Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Sennheiser HD 569 reparatie Aux

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Speedrulez
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 19-11-2018
Toen ik ging zitten op mijn stoel lette ik niet goed op en is de kabel van mijn headset achter mij blijven hangen. Dit resulteerde in het afbreken van de jackkabel van de kabel(deze zat nog in mijn laptop). Op dit moment heb ik dus een headset waar in principe niets mis mee is, alleen is de 3,5mm jack afgebroken. Kan iemand mij helpen waar ik in Utrecht een bedrijf of persoon kan vinden die dit kan repareren, of mij in elk geval verder kan helpen?

Met vriendelijke groet,

Speedrulez

Alle reacties

• Speedrulez
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 19-11-2018
.Maarten schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:32:
Probeer het eens bij V&A of bij wat zaken die electronica repareren. zo'n jack vervangen is amper werk.
Bedankt Maarten voor het snelle antwoord. Ik ben nieuw bij tweakers, gooi ik een advertentie online bij V&A en dan wacht ik op een antwoord, of werkt het anders?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True