Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 15:20
144Hz want daar veranderd namelijk niets aan. Hoeveel fps hangt af van de cpu, videokaart, de game en de settings van de game. Met een GTX 1060 3GB kan je ongeveer dit verwachten waarbij vermeld moet worden dat jouw cpu een stuk minder is dan die in de review wordt gebruikt.

• Wiredworm
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 06-04-2019
Willem7112 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 19:08:
@Wiredworm krijg je er een displayport kabel bij of moet je die zelf kopen
Je krijgt in totaal 4 kabels... stroom hdmi display en usb monitor cable voor programma van msi.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• Wiredworm
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 06-04-2019
Anoniem: 93986 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 00:22:
Ik ben daar niet stellig in, ik herhaal allen wat de manual van MSI zegt.

En aangezien iedereen dus te lui is om even te kijken in de specsheet,

https://www.msi.com/pdf/presale_v2/Optix-MAG241C

De manual,
https://www.msi.com/Monit...Optix-MAG241C#down-manual

zegt hetzelfde. Maar dat had je zelf ook kunnen vinden.
In praktijk is dit niet. 1.4 meegeleverd en deze gaat tot 60hz. De meegeleverde displayport gaat tot 144hz en gebruik ik ook. Even getweaked en heb gelezen dat enkel 1.4+ dit ondersteund. Ik heb een 2.1 hdmi van mijn pro gebruikt en deze geeft 143 ipv 144 wat ook weer raar is maar kom... monitor geeft 144 aan maar met diagnose is dit 143...

Wat ik wel wil vernoemen is dat je de instellingen van je grapic card moet aanpassen in die zin dat je moet zeggen dat de pc 144hz moet doorgeven. Ook de driver van de monitor even instaleren is een aanrader. Ik heb soms problemen met de speakers gehad maar dit is nu opgelost door de installatie van die driver. Ook de instellingen zijn belangrijk. Als je van 1ms wilt profiteren moet je uw response time op max zetten. (Monitor) Deze zal ook motion blurr automatisch aanzetten. Anders is het 4ms of 6ms. Ook de instelling op user zetten! Gebruik geen fps of rpg etc... enkel user omdat dit duidelijk het beeld verneukt... .

80 - 80 - 10 - 0 doen het voor mij het beste.

Ook windows 10 dpi probleem momenteel waardoor sommige aps zoals chrome enzo zeer wazig en blurry zijn atm. Gaming is uitstekend momenteel. Net gta5 gekocht en aan het modden. Beeld is net 4k nu...Nog geen idee hoe ik het dpi kan oplossen. Net vastgesteld dus als iemand hier iets meer weet?
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True