Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Best practices Domain Driven Design icm monoliet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Furion2000
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 25-07 08:45
In het kader van zelfonwikkeling als junior java ontwikkelaar ben ik bezig met een project om doormiddel van DDD (Domain Driven Design) van een grote monoliet modules te maken. Met het boek van Eric Evans over DDD is er al een module gemaakt en ben ik nu vooral op zoek naar ervaringsdeskundige.

Zijn er al veel bedrijven die ons voor zijn gegaan met dit idee en hier al wat jaren ervaringen mee hebben?

Ik krijg vooral het idee dat bedrijven de monoliet als 1 module beschouwen en zodra er een nieuw domein ontstaat er de mogelijkheid zich voor doet er een module naast de monoliet word gebouwd. Ook vooral omdat zodra je klaar zou zijn het al weer legacy code zou zijn.

Zijn er dus mensen met best practices op gebied van DDD ontwikkeling tegen een bestaande monolitische architectuur? De talloze tegenargumenten zijn wel bekend, maar de tips om te leren omgaan met DDD i.c.m. een monoliet zou op dit moment waardevol kunnen zijn.

Alvast bedankt.

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True