Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Aankoop Xiaomi laptop op LightInTheBox

Pagina: 1
Acties:

• sjenk
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 17:15
Hoi,

Er is een 2018 model van deze laptop. Die kun je bijvoorbeeld hier kopen: https://goo.gl/rs7hgW
Techtablets (betrouwbare reviewer van Chinese apparaten op Youtube) heeft er een review van: YouTube: Mi Notebook Pro GTX Review & Unboxing. Nvidia GTX 1050 .

• RoQue.
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 11-07 20:23
Beste Thimo,

Ik heb zelf de I5 I8250u met 8gb werkgeheugen begin januari besteld bij Lightinthebox, met cashback voor 630 euro. Tot nu toe bevalt de laptop uitstekend. Mocht je vragen hebben over de laptop zelf daar is een topic voor of stuur even een PB.

Over het bestellen. Dat zou ik zelf via Cashbackxl doen. Dan krijg je 4% van het aankoopbedrag terug. Open de site van lightinthebox via de site van Cashbackxl. Doe de laptop in je winkelmandje. Klik bij het afrekenen op prioriteitslijn en vink dekking tegen invoersrechten en belasting en de verzendverzekering aan. Zo heb ik het gedaan. Ik had de laptop binnen een week, de laptop komt wel vanuit verre oosten.

Wel moest ik ca. 180 euro invoerrechten betalen, maar na een mailtje naar lightinthebox met bijgevoegd screenshot van de naheffing, stond het bedrag binnen twee dagen weer op mijn rekening. Al met al zou ik het zo weer doen.

• tomvdlee
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 15:58
Illegaal? Wat is daar illegaal aan? Er wordt een verzekering aangeboden tegen de importheffing. Er wordt helemaal geen belasting ontdoken. Je krijgt gewoon een vergoeding voor deze importheffing van Lightinthebox. Zij betalen indirect de importheffing
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True