Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

JJRC H37 Baby Elfie issues

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• epoz
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 03-06 16:01
Hoi Tweakers,

Heb recent voor mijn zoon een JJRC H37 Baby Elfie mini-drone als kado gekocht via Banggood. Hij had daar wat control issues mee, de drone lijkt slecht (vaak helemaal niet) te reageren op de remote.

De batterijen zijn fully charged (word met 3 geleverd) aanzetten en pairing met de remote gaat wel, maar dan reageer de drone niet op de "start" knop of de calibrartie lukt helemaal niet. Heb ook al geprobeerd om via de APP te connecten maar dat gaat ook niet.

Ik heb al geprobeerd om beter manuals online te vinden om de beepcodes to ontcijferen (er worden soms wel 3 korte beeps gehoord, maar een helder goeie manual kon ik nergens vinden. De bijgeleverd manual is bar slecht.

Iemand anderd ervaring of tips met deze drone?

Alle reacties

• epoz
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 03-06 16:01
Ah, thx ik kon tot dusver geen goeie tech specs vinden voor het ding. Wist niet dat de remotes op 2.4GHz werkte, ik zal het eens buiten gaan proberen, nog niet gedaan. Maar ik vermoed dat het in Amsterdam ook maar erg vervuild is qua radiosignalen in een willekeurige speeltuin.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True