tot nu toe mijn leverering van mijn Oneplus 6T met DHL
6 nov (release) - bestelling geplaatst oneplus 6T
7 nov - mee met bezorger (niemand thuis die dag heb online aangegeven naar dhl parcel shop te brengen)
7 nov - niet bezorg bij parcel shop of adres
8 nov - poging bij parcel shop -> 05:14 pm niet thuis gemeld (parchel shop tot 20:00 uur open)
9 nov - poging bij parcel shop -> 06:01 pm niet thuis gemeld (parchel shop tot 20:00 uur open)
10 nov - Retour naar de verzender vanwege beschadiging volgens DHL (pakket niet in mijn handen gehad)
dhl retour zending duurt ca. 10 werkdagen volgens DHL zelf.
21 nov - oneplus heeft onderzoek afgehandeld met retour van smartphone en heb verzoek gegeven om opnieuw te verzenden met opmerking vanaf vrijdag (dit keer zonder dat ik een interventie doe)
22 nov - 07:12 pm Ontvanger niet thuis (want er was een feest bij familie dus klopt)
- We hebben je gemist. Je pakket bezorgen we bij een DHL ServicePoint. (zonder dat ik dit heb aangegeven en ook geen briefje in de bus)
23 nov - in ochtend gekeken waar heen wordt verstuurd. DHL gebeld. vinden vreemd dat ik geen bericht heb gehad. zegt dat ik zelf aanpassing naar parcel punt heb gedaan. call center zegt bezorging tussen 14:00 en 18:00 uur site zegt vanaf 13:00 uur ophalen.
Nov 23 - 07:52 pm Retour naar de verzender vanwege beschadiging
ben dus nu bijna de hele maand bezig om een pakket bij mij te krijgen. ik heb bijna dagelijks met de kantenservice van oneplus gechat en gebeld met DHL met waar ze mee bezig zijn en meerdere klachten ingedient.
ik had dus waarschijnlijk nooit de 2e bezorgpoging moeten accepteren en mijn geld terug moeten vragen bij oneplus geld terugvragen want DHL lukt het niet om te bezorgen
[
Voor 12% gewijzigd door
spelbreker op 23-11-2018 21:39
. Reden: aanvulling ]