hi,
Als extra'tje verkoop ik her en der gepersonaliseerde foto's/video's.
Voornamelijk gericht op 1 doelgroep. Het loopt wel aardig en nu had ik
een idee in m'n hoofd, alleen weet ik niet waar te beginnen zonder direct een jaar
ergens aan vast te zitten of dure wp plugins te kopen.
Ik wil eigenlijk gewoon een aantrekkelijke homepage, met opties "los" te bestellen
maar ook een membership. Met dat membership krijg je toegang tot foto's en video's,
mijn online 'dagboek' en het allertofst zou zijn een chatroom met webcam functie.
(Alle beeldmaterialen zijn gewoon van mij zelf en daar waar een 2e partij bij in speelt
is er toestemming gegeven)
Waar kan ik dit realizeren zonder dat ik direct aan jaar abbonementen zit, of eigenlijk
uberhaupt overdreven veel moet investeren?
Als extra'tje verkoop ik her en der gepersonaliseerde foto's/video's.
Voornamelijk gericht op 1 doelgroep. Het loopt wel aardig en nu had ik
een idee in m'n hoofd, alleen weet ik niet waar te beginnen zonder direct een jaar
ergens aan vast te zitten of dure wp plugins te kopen.
Ik wil eigenlijk gewoon een aantrekkelijke homepage, met opties "los" te bestellen
maar ook een membership. Met dat membership krijg je toegang tot foto's en video's,
mijn online 'dagboek' en het allertofst zou zijn een chatroom met webcam functie.
(Alle beeldmaterialen zijn gewoon van mij zelf en daar waar een 2e partij bij in speelt
is er toestemming gegeven)
Waar kan ik dit realizeren zonder dat ik direct aan jaar abbonementen zit, of eigenlijk
uberhaupt overdreven veel moet investeren?