Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

LG C8 + Denon AVR 1713: Netflix geluid werkt niet goed

Pagina: 1
Acties:

• RobbieB
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 17:37
Ik heb sinds vandaag een vergelijkbaar probleem met Netflix op de AppleTV (via X2400 naar een Philips OLED). Ook alleen bij Netflix. Het is niet continu en verschilt per aflevering. Ik vermoed dat er server side iets mis is...

RobbieB wijzigde deze reactie 01-12-2018 19:25 (12%)

• Declanvanheesen
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 25-01 08:31
Hierzo dezelfde denon en lg c8 en ook het zelfde probleem. Lijkt er op dat Netflix het geluidssignaal uitstuurt in dolby Amtos en dat de versterker dat niet leuk vind. Als je een oplossing hebt hoor ik het graag.

• DarKHunteR
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 23-01 21:52
Nog even een toevoeging. Het gaat mis omdat de receiver geen 'enhanced ARC (eARC)' ondersteunt waardoor DD+ niet binnen komt via ARC. Hier is speciale hardware voor nodig en bij Denon ondersteunen de recievers dat vanaf 2017 dus de AVR-X*400 series.
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True