Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Lenovo Ideapad 100S Veilige modus kent ww niet

Pagina: 1
Acties:

• Scandic2008
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 21-06 11:10
Werk met een Lenovo ideapad 100S 11iBY
Aangezien bepaalde letters van het toetsenboard niet goed werkten eea gecheckt op virus en of malware en wou dit ook in de veilige modus doen en via msconfig op laten starten in veilige modus.
Echter wordt gevraagd om wachtwoord op hoofdaccount en zegt vervolgens dat hij het niet kent.
Heb al veel over gelezen en zie dat veel mensen vast lopen.Bios is ook verre van handig om iets aan te passen.
Iemand nog tips ?

( helaas geen herstel versie beschikbaar op usb van laptop )

• Scandic2008
Gekke is dat er maar 1 hoofdaccount is en het password absoluut niet gewijzigd is.
Werkt een account reset wel en hoe doe je dat ?
Aangezien het een laptop voor erbij was heb ik geen herstel gemaakt - heb je stappen voor een evt herinstallatie ?

• Scandic2008
Het komt overeen met Microsoft account ( is er maar een van ) en op een andere computer tik ik met dezelfde gegevens zo het wachtwoord in en klaar is kees.
Soms doen de toetsen niks in veilig modus en moet ik echt hard drukken en soms gaat het prima en komt de boodschap ken wachtwoord niet.
Zou een usb toetsenboard werken ?
( krijg zelf ook het idee dat het hardware matig is maar ben geen deskundige )

• Scandic2008
Het gaat om het Microsoft account - Zet de computer aan dan komt er in de veilige moduseen inlogscherm en moet mijn ww intikken en dan zegt die ken ik niet,
Start ik op met de boot dan kan ik kiezen uit een aantal opties zoals herstel en dan vraagt die ook naar het windows ww ( geeft het hoofdaccount aan en tik mijn ww in - ken ik niet is de boodschap )

Ook met USB toetsenboard idd zelfde probleem - ww ken ik niet.

• Scandic2008
Ga dit week-end hiermee aan de gang
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True