Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Game pc +- 650 euro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• JennoB
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 02-03 18:44
Ik ben op zoek naar een game pc die games als ark, doom en call of duty op high settings 60+fps kan spelen. De computer moet ongeveer 700 euro kosten, ik hoop op black friday nog goede korting te krijgen. Het enige probleem is dat ik steeds op een te hoog bedrag uitkom. Ik heb zelf al een lijst waar jullie misschien nog wat vanaf kunnen halen.
Hij staat op mijn profiel bij wenslijst game pc. Als je hem niet kunt vinden is het:
Ryzen 2600
B350
Rx570 8gb
Meshify c
120 gb Kingston SSD
2tb barracuda
16 gb ram 2x4 2400 twv. €90
Corsair cx 450

Ik hoop dat dit voldoende is, alvast bedankt.
Jenno

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True