Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• evandj
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 14-01 20:57
Hallo, ik heb net Windows 10 Pro op mijn pc geïnstalleerd, tijdens de installatie zat er in mijn pc een M.2 SSD en een Seagate 4tb SATA schijf. Win10 is geïnstalleerd op de SSD maar blijkbaar heeft Windows een deel van de 4tb ingenomen en gerserveerde ruimte genoemd. Gevolg is dat ik de 4tb maar kan gebruiken als een 2tb HDD, nu heb ik gelezen op internet dat ik de schijf moet converteren van MBR naar GPT enkel lukt dit niet, met Partition Wizard niet met EaseUs Partition Master eveneens niet. Is er een manier om dit op te lossen, met Diskpart geeft hij foutmeldingen. Voor zover ik heb kunnen vinden zou het zijn omdat Windows die ruimte gereserveerd heeft. Kan ik deze partitie wegkrijgen of is er een manier om de schijf te formatteren voor 4tb min die ruimte van Windows?

Alvast dank voor de hulp
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True