Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

egl madmax 250cc kopen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Pulse Terra
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 30-01-2019
Ik zit al een tijdje te twijfelen om een quad te gaan kopen. Ik heb er al eentje op het oog, een egl madmax 250cc met kenteken. Vrijwel heel mijn familie zegt: moet je niet doen is veel te gevaarlijk. Kan iemand mij vertellen wat volgens hun echt de voor en nadelen zijn van een quad. De quad wil ik gebruiken voor naar mijn vriendin te rijden maar ook af en toe mee te touren. Graag hoor ik de meningen van jullie :)

• Pulse Terra
Snap ik zeker, wil hiervoor ook een motorpak kopen en een helm. Ik wil hem echt puur gebruiken om van punt A naar B te komen op een zo veilig mogelijke manier.

• Pulse Terra
Bedankt allemaal voor jullie reacties.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True