Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• jakomoto
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 04-07 12:20
ik heb twee samsung galaxy s5, die in het verelden feilloos konden tetheren.
laatst had ik een probleem , dat ik met geen van beiden nog kon tetheren via wifi.

Op 1 van beide toestellen is dit opgelost door in de instellingen>meer netwerken>mobiele netwerken>namen toegangspunten>de provider>type toegangspunt >hier het sterretje te plaatsen * zoals op verschillende forums wordt voorgesteld .

Dus ... op 1 van de 2 toestellen werkt het weer.

probleem = op het andere toestel kan ik bij " type teogangspunt" geen vrije ingave doen , en dus ook geen * ingeven.
Er is enkel een drop down menu , met 3 selectiemogelijkheden welke ik alle 3 al geprobeerd heb zonder resultaat. nl: internet +mms ; internet ; en mms.
Wie weet er raad?

Alle reacties

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True