Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 22:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Gezien ik een native Windows omgeving nodig heb en het een daily-driver wordt is dat wel nogal vervelend
Dell: https://www.dell.com/supp...-later-processors?lang=en

Even anders bekeken; neem aan dat je je laptop over anderhalf jaar niet bij het grofvuil wil zetten? Want dan loopt ook enige support af op Windows 7. Wil je tegen die tijd dan een officieel unsupported OS blijven draaien? Want Windows 10 wordt de komende anderhalf jaar alleen maar uitgebreider / groter dus jouw adoptie-grens blijft maar toenemen.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 22:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

En toen was ik eigenlijk al klaar met lezen; blijkbaar ben je "consumer" want ik ken zat bedrijven die vanwege beheersbaarheid van hun omgeving gewoon nog Windows 10 1703 of 1709 draaien (als base-build) met security-updates eroverheen tot vorige week. En dus is je OS 100% beheersbaar welke updates je wel/niet installeert; dat jij niet wil betalen voor een (minimale) omgeving om die beheersbaarheid te realiseren, lijkt me dan niet meer specifiek aan Microsoft te liggen.
een support extension voor de B2B users
Euh.... nieuws: Windows 7 krijgt tegen betaling drie jaar langer support voor grote k... Aangezien je zeer waarschijnlijk geen grote volume license klant bent, is over anderhalf jaar jouw Windows 7 dus "op".

Ik begrijp voor een gedeelte wel de kritiek die sommige mensen leveren op een bepaald OS; de beargumentering is bijna altijd hetzelfde en daar is zeer simpel doorheen te prikken. Je post werkelijk 0 absolute technische requirements die wel in Windows 7 zitten en niet in Windows 10 waardoor je je dagelijks werk niet zou kunnen doen.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• xioros
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 22-05 19:31
Korte follow-up voor latere lezers:

Ik draai inmiddels W10 Enterprise LTSC (1809). Duur, maar best-of-both worlds zonder de problemen die komen kijken bij zowel W7 en W10 home of W10 Pro.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True