Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

citrix sessie verbergt .exe bestanden in c:\windows\system32

Pagina: 1
Acties:

• eagle00789
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 16-07 16:46

eagle00789

Est. November 2005

Topicstarter
Even een snelle schets:
  • Windows Server 2016
  • Citrix 7.15
  • RES Workspace Manager 9.12
Als ik als domain admin direct inlog op de server zie ik in c:\windows\system32 het bestand dsac.exe staan (Active Directoy Beheercentrum).
In RES heb ik dan ook een applicatie hiervoor aangemaakt.
Log ik in via Citrix en controleer de inhoud van c:\windows\system32 dan zie ik dsac.exe niet meer staan. terwijl als ik op dat zelfde moment kijk op de server als domain admin, dan zie ik hem wel staan.
Hierdoor kan ik dus geen beheerd object maken voor het Active Directory Beheercentrum.

Iemand een suggestie wat ik hier fout doe?

p.s. in RES aangeven dat het bestand uitgevoerd dient te worden met beheerdersrechten, helpt niet.
p.p.s. Ik kan de Executable (plus bijbehorend .config bestand) wel kopieren naar een andere locatie, maar dan heb ik een executable die potentieel niet wordt bijgewerkt met updates...

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True