Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Soms een Storing bij mijn nieuwe build

Pagina: 1
Acties:

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

dn reaper schreef op zondag 25 november 2018 @ 21:38:
Ik heb net de Mem Test gedaan en die gaan 0 Errors aan, heb hem voor 2u laten lopen voor hij klaar was.
16GB aan RAM kan nooit in twee uur tijd volledig getest zijn. Een goede Memtest86+ test duurt al gauw toch zo richting de 24 uur.
MAX3400 schreef op zondag 25 november 2018 @ 22:12:
3. Waarom 2400MHz RAM voor een 2666 CPU?
Mag voor de freezes niet uit maken. Als dat het probleem het wel was, dan had het er constant moeten zijn, immers. True, je haalt niet het optimale uit de PC, maar zou echt het probleem niet mogen zijn.
dn reaper schreef op zondag 25 november 2018 @ 22:30:
4.Ik heb Microsoft-Windows-10-Home-32-bit-64-bit-Retail-NL gekocht dus die de post klopt niet.
Het gaat om de exacte versie van Windows die je draait. Als je Windows-toets+R in toetst en in het dialoog dat verschijnt 'winver' intypt, gevolgd door een enter krijg je dat te zien:
Stap 1:

Druk dan op enter (of klik OK) en je ziet zoiets:

Waaruit op te maken is dat ik momenteel Windows 10 versie 1803 heb draaien. :)

[Voor 64% gewijzigd door CH4OS op 25-11-2018 22:45]

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True