Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

AppleCare+ vs AppleCare protection plan

Pagina: 1
Acties:

• Dwezz
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 23:39
Vandaag iets vreemd meegemaakt.
Voor mijn pasgekochte iPad was ik geïnteresseerd in de extra dekking die AppleCare+ biedt.
Het lukte me niet om dit online af te sluiten, dus belde ik deze morgen naar de helpdesk.

Meer dan een halfuur aan de lijn gehangen, de verschillende personen aan de andere kant van de lijn vonden het ook gek dat het me niet lukte.

Uiteindelijk bleek dat, doordat ik een Belg was, ik geen AppleCare+ kon afsluiten.

Ik kan enkel een AppleCare protection plan afsluiten.

Nu, ik heb al redelijk wat informatie gezocht, maar ik lijk door het bos de bomen niet meer te zien.

Mijn vraag is nochtans erg éénduidig.

Wat is het verschil tussen AppleCare+ en Applecare protection plan? Is er wel verschil?

Hopelijk kan iemand hier mij duidelijkheid brengen?

• Dwezz
Dus, concreet. Als ik mijn iPad laat vallen in België ben ik met Apple Care Protection Plan NIET gedekt.
Laat ik mijn iPad als Nederlander vallen ben ik met Applecare+ wel gedekt?
Hmmm, beide kosten toch even veel?

AppleCare protection plan is dus een ‘gewone’ uitbreiding van de fabrieksgarantie met een extra jaar?

Ik wil hier zeker geen polemiek starten, maar ben ik met de Europese garantiewet niet sowieso gedekt voor 2 jaar?

• Dwezz
Bedankt voor de heldere uitleg.
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Verenigde staten

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True