ik ze makkelijk.

Ik ga even jullie suggesties bekijken. Thanks!

• laapsaap
Illusion schreef op maandag 10 december 2018 @ 21:45:
Dan loopt in het slechtste geval een 5 keer zo hoge stroom door de 24V lijn, als door de overige draden.
In dat geval kan je misschien beter een relatief dunne 7 of 8 aderige kabel nemen, en voor de common24V een paar draden parallel zetten.
Ook een beetje opletten hoe lang de strip zelf maximaal mag zijn i.v.m. stroom door de printbaan.
Ja dat is inderdaad RGB-CCT 6 pin, met 2x wit. Maar wat je zegt is inderdaad geen slecht idee! Want zoals ik het nu begrijp heb ik eigenlijk een dikkere kabel nodig op de common 24v dan de andere pinnetjes toch?

Want ik zie inderdaad dat sommige echte LED 5 aderige kabels. 1x0.75mm en 4x0.5mm hebben.
Pagina: 1

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee