Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• martjoman
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 25-06 22:20
Goede 4K tv minimaal 50 inch

Maximaal €800

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om Formule 1 te kijken, Netflix en YouTube video’s. Ook ga ik gamen met mijn Playstation 4.

SAMSUNG UE65NU7090

Ik ben dus op zoek naar een 4K televisie van minimaal 50 inch en met een maximumprijs van €800. Er moet HDR (10bit) op zitten. 50 hertz lijkt me goed (?) 100 hertz is mooi meegenomen.

Bij de Expert (goede winkel?) hebben ze momenteel de ‘SAMSUNG UE65NU7090‘ in de aanbieding voor €777. Zou ik deze aanbieding aangaan of hebben jullie andere opties voor mij.

Het heeft geen haast, dus wachten op bijv. Black Friday is voor mij ook een optie.

[Voor 17% gewijzigd door martjoman op 03-11-2018 22:23. Reden: Spelfout]

• martjoman
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 25-06 22:20
mirod schreef op zondag 11 november 2018 @ 18:13:
Prima toestel volgens mij? Overweeg er vandaag 1 aan te schaffen. Ik weet trouwens ook nog een goed alternatief.
Welk alternatief?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True