Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Aankoop Xiaomi laptop op LightInTheBox

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• FRIKANDEL14
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 25-06 23:47
Hallo beste mensen van Tweakers

Ik ben nu een aantal dagen op zoek naar een laptop en ik kwam het volgende tegen:

https://www.lightinthebox...6220537.html#have_reviews

1) Ik ben me ervan bewust dat 21% invoerkosten/douanerechten een mogelijkheid is. Als ik online lees kan het ook vaker voorkomen dat dit echter meestal niet het geval is?

2) De verwachte verzendtijd is 3-5, ik kan de leverancier niet vinden, maar deze levertijd duidt er in mijn opinie op dat het binnen Europa verzonden wordt?

Hier zijn mogelijke hulpvolle links:

https://www.lightinthebox...dge-base/c1185/a2865.html
https://www.lightinthebox...dge-base/c1185/a2866.html

Als iemand naast mijn bovenstaande vragen nog nuttige tips heeft, of dingen waar ik op moet letten zou ik erg dankbaar zijn _/-\o_

Mijn excuses als dit niet de juiste sectie van het forum is.

Alvast bedankt!

-Thimo

Edit:

Nadat ik wat besproken heb ziet het er vrij veilig uit, vooral als je met paypal betaald.

https://www.lightinthebox...dge-base/c1029/a3021.html

Bij Lightinthebox is er een verzekering die de import en VAT kosten dekt als het pakketje gevonden wordt.

Ik hoop dat dit mensen in de toekomst ook zal helpen.

Edit 2:

Ik heb de laptop inmiddels ontvangen en alles is heel soepel verlopen. Ik heb de import / VAT kosten binnen 3 dagen op mijn paypal gekregen.

De laptop is op 09 - 11 besteld en op 19 - 11 ontvangen.

[Voor 20% gewijzigd door FRIKANDEL14 op 12-12-2018 09:36]

Alle reacties

• FRIKANDEL14
AlexioR schreef op zondag 25 november 2018 @ 22:17:
Ik wilde ook een Xiaomi laptop kopen via Lightinthebox maar de importheffing verzekering is even duur als de daadwerkelijke heffing mij zou kosten (180 euro voor de verzekering)?

Of doe ik iets verkeerd?
Hoi Alexio,

Excuses voor de late reactie.

De verzekering is inderdaad ongeveer even duur als de daadwerkelijke heffing, ik heb dit alleen maar gedaan voor wat extra zekerheid voor het geval dat er onverwachte kosten bij kwamen.

Ik heb de laptop inmiddels ontvangen en alles is heel soepel verlopen. Ik heb de import / VAT kosten binnen 3 dagen op mijn paypal gekregen.

• FRIKANDEL14
Hoi Perfekt,

Ik heb de laptop op 09 - 11 besteld en op 19 - 11 ontvangen.

• FRIKANDEL14
Hi Perfek,

Welke webshop is dat precies dan? Ik kan geen webshop vinden waarbij dit product is aangeboden en in Nederland gevestigd is.

Over de bouwkwaliteit:

Als ik kracht op het toetsenbord of frame zet is er geen buiging of iets in die richting aanwezig. Ik heb een grijs model en ik moet zeggen dat de lak/kleur degelijk is aangebracht, het is ook erg krasbestendig. De scharnieren zijn ook zeer stabiel. De rubberen voetjes onder de laptop zorgen ervoor dat het apparaat stevig blijft staan. Tot op het heden heb ik nog geen losse onderdelen aangetroffen, alles zit goed aan elkaar bevestigd als een geheel. Al met al een robuust en strak design.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True