Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Verwijderen plastic nieuwe bank

Pagina: 1
Acties:

• Moshi
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 07-03-2019
Steun omhoog en vanaf de onderkant losmaken? Maar ik mag hopen dat je dit in die 1,5 week al zelf geprobeerd hebt.

• Compunologist
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 11:51
Kwam hier instructies tegen van iets wat er misschien op lijkt?

• Will_M
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Maakt verder niet uit, dat wat ik al eerder schreef is meestal 't geval: "Je bent té bang!!".

Aangezien dat 't een zgn. relaxbank is kun je de voetkussens/steunen omhoog klappen en er onder kijken waardoor je zicht krijgt op de manier waarop dat plastic bescherm/reclame materiaal bevestigd is. Meestal zit dat spul met afzonderlijk nieten vast geniet en beschadig je niets wat heel moet blijven... Zit 't tezamen met de lederen bekleding vast geniet dan blijft er hooguit wat restmateriaal achter.

Why do subtitles never really tell you what's going on?

• Thijsmans
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 13:16

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

mercapto schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 22:30:
Het beste is waarschijnlijk voorzichtig met een nagelschaartje het plastic aan het begin van de naad iets inknippen [...]
Dan scheurt ie vanuit de knip en dus waarschijnlijk precies naast de naad, in plaats van uit de naad... Ik zou vertrouwen op de naden:
Place hand underneath plastic, palm facing up, near top seam, then tightly grasp the plastic covering
with thumb and slowly roll hand forward along perforation to break the plastic covering away from the
footrest
uit de pdf van @Compunologist

Benieuwd naar jouw ervaring met mijn e-book prijsvergelijker!

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True