Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Het grote Snooker topic

Pagina: 1
Acties:

• pilskes
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 21:29
Aangezien ik geen snooker topic kon vinden op het forum, is dit de start voor het topic van en voor snooker liefhebbers!

Laten we het hier over de spelers, wedstrijden, regels, snooker cue's etc etc hebben.

Even mijn link naar snooker:

Ik volg snooker al jaren op tv, de tijd dat Stephen Hendry nog domineerde was een wel het hoogtepunt wat ik mij kan herinneren van "vroeger". Jaartje of 20 geleden ook al diverse keren gesnookerd, meestal als er geen pooltafel vrij was. De 1ste keer dat je een snookertafel in het echt ziet, sla je steil achterover van de afmetingen!
De laatste jaren spelen we regelmatig een paar uurtjes per week. Jammer dat we nog steeds geen breaks kunnen maken van 30-40+, het spelletje blijkt nog steeds erg moeilijk!

Een paar handige links:

http://www.worldsnooker.com/

Wikipedia: Snooker

pilskes wijzigde deze reactie 03-11-2018 19:18 (11%)

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Samsung

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True