Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Plex Mediaserver in combi met Ziggo Go

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• LightStar
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 16:31
Ik ben mij momenteel aan het verdiepen om Live TV actief te maken binnen mijn Plex Media Server, nu weet ik dat er mogelijkheden zijn om dit via een HD Homerun te doen en hier vervolgens met een add on je ziggo card aan te sturen, nu zie ik echter ook op de website van Plex het onderstaande, heeft iemand hier al ervaring mee ? (voor ik allerlei zaken aan ga schaffen wil ik graag zeker weten dat het ook zal werken)

PVOutput z-zo 12x300wP Denim Solar, n-nw 5x320wP Denim Solar

Alle reacties

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True