Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Verwijderen plastic nieuwe bank

Pagina: 1
Acties:

• Sgrovert
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 12:15
Woensdag 7 November is mijn nieuwe bank bij mij thuis bezorgd.

Ik was zelf helaas niet thuis bij het afleveren en uitpakken, maar op zich ziet alles er goed uit.
Het is een bank met "relax" functie en bij het voeteneind zit een stuk plastic. Afgelopen week heb ik de verkoper (Chateau d'Ax) proberen te contacteren met de vraag hoe ik dit plastic kan verwijderen. Vandaag kwam ik er echter achter dat Chateau d'Ax op 6 November failliet verklaard is.

Wie heeft eerder een vergelijkbare bank gekocht, en hoe kan je dit plastic netjes verwijderen?
Het lijkt er namelijk op dat dit mee vastgestikt is met de bekleding van de bank.

[Voor 4% gewijzigd door Sgrovert op 16-11-2018 16:56]

Lost In Music

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True