Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Spellen crashen na een tijd

Pagina: 1
Acties:

• Gurkha1
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 10-11-2018
Nadat ik een game opstart crasht het programma na een tijdje (beeld hangt vast, geluid gaat vaak door), als ik het spel hierna nog een keer opstart crasht hij vaak veel sneller al. Heb het idee dat het vrij random is hoe lang het duurt voor het spel crasht. heb het gehad met de games PUBG en Scum maar kleinere games werken wel.

Voor heen werkte alles wel super. ;(
Updaten van drivers heb ik gedaan, Na een scan van mijn pc geen malware of andere gekke dingen tegengekomen. Voor het spel crasht verder geen performance issues oid. Enige manier om uit het programma te komen na de crash is via alt+tab of de windows key, waarna ik vaak een melding van windows krijgt dat het betreffende programma is vastgelopen en niet meer reageert.

Mijn set up is:

GTX 1060
Intel i5-6600

• Gurkha1
🤦🏼♂ Helemaal gelijk ik ga even kijken wat er in mijn toverdoos zit.

SSD 750 EVO Samsung
Gigabite ultra durable
Voeding RM 550X Corsair
2x HyperCard DDR 4

Hebben jullie hier iets wat aan?

Alvast super bedankt

• Gurkha1
Toen we hem in elkaar hebben gezet bijna twee jaar geleden hebben we beetje overgeclockt maar wel binnen zijn grenzen. Vanaf die tijd heeft ie het top gedaan tot een maand geleden

• Gurkha1
CPU: Intel Core 5i-6600K
Moederbord: Gigabite B150M-D3H-CF
GPU: GTX 1060 6GB
Memory: 2 X Kingston DDR 4-2134
Voeding: RM 550X Corsair

• Gurkha1
Heb de ballen verstand van computers zeg maar Hahahahaha
Hoe moet ik dat doen? 🙈

• Gurkha1
Hoe kom ik in veiligemodus

• Gurkha1
pfff word ik toch wat slimmer en een echte computer nerd hahaha
Heb DDU gebruikt in veiligemodus... en nu?

• Gurkha1
helaas loopt het nog steeds vast na het DL van de GPU driver
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True